Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paras energiajuoma?

Vastaus: Paras energiajuoma?

melkein samalle nuo kaikki maistuu.
tänään ostin ediä ja ainoa ero euroshopperiin oli se että edissä on joku tunkkainen sivumaku.
euroshopper on raikkaampaa.
plus se hinta kyllä vie euroshopperin suuntaan.

minuunhan nuo litkut ei vaikuta mitenkään piristävästi joten euroshopperia tulee ostettua sen hinnan takia jos tekee mieli joku pieni juoma ostaa.
sehän on halvempi kuin 0,5 cola pullo.
aina kun ei jaksa mitään 1,5 - 2l lekaa raahata mukana.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Minusta tuo euroshopper on melko pahaa. Kun join ekan kerran, se oli ihan ok mutta kun join toisen niin oli jo pahan makuista. Parhaat ovat kyllä Teho, ED ja Battery. Mad Crock on myös ihan hyvää.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Paras energiajuoma on Crock tai sitten sokeriton Red Bull. Muita hyviä kofeiinijuomia on dr. Pepper ja Coca-Cola Zero. :p
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Lopetin tämän p***** juomisen vuosi sitten ja siirryin parempaan, halvempaan Aitoon Coca Colaan. :cool: (Tosin samaa p***** tääkin VOI V****.)
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Maistoin Mad Crocin uutta "energiajuomaa". Maun ja hapottomuuden puolesta se on kyllä latte. Ihan miellyttävän makuista, sillä noi kylmät latet menee mulle aika hyvin. Hassua, että tekivät tällaista, kun tässä ei ole mitään merkkejä energiajuomaan paitsi ravintosisältö. Tauriini, inositoli ja muut härpäkkeet tästä löytyy kuten normaalisti..
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Itse juon mieluiten Rodeota tai Euroshopperin energiajuomaa.Hinta ja laatusuhteiltaan todella hyviä.Battery ja ED on aika kalliita ja maku ei niin hyvä kummassakaan omasta mielestä.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

kyllä sitä mad crocia ja rodeota tulee juotua halvuuden takia ja sitten tietenkin kahvia tulee myös juotua riippu kyllä päivästä, että jos tulee istuttua sisällä koko päivä niin kyllä sitä kahvia tulee juotua noin ~6 kuppia :D Parhaimman makuista on tietenkin battery mutta vähän liaan kallista verrattuna rodeoon.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Oon tainnut vastata ennenkin mutta mielipiteet vaihtuu. Aiemmin taisin vastata että Rodeo ja MadCrock on parhaita mutta nyt parasta on ihan ylivoimaisesti ED Green Light.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Kaikki samanlaista kuraa... Joskus tuli juotua Jolt Colaa, no siihen se sitten jäikin. Burnia ja vähän jokaista muuta on tullut maistettua, mutta kaikki maistui melkein samalta.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Kaikki samanlaista kuraa... Joskus tuli juotua Jolt Colaa, no siihen se sitten jäikin. Burnia ja vähän jokaista muuta on tullut maistettua, mutta kaikki maistui melkein samalta.
Noi on kyllä mulle ainaki ihan tuntemattomia merkkejä..
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Maultaan ehdottomasti originaali Battery.
Hinta/maku Mad Croc.

Eli useimmiten tulee Mad Croci napattua mukaan ja sillon kun ollaan rahoissa niin herkutellaan Batteryllä :p
Päivitetään reilun vuoden vanhaa listaa.

Nykyisin useimmin tulee ostettua edelleen Mad Crocia tai Euro Shopperia halvan hinnan takia. Makusuosikiksi on noussut Rockstar Juiced, jota tulee ostettua sitten silloin tällöin.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Älkää koskaan ostako tätä Batteryn uutta Juiceddia. Aivan kauheaa, ei pystynyt loppuun juomaan. Tuo on siis yhdistelmä Batterya ja appelsiinimehua...yök!
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

olvin batman on kyllä uskomatonta paskaa. tämä on vielä ehkä turhan kauniisti sanottu tästä liejusta, joka meinaa saada juojan oksentamaan jo ensimmäisellä huikalla
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Mulla on oikeastaan ihan sama mikä juoma, mutta tällä hetkellä litkin eniten Euroshopperin energiajuomaa, koska se on halpaa.
 
Ylös Bottom