Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paras signature äänestys

Paranoid

New Member
En muista onko tällaista ollut aikaisemmin, mutta kysytään nyt kuitenkin.

Elikkä, kenellä on paras signature? Omaahan ei yleensä äänestetä;) , joten ääneni annan Nemesikselle, on nääs aika hauska ja omaperänen sig.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paranoid
joten ääneni annan Nemesikselle, on nääs aika hauska ja omaperänen sig.
Kiitos kaunis :)

Tosin palkintoa tästä en voisi ottaa (heh, niinkuin joku sitä tarjoaisikin...), mutta kunnia sigusta oikeastaan kuuluu sen alkuperäiselle keksijälle eli Shabanille ;)
 
Hyvä postaus, sillä pitikin tässä vaihtaa SIG nykyiseen ulkomaalaisilla moninpelifoorumeilla käytettyyn signatureen, josta olen saanut mm. muutamilta euro/jenkkipelaajilta hymyvoittoista palautetta. ;)
 
Itse pidän omasta sigustani. Harmi että kukaan ei tiedä mitä se tarkoittaa. Se on quenyaa ja suomeksi se on "Puut ympäröivät ystäviäni".
 
Pidin erityisesti siitä "hei sillä Pleikkari 2:lla voi kuulemma pelata jotain pelejäkin" -jutusta. En muista miten se tarkalleen ottaen meni ja kenen sigge se oli, mutta kyllä se nauratti - ainakin kerran.
 
Josta loistava babelin käännös:
I want to put the head of your mother to the ass of the pig. To call your mother.
 
Sori, se Llamar on kahdella ällällä, eli soita äitilles.
Ei ole siis henk.koht. mitään. El matador, ÄLÄ suutu.:)
Ja toi matadorin oma lause ei muuten sitte tarkoita mitään, jos ei epsanja kuulu kielivalikoimaan. Ja cacon paikalla tarkoitit varmaan loco?
:) älä suutu
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Ja toi matadorin oma lause ei muuten sitte tarkoita mitään, jos ei epsanja kuulu kielivalikoimaan. Ja cacon paikalla tarkoitit varmaan loco?
:) älä suutu

Joo emmä mitää espanjaa osaa, kunhan vaa heitin jotain :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan el Matador


Itse pidän omasta sigustani. Harmi vaan että kukaan muu ei pidä siitä.
Minulle tulee siitä mieleen ihan se Fawlty Towersin Manuel. Suomessa sarjaa esitettiin muistaakseni nimellä "Pitkän Jussin majatalo". Se oli kyllä niin hauska.. heh heh..!
 
Re: Re: Paras signature äänestys

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis

Tosin palkintoa tästä en voisi ottaa (heh, niinkuin joku sitä tarjoaisikin...), mutta kunnia sigusta oikeastaan kuuluu sen alkuperäiselle keksijälle eli Shabanille ;)

Ei, ei, en minä voi ottaa siitä kunniaa. Sinä oikein pakotit minut tuohon.

Mutta tuolle signaturelle minunkin ääni menee. Saa aina hymähtämään mielessäni kun sen näen.
 
Ylös Bottom