Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

"Paras" suomalainen pelikauppa

Vastaus: "Paras" suomalainen pelikauppa.

Puolenkuunpelit on paras. Tai ainakin minulle.

Discshopista tulee tilattua jos uutena ostan, ja saa leffat samasta paikasta.

T4iZuuni sanoi:
Puolenkuunpelit on paras. Tai ainakin minulle.
Totta, PKP on toiminut minulle ainakin hyvin. Kai sekin helpottaa että asuu Lahdessa. Play.comista tulee myöskin useasti tilattua tavaraa, tosin vaatii tarkkailua kun hintaheilahtelut on kovia. Esim Fight night round 3. Ensin maksoi 39.90e, sitten 23.90e, sitten taas 39.90e ja taitaa olla takaisin tuossa parissa kympissä.
Pelejä tulee vaihdettua suoraan tuon Livegamersin ostaa/myy/vaihtaa/varastaa-palstan kautta. Ainakin toistaiksesi sujuneet kaupat hyvin.

Playerone. Sieltä olen saanut aina pelit julkaisupäiväksi, ja ajoissa postilaatikkoon. Konsolinetin ja VPD:n kanssa on aina käynyt niin, että olen saanut seurantakoodin kanssa käydä hakemassa pelit klo. 16 jälkeen. En sitten tiedä, että onko syy kauppojen vai Postin.

Mutta Playeronea tuetaan täällä.

1.Konsolinet
2.Vpd
3.Gamelife (miinuksena kalliit pelit, usein 68 )

Viimeksi muokannut moderaattori:

paha sanoa parasta, kaksi kantistani ovat VPD ja Konsolinet.

Cdon.com, sieltä saa vanhemmat pelit tosi halvalla, ainakin Boksille ja PS2:selle.

VPD (julkaisupelit), Konsolinet (tarjoukset) ja Pelikauppa Pelitalo (käytetyt). Noilla pääsee jo pitkälle. Kahdelle ensimmäiselle suuri miinus helppokäyttöisten ja selkeiden nettisivujen muuntamisesta karmeiksi JavaScript/Flash-helveteiksi, joissa ei enää tee mieli asioida hitaammanpuoleisella nettiyhteydellä. Tämä tilitys nimimerkillä "lähes entinen asiakas".

Jos saa valita vain yhden, valitsen Pelitalon.

Itse käyn Konsolinetissä lähes aina asioimassa. Ihan hyvällä hintatasolla pelit siellä on. Vielä vuoden 2006 alussa pelien "normaali" hinta oli 59, sen jälkeen taisi harmittavasti nousta 65 euroon. Eipä kuitenkaan voi kalliiksi haukkua verratessa muihin kauppoihin. Ja liikkeessä saa myös hyvää palvelua.

Konsolinetistä lähes kaikki tulee hankittua, mukavasti matkanvarrella töistä kotiin. Joskus jotain impulssi ostoksia mistä sattuu + play.comin tarjouksista.

Ei yhtä parasta pysty nimeämään. Riippuu tuotteesta minkä saa mistäkin halvemmalla, miten postimaksut vaihtelee (ja luotettavuus toki). Mutta suosikkeja on konsolinet, pelaajan valinta, vpd ja puolenkuun pelit

Taitaa olla tuo Konsolinet. Myyjät ovat mukavia ja hintataso on kohdallaan. Käytetyistäkin saa hyviä tarjouksia.

Konsolinet ja VPD.Noista tulee pelit yleensä ostettua,välillä sitten jostain muualta.

Hmm. Yleensä ei tuu nettipaupoista tai muista paljon osteltua yleensä käytettynä ostan joten paras "kauppa" on varmaan konsolifin foorumi :D

Hyvät:
Konsolinet
-Nopeat toimitukset ja hyvä palvelu.
VPD
- Oikeastaan samat kuin yllä.
Puolenkuun Pelit
Selkeä sivusto ja hyvä valikoima. Toimitukset nopeat!
Tilt
-Hyvä kauppa, nopeat toimitukset.
Huuto.net
-Täältä löytää käytettyjä pelejä vaikka huru mycket! :P

Huonot:
PlayerOne
-Toimitus kestää tolkuttoman kauan.

Ei riittävästi kokemusta:
Vaihtopelit
-Tilasin täältä oman PS3:n, koska tarjous oli vastustamaton. Toimitus venyi viikonlopun yli, sillä he eivät olleet saaneet koneita ennen perjantaita.
LpP (Lasipalatsin Pelikauppa, Entinen Dose)
-Ei kokemuksia (Dose oli hyvä ennen kuin meni konkkaan)
Gamelife
-Ei kokemuksia

Hyvien kauppojen oma top-5:
1. Konsolinet
2. Puolenkuun Pelit
3. Huuto.net
4. VPD
5. Tilt

Viimeksi muokannut moderaattori:

Konsolinetistä on tusinan verran tuotteita tullut tilattua. Mukavaa palvelua ja halvat hinnat. Ainoa viivästys sattui Splinter Cell: Chaos Theoryn kohdalla.

Ylös Bottom