Peepmaster
New Member
itse pelaan 21 tuumaisella JVC:llä. Onneksi alakertaan voi tarpeen vaaatiessa siirtyä, jossa on kymmenen vuotta vanha 28 tuumainen töllö, joka joskus 80 luvun lopussa maksoi monia tonneja. ![Stick Out Tongue :p :p](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f61b.png)
![Stick Out Tongue :p :p](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f61b.png)
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neidhart
pssi...ei se ole ps2:n vika ett resoluutio ei ole korkea vaan television..
???????????Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Perusteleppas vaitteesi hieman tarkemmin.
Täytyyhän laajakuvamiehilläkin olla mahdollisuus pelata, mutta mun käsittääkseni suurin osa peleistä on tarkoitettu pelattavaksi normaalilla kuvasuhteella.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dmz
Siis jos laajakuva ei olisi hyvä pelaamiseen niin miksi peleissä on yleensäkkään laajakuva tuki?![]()
Joo, noin mäkin sen oon ymmärtänyt. Ja eihän kaikissa peleissä ole laajakuva mahdollisuutta? Esim: pro evo soccer, tony hawk 3 yms, vai onks noissa?? emmä tiiäLainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri
Täytyyhän laajakuvamiehilläkin olla mahdollisuus pelata, mutta mun käsittääkseni suurin osa peleistä on tarkoitettu pelattavaksi normaalilla kuvasuhteella.
Mutta eikös se kuva pienene jos pelaa 4:3 kuvasuhteella widescreen telkussa. Minkä kokonen esim 32 tuumasen laajakuvan 4:1 kuva koko on?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
No eihän sitä ole pakko pelata widescreeninä. Jättää vaan ne palkit sinne reunoille, niin se on kuin tavallinen 4:3 kuvasuhteen telkku. Jos uutta televisiota etsisin, niin kyllä sen pitäisi olla laajakuvatöllö.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Mutta eikös se kuva pienene jos pelaa 4:3 kuvasuhteella widescreen telkussa. Minkä kokonen esim 32 tuumasen laajakuvan 4:1 kuva koko on?
Tietenkin se kuva pienenee. Ja äkkiähän tuon laskisi, että moniko tuumasta televisiota 32 tuumanen widescreen töllö 4:3 tilassa vastaisi. Mutta laskekoot joku toinen, minä en jaksaLainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Mutta eikös se kuva pienene jos pelaa 4:3 kuvasuhteella widescreen telkussa. Minkä kokonen esim 32 tuumasen laajakuvan 4:1 kuva koko on?