Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paras energiajuoma?

Vastaus: Paras energiajuoma?

No ei kyllä todellakaan ole kaikissa sama maku. Et ilmeisesti kovin erilaisia energiajuomia ole maistanut. Monissa on kyllä saman tyylinen maku, mutta nykyään on niin laidasta laitaan noita että löytyy vaikka minkä makuista.
No kyllä nuo perus Edit, ES:ät ja Batteryt samankaltaisia kaikki on.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

No kyllä nuo perus Edit, ES:ät ja Batteryt samankaltaisia kaikki on.

Niin no monet energiajuomat ovat kyllä samankaltaisia, mutta ei ne samanmakuisia ole. Aika huonot esimerkit löysit. Esim. kyllä Batteryssa ja ED:issä aika selkeä ero on. Ei ne ole edes samankaltaisia.

Esim. tölkki Rodeo, Euroshopper ja Red Devil Golden ovat taas aika identtisiä keskenään.

Karjala tai Nobelaner

Väärä ketju (?) ;)
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Minä taas tykkään monsusta lähes huoneenlämpöisenä. Kylmänä siitä häviää maku aika komiasti.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Minä taas tykkään monsusta lähes huoneenlämpöisenä. Kylmänä siitä häviää maku aika komiasti.

Hah hah, jännästi ne makupiteet vaihtelee. Itse kun en yhtään kärsi juoda Monsteria lämpimänä. Ylipäätään mitään energiajuomia/limsoja.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Minulle taasen TEHO on sellainen jonka lämpimänä kaataa ennemmin viemäriin kuin kurkkuun, mutta kylmänä aivan saamarin hyvää.

No kyllä nuo perus Edit, ES:ät ja Batteryt samankaltaisia kaikki on.
Niin ovat myös kaikki tietokoneiden käyttöjärjestelmät :rolleyes:
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Jeps, lasipullosta ja tölkistä maistuu parhaalle kolajuomat. Joku halpa sakkakin maistuu tölkistä paremmalta. :) Ehdoton ero noissa, itse huomaan sen, mutta monet kaverit väittävät että eroja muka ei ole. Käsittämätöntä.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Madcroc colaa olen ostellut viime aikoina. Varsin hyvää kylmänä
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Puolen litran kahvi, Kosanderin joukkoon saattaa joskus redbullia tai batterya lirahtaa, muuten en käytä.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Kahvia tulee juotua tuollaisesta puolen litran isosta kupista,mutta muuten lukuisia pannullisia tulee kyllä viikonaikana keitettyä,vaikka onkin kahvin juonti nyt osittain jo vähän vähentynyt.


Itse juon Tehoa ja sitten ES:ssää sen halvan hinnan vuoksi (1€/tölkki/0.5ltr) Musta kahvilla lähtee paremmin käyntiin niin miksi sitten maksaa suht paljon siitä puolenlitran tölkistä?:eek: IMo.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Musta kahvilla lähtee paremmin käyntiin niin miksi sitten maksaa suht paljon siitä puolenlitran tölkistä?:eek: IMo.

Niin. Lähes kaikkihan eivät juo näitä energiajuomia sen takia, että piristyisivät. Vaan ihan pelkästään niiden hyvän mauan takia.

Itsehän kuulun näihin jälkimmäisiin. Ja sen takia ostan sitten hinnasta välittämättä semmoista juomaa mikä maistuu parhaimmalta. Koska se on sen ainut tarkoitus.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Jep, vähän sama vika täälläkin. Aikoinaan yritin juoda esim kuskina ollessa et piristyis. Nopeasti huomasin, että ei mulle noilla ole mitään vaikutusta. Vaikka vetäisin 5-6 illassa niin uni tulee yhtälailla jne..

Espanjaan yhtäsoittoa ajaen niitä vedin kyllä kymmenkunta aina tankkausten välissä ja koitin uskoa et siitä ois jotain apua.

Kyllä sen maun vuoksi tulee nimenomaan juotua täälläkin, ja siks juonkin vain tiettyjä merkkejä. (spam, red bull, red bull cola).
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Täytyypäs taas informoida uudesta löydöstä. Tässä pari päivää sitten koitin ensimmäistä kertaa sellaista energiajuomaa kuin "Red Devil Golden Energy", ja ompas omasta mielestäni muuten erinomainen Battery-kopio. Piti sitten ostaa varmistukseksi tölkki kumpaakin, ja makuero oli kyllä aika pieni. Hintaa 0,5 litran tölkillä 1,40€. Suosittelen :)

(alkuperäistä Red Deviliä en suosittele, HYI :mad:)
 
Mistähän saisi vielä battery heat-merkkistä kuraa? Olisin valmis ostamaan pari-kolme laatikkoa, jos vain jostain päin muailmaa löytyisi..

Sent from my Desire HD using Tapatalk
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Eipä noita hirveesti tule juotua, mutta sillon kun juon niin Patteria tai Punaista Härkää.
 
Ylös Bottom