Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paras energiajuoma?

Vastaus: Paras energiajuoma?

tulipahan maistettua Mad Crocia, ei ollenkaan omaan makuun ollut.
eikä myöskään EDin vihreässäkään versio aiheuttanut hurraa-huutoja makunystyröissäni..

no, olihan mad croc sentään suhteellisen edullista.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Vesi :)

Kaikki energiajuomat maistuvat enemmän tai vähemmän hirveälle ja niistä tulee jotenkin omituinen olo ainakin minulle. Eikä se omituinen olo ole mitenkään hyvällä tavalla omituinen. :)
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Mulla eniten menee Red Bullia, antaahan se siivet. Hyvänä kakkosena tulee Spam edullisen hintansa vuoksi.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Mitä tullut maistettua niin:

Mad Croc 1#
ED
Lidl energiajuoma
Battery
Rodeo
ED Lemon light
Red Bull
Iskelmä
TEHO
Battery Heat
Red Bull light
ED Redberry
Red Devil light

Kaikki muut hyvänmakuisia paitsi Red Devil light.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Paras energiajuoma?

ED
ED Lemon Light
ED Redberry
Battery
Lidl energiajuoma

Aika ED painoinen lista. Johtunee siitä, että aikoinaan tuli saatua EDiä ilmaiseksi joten juon sitä edelleenkin.
Lidlissä poiketessa ostan oikeastaan aina halvan hinnan takia Lidl energiajuomaa. Maistuu myös ihan kohtuulliselta.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

PARAS: Lidl energiajuoma

Valintani perustuu edulliseen hintaan. Kaikki kelpaa maun puolesta, paitsi "light" juomia en juo.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

E: Olinkin jo vastannut tähän. hups
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Paras energiajuoma?

Mun ykkösjuomaa on Mad Croc ja Rodeo (0.5 litraa) mutta ostan melkein aina Rodeota kun se on halvempaa. Joskus vuosi sitte lipitin duudsoneiden pure-juomaa mutta se oli kans aika kallista. Batterykin on hyvää.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

kaikkia melkein tullu maistettua, paras ja eniten ostamani ehkä ED , suosikkini silti vähän harvinaisempi croc-tail , eli alkoholillinen versio mad-croc energia juomasta.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Mad Croc ihan hyvää mielestäni vaikka aika harvoin energiajuomia ostankaan. Seuraavaksi varmaan Battery.
 
Ylös Bottom