Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paras energiajuoma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ede
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Paras energiajuoma?

ES, se on hyvää ja halpaa (+se pärisee :rolleyes: ).

Mutta johtuen myös osin siitä että tossa kmarketissa ei oikeen muutakaan ole, ja se muu mitä on niin on helvetin kallista..
ja tohon on nyt tottunu. Ennen lempi energiajuoma oli kyl ehottomasti se vihree Rockstar Punched. Oli kyl tosi namia varsinkin kun hetken oli lumihangessa/pakastimessa
Mutta jos kahvi lasketaan niin se on ehoton.

Mistähän saisi vielä battery heat-merkkistä kuraa? Olisin valmis ostamaan pari-kolme laatikkoa, jos vain jostain päin muailmaa löytyisi..

Sent from my Desire HD using Tapatalk
Käy tsekkaamassa Karhulan Teboililta, Kotkasta :D Ostin kerran sieltä parillakytsentillä pari puolvuotta vanhaa tölkkiä. Kyllä päris. Persposket.
Venäläinenkin Battery on aika mielenkiintoista. Se nimittäin sisältää jotain ihme marjanmakuista pakkasnestettä tms. :D

Tuli eilen koitettua tuota Ed with Extra Biteä ja en kyllä tykännyt yhtään. Karmeinta litkua aikoihin, mutta makuja on monia.

Kyllähän se Batteryn maku on voittamaton, hinta on tosin korkeahko. Empä muutenkaan juo energiajuomia kuin korkeintaan yhden tai kaksi pulloa(0,5l) viikossa.

Viime kesänä maistoin Big Shot Bitter -nimistä energiajuomaa. En pystynyt juomaan yhtä kulausta enempää, aivan käsittämättömän pahaa litkua.

Todella todella todella vähän tulee energiajuomia juotua. Ehkä lähinnä vain viinan mukana:D

Tosin maistoin tuota uutta ED snakefruit-skydeemiä , ihan ok , ei mikään järisyttävän hyvä.

Nostetaas ketju menneisyydestä.
Vähän väliä tulee eteen ihmisiä jotka ylistää Nocco Colaa. Niin jumalten juoma kuin vain voi olla. Täydellinen colan maku, ei energiajuoman huonoja makuja jne jne. Paras colajuoma ikinä hinnastaan huolimatta.

Noh, tänään verkkiksessä ollessa otin yhden tölkin kylmähyllystä. Vaimon kanssa maistettiin ja molempien ensireaktio oli ettei tää maistu yhtään miltään.
Jälkimaussa löytyy aivan hento häivähdys perus cola aromia, jonka jälkeen tulee hyvin pitkäksi aikaa voimakas makeutusaineen maku suuhun. En keksi mitään syytä miksi ostaisin toisen tölkin, tai maistaisin muita makuja. :S

Joo sama tääl, kyl se legendaarinen Battery on paras, joskus olin aina "ED pärinöis" seki viel joskus menee, mut battery on paras vaikka kaikkia mahollisia kokeillut.

Keräilen tölkkejä (joita tällä hetkellä 631kpl erilaisia ympäri maailmaa, harvinaisin Japanista) ja maistanut kymmeniä eri energiajuomia ja totesin tässä itsekseni että näissä on joku perus pohja mihin nämä tehdään kun joku sama perusmaku on melkein kaikissa. Jotkut maistuu niin hirveiltä että yksi kulaus ja loput tiskialtaaseen. Hirveimmästä päästä ellei hirvein mitä olen maistanut, tämä nyt ei ole energiajuoma mutta ollut kookosvesi. Hyi.

Yleisesti energiajuomat ei ole mun juttu. Yksi tölkki sillon tällön riittää, harvoin juon edes kokonaan kun ne maut ei oikein nappaa. Limsaa menee sitten niidenkin edestä.

Mulla on kokoelmassa 14 erilaista Battery tölkkiä:

-Jungled
-Sour Apple
-Pink Graprefruit Citrus 2020
-Jungled
-Orange mango passionfruit Exotic 2020
-Blueberry
-Remix Limited Edition
-Perus Battery melkein 10 vuoden takaa josta voinut voittaa Moto GP matkan Mika Kallion kanssa
-Perus Battery Sugarfree
-Pineapple R Edition minkä sai vain r-kioskilta 2020
-Licorice Boost Limited Edition 2020
-Lemon Lime 2021
-2024 Battery Blue Blueberry Limited Edition
-2024 Remix24 Isac Elliot Limited Edition

Mites Amerikkalainen Monster? Mulla on niitäkin 12 erilaista.

Viimeksi muokattu:
Mä taas nimenomaan tykkään siitä mausta, jos myytäis batteryn makuista limsaa nii joisin sitä, en nyt mitenkään koko ajan enkä varsinkaa minkää ruuan ym kanssa, mut ihan maun vuoksi lasin tai pari. Yhes vaihees kyl vedin aivan överimääriä Edii että ei se enää ollut normaalia, nykyään sit aina välil tölkki tai pari batteryy.

Battery on kyllä myös omissa kirjoissa parhaan makuinen energiajuoma, mutta nykyään tulee lähinnä juotua jos tilaa fiksuruuasta laatikollisen 30e tuntumaan. Muuten vähän turhan kallista. En tiedä onko ikä tehnyt tehtävänsä kun nuorempana liian imelänä pitämäni monsteri on alkanut tässä nyt viime vuosina maistumaan. Oli itse asiassa Death Stranding mikä silloin aikanaan sai kokeilemaan kyseistä juomaa uudestaa :D Mainonnan uhri siis. Suunnilleen saman hintainen kun battery mutta isommassa tölkissä. Tuntuu että kaikilla muilla juomilla hinnat on noussut, mutta monsteri pyörii siinä 2,2e tuntumassa ties kuinka monetta vuotta. Mielestäni paras hinta-laatusuhde nykyään. Mad Crockin maksaa nykyään enemmän kuin monsteri, mikä on aika erikoista...

Muistelona heitetään ilmoille muutama törkeen kova juoma mitä ei enää ole vuosiin näkynyt:

Alkuperäinen Mad Croc. Siis se mikä oli hopeisessa tölkissä ja vihreät viivat krokon alla. Resepti muuttui varmasti kun vaihtui mustaan tölkkiin. Nykyään lähinnä samalta maistuu mielestäni Super Manki.

Battery Cranberry. Tätä ikävöidään kovasti. Samoin kuin lakubatteryä. Mustikkakin toki kiva että toivat takaisin, mutta noita edelleen kaipaisin.

Duudsonien energiajuoma, olisiko ollut Pure nimeltään? Nams.

E: Ja nyt palautui jostain puskista mieleen siis ihan järkyttävän makuinen litku jonka nimikin jo enteili pahaa: ISKELMÄ energiajuoma. Siis ei siinä ollut edes mitään muuta makua kuin "paha". Koskaan en ole varmaan kaatanut suuhuni mitään niin iljettävän makuista :D

Kyllä paras ja terveellisin juoma on vesi. Suosin itse myös Mehukattia näin kesäisin, niin on vähän makua mukana ja just sopivasti tulee vähän 'energiaakin' siinä samalla. Jonkun verran, aika vähän tosin, tulee käytettyä myös sokerittomia limuja. Hyvin rajallisesti toki, koska makeutusaineet eivät ole terveellisiä.

Sokerilliset limut ovat liian makeita ja käyvät hampaiden päälle. Samat sanat, tuplana, kaikista energiajuomista. Liian makeaa, huonoja hampaille ja erittäin epäterveellisiä.

Ylös Bottom