Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paras energiajuoma?

Vastaus: Paras energiajuoma?

eihän noita saa enää nykyään myydä alle 15 vuotiaille vai onko tuo vaan joidenkin kauppojen oma sääntö.

Ei ne ainakaan minulta ikinä ole papereita kysynyeet, olen kyllä jo yli 15. Ja minkä takia niitä ei saisi myydä? Anna kun arvaan joku pentu on mennyt taas vetäsemään 20 tölkkiä ja joutunut sairaalaan.

Joo mut jatketaan...
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Ei ne ainakaan minulta ikinä ole papereita kysynyeet, olen kyllä jo yli 15. Ja minkä takia niitä ei saisi myydä? Anna kun arvaan joku pentu on mennyt taas vetäsemään 20 tölkkiä ja joutunut sairaalaan.

Joo mut jatketaan...

Kyllä minä ainakin tykkään että tuo K-15 on aivan hyvä olla. En mä sitä meinaa että tää juoma vaarallista olis, mutta kun tää kuitenkin aiheuttaa riippuvuutta siinä missä kahvikin niin itse kukin voi miettiä onko alle 15v pennun hyvä olla koukussa mihinkään näinkin kalliiseen tuotteeseen. Kahvi nyt on sen verta paljon halvempaa (ja todistetusti terveellistäkin) ettei siitä ole haittaa, vaikka nyt kahvia en itse juokaan.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Rockstar juiced, battery juiced, Red devil ja normi ed kaatuvat omasta kurkusta alas
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Mad-Crocin musta tölkki maistuu eniten minulle.

Mutta jos en sitä saa, menee Rodeo, Redbull, Battery etc. Tosin, Pure Rusheihin en koske enään pitkällä tikullakaan, ostin keskiviikkona yhden ja ekan kulauksen jälkeen meni roskikseen suorinta tietä.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Mad Croccia tulee enimmäkseen juotua. Myös Euroshopper energiajuomaa joka on kuin kopio Mac Crocista ja edullisempi jopa.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Tänään tuli koettua kauhun hetkiä kun päätin kokeilla red deviliä. Saihan sitä sentään kolme 0.5L tölkkiä kahdella eurolla.
Tämä litku vetää kyllä pohjat. Se maistuu erittäin laimean mansikka mehun ja kahvin sekoitukselle ja pistää kyllä irvistämään enemmän kuin raaka viina.
Piristää ja herättää varmasti, mutta täysin väärästä syystä.

Sitten tuli kokeiltua spammia, ei siis sitä säilyke lihaa vaan energia juomaa joka vie maullaan kyllä ykköspaikan euroshopperilta. Tosin hintakin on tuplasti kovempi sillä 0.25l tölkki maksaa euron kun taas nykyään 0.5l ES maksaa 0.95e.

Pakko nuo kaksi muuta punaista paholaista on silti pois juoda kun ei niitä raaski poiskaan heittää ja blandiksena pilaisivat viinan maun.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Tänään tuli koettua kauhun hetkiä kun päätin kokeilla red deviliä. Saihan sitä sentään kolme 0.5L tölkkiä kahdella eurolla.
Tämä litku vetää kyllä pohjat. Se maistuu erittäin laimean mansikka mehun ja kahvin sekoitukselle ja pistää kyllä irvistämään enemmän kuin raaka viina.
Piristää ja herättää varmasti, mutta täysin väärästä syystä./QUOTE]
Mistäs kaupasta tuohon hintaan sait? Pitääpi tsekata jos täällä päin olisi sama tarjous
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Tokmanni ja Vapaa valinta tuota ainakin täällä myyvät. Voi olla että esim robin hoodistakin saa kun se taitaa samaan ketjuun kuulua.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Parhaita battery ja rockstar mango. Ed redberry ja greenlight ja madcroc, teho ja pure. Shark ja lipovotan d. Normiedi on mielestäni pahaa. Unohtui sanoa että redbull on aika pahaa. Edit. Maistelin eilen rockstar omenaa, sehän oli tosi hyvää. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Paras energiajuoma?

Red devil on "yksinään" ihan hyvää, mutta joskus tuli ostettua euroshopperia ja red deviliä... Euroshopperin jälkeen en saanu sitten millään alas tota red deviliä, pikkusiskolle annoin sitten sen tölkin.
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Sitten tuli kokeiltua spammia, ei siis sitä säilyke lihaa vaan energia juomaa joka vie maullaan kyllä ykköspaikan euroshopperilta. Tosin hintakin on tuplasti kovempi sillä 0.25l tölkki maksaa euron kun taas nykyään 0.5l ES maksaa 0.95e.

Tarjoustalon lehdessä tänään tarjouksessa 2 X 0,5 litran SPAM yhteensä 2 euroa, hinta rupeaa olemaan euroshopperin kanssa samoissa ja maku reilusti parempi. Haen huomenna koko levyn :p
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

monster ripper, hyi saatana. yli-imelee, oksettavaa litkua.

Itse taas ihastuin tähän heti kun kaupasta löysin. Yleisesti ottaen muutenkin kaikki mehulla höystetyt energiajuomat uppoavat paremmin kuin hyvin.
Oma listani:
1. Relentless Juiced En tiedä saako Suomesta mistään, mutta briteissä tulee tätä aina litkittyä hulluna. Kaveri tosin sanoi ettei nähnyt sitä kesällä siellä missään eli kyynel!
2. Monster Ripper todellatodella makea, mutta herkullinen kuitenkin. Nykyään alkaa saamaan suomessakin vähän kaikkialta.
3. Rockstar Juiced tää oli ehdoton feivoritti viel keväällä, mutta tullut litkittyä 'vähän' liikaa.
4. normi Monsteri ei yhtä makeeta kuin Ripper-versio, muttei myöskään yhtä hyvää.
5. Euroshopper tätä tulee kaikkein eniten litkittyä lähinnä hintansa puolesta nykyään. Maistuu siltä miltä energiajuoman mielestäni kuuluu, mutta ei mitenkään mainittavan hyvältä :D

Ja kyllä, olen energiajuomariippuvainen. =)
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Mistäs kaupoista olette tota Ripperiä löytänyt? Kaveri toi kesällä Ruotsista muutaman tölkin ja oli ihan helkkarin hyvää, huomattavasti parempaa kuin Rockstarin ja Batteryn vastaavat. Toinen erittäin maukas juoma jota kaveri Ruotsista toi ja jota ei Suomessa ole näkynyt; V
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Pahin on ainakin Red Devil. Kerran ostin ja tais mennä 5 päivää että sain juotua ton 0.5l tölkin.
Hmm... paras on varmaan perus ED :eek:
 
Vastaus: Paras energiajuoma?

Itelleni on tullut jo tavaksi, että ostan monster energyn ennen koepäivää. Jos koulussa on joku koe, vedän monsterin jossain 23:00 maissa ja pysyn hereillä johonkin kolmeen asti. Saan luettua keskittyneesti, enkä nukahda välissä. :)

Sitten kun on koe, niin jotenkin muistan asiat paljon paremmin, kuin pänttäämällä joka päivä tunnin, viikon ajan. Heh, tänäänkin tuli ruotsin koe takas ja sain ysin. :D
Vaikka joku voi paheksua tätä tapaa, niin ite oon huomannu, että tällä lailla tulee parhaat tulokset kokeista. Nyt tulee paljon kokeita ja tulee vähän univelkaa. :rolleyes:
 
Ylös Bottom