Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

"Paras" suomalainen pelikauppa

Vastaus: "Paras" suomalainen pelikauppa.

VPD:stä olen ostanut kummatkin tämän hetkiset konsolini ja lähes kaikki pelit. Se on mielestäni paras.

Jona Asih sanoi:
VPD (julkaisupelit), suuri miinus helppokäyttöisten ja selkeiden nettisivujen muuntamisesta karmeiksi JavaScript/Flash-helveteiksi, joissa ei enää tee mieli asioida. Tämä tilitys nimimerkillä "lähes entinen asiakas".
Aivan samaa mieltä.

Ennen osti kaikki pelini VPD:stä ja pidin palvelua erinomaisena. Omistajan vaihdon myötä taso laski mielestäni kuin lehmän häntä.
Yhden pelin olen sieltä ostanut vaihdon jälkeen, enkä meinaa ostaa jatkossakaan.

Perheellisenä ja siitä johtuen isojen ruokalaskujen aikana ostan pelini lähinnä Prismoista suurten(:p ) boonuksien takia.

Olenko ainoa joka asuu Järvenpään lähellä, kun ei ole kukaan Megaswappia maininnut?
Ehdottomasti paras pelikauppa, miksikö?
-hinnat kohdallaan (uutuudet yleensä 59 euroa tai vähemmän, muutama on ollut 63)
-käytettyjä pelejä on paljon ja sopivaan hintaan(varsinkin PS2 ja Xbox, mutta myös XO)

Konsolinet tai VPD, molemmat ovat yhtä hyviä kauppoja...

Gamelife taas on aivan surkea. Tilasin sieltä PS2 muistikortin pari viikkoa sitten ja kun kysyn sieltä että mikä kestää, niin saan vastaukseksi että se on loppu heiltä. Pitäisi tulla lisää aivan pian, kumminkin tuotteen kuvauksessa lukee että niitä on keskusvarastossa... Käsittämättömän paska kauppa. Sieltä en tilaa enää ikinä!!!

Konsolinetistä on tullut ostettua melkein kaikki pelit ja näin tulee jatkumaan myös tulevaisuudessa. :)

Pistetääs pieni yleiskatsaus näihin mitä itse olen käytellyt.

Konsolinet
Täysin toimiva. OK hinnat, hyvin nopea toimitus eikä peleille toimituskuluja verkossa maksettaessa. En ole vähään aikaan käyttänyt, en nykykäytännöistä siis osaa sanoa. Kerran käväisin Kampin liikkeessä, homma toimi paitsi palvelu oli hiukan ynseää.

PlayerOne
Muistan vaan pari kertaa vuosia sitten käyttäneeni, syystä. Järjettömät postimaksut ja hidas toimitus jäivät mieleen.

SavePoint
Myyrmannissa toimiva pienehkö peliputiikki. Hinnat sitä normitasoa, mutta palvelu aivan törkeän hyvää. Paikkaa pyörittävät pari tyyppiä ovat todella asiallista porukkaa. Suosittelen asioimista jokaiselle joka siihen pystyy.

Citymarket
Okei, ei niinkään pelikauppa mutta täytyy silti mainita ihan vaan järkyttävän korkean hintatason vuoksi. Varmasti kaikki ovat muodostaneet oman mielipiteensä näiden supermarketien toiminnasta.

GameParadise
Meinasi unohtua kelkasta, mutta ansaitsee kunniamaininnan kenties Suomen kämäisimpänä (peli)yrityksenä. Ihan OK valikoima sekä laitteistossa että peleissä, mutta asiakaspalvelu on täysin anteeksiantamatonta. Erään epäselvän diilin takia (Huuto.netin kautta) lähestyin kolmesti sähköpostilla ja kerran tai pari puhelimitse. Minkäänlaista vastausta ei tullut ja päätin antaa asian olla ja haistattaa paskat koko paikalle. Vältä kuin ruttoa.

Parhaaksi lienee siis selviävä SavePoint.

Pupukissa sanoi:
SavePoint
Myyrmannissa toimiva pienehkö peliputiikki. Hinnat sitä normitasoa, mutta palvelu aivan törkeän hyvää. Paikkaa pyörittävät pari tyyppiä ovat todella asiallista porukkaa. Suosittelen asioimista jokaiselle joka siihen pystyy.

Parhaaksi lienee siis selviävä SavePoint.

Täysin samaa mieltä.

Itse en enää muita pelikauppoja käytäkään, enkä aiemminkaan käytellyt nettikauppoja. Savepoint on kyllä ehdottomasti paras. Hinnat on, niin kuin Pupukissa sanoi, aika keskiluokkaa, mutta nämä putiikkia pyörittävät kaverit ovat asiantuntevia. Suosittelen.

No olen vain kerran ostanut jotain verkkokaupasta, ja silloinkin kauppa oli Tilt.tvn verkkokauppa jossa on hirveät ylihinnat. No, tuotetta ei kuulunut pariin viikkon ja sitten soitin sinne ja ne sano "nintendon maahantuoja on lomilla ja tuotetta ei ole varastossa" Peruin kaupan ja sain rahat takaisin. Parasta nettikauppaa en osaa nimetä mutta parhaan tavallisen pelikaupan osaan nimetä: Puijon Divari. Pelit ja tarvikkeet ovat muita liikkeitä halvempia yleensä ja palvelu on ystävällistä. Suosittelen!

Mielestäni Konsolinet on paras, toisena Puolenkuun pelit ja kolmantena VPD

itse tykkään ostaa verkkokaupasta, cdonista ja discshopista. jos jollain liikkeella on suuri ale niin sitten sieltä. ei ole virallista suosikkia :o

Peck4 sanoi:
itse tykkään ostaa verkkokaupasta, cdonista ja discshopista. jos jollain liikkeella on suuri ale niin sitten sieltä. ei ole virallista suosikkia :o

Dischopissa on kyllä halpaa ja hyvät valikoimat mutta lähetysaika on mielestäni liian pitkä.

Flagg sanoi:
Dischopissa on kyllä halpaa ja hyvät valikoimat mutta lähetysaika on mielestäni liian pitkä.

Itse kun joskus tilasin Discshopista jotain niin paketti tuli heti seuraavana päivänä.

Kamesennin sanoi:
Itse kun joskus tilasin Discshopista jotain niin paketti tuli heti seuraavana päivänä.

Mites se nyt niin nopeasti....itelläni on aina mennyt about viikko.

EDIT:Ilmeisesti laskulla tilatessa on päivän toimitus.

Hämeentien KT-pelipiste on ainakin ehdotonta kärkeä. Hyvä paikka ostaa käytettyjä pelejä.

Flagg sanoi:
Mites se nyt niin nopeasti....itelläni on aina mennyt about viikko.

EDIT:Ilmeisesti laskulla tilatessa on päivän toimitus.
laskulla tilaan itsekkin ja seuraavana päivänä on puketti perillä

Ennen käytin VPDtä kun se oli ihan vieressä, mut nykyään on konsolinet se ykkönen, ja verkkokaupasta sillontällön. Myös puolenkuunpeleistä oon ostellu.

Konsolinet & Discshop. Useimmiten kuiteskin vaihtelen kamujen kanssa ja täällä :)

Ylös Bottom