Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paras televisio pelaamiseen?

itse pelaan 21 tuumaisella JVC:llä. Onneksi alakertaan voi tarpeen vaaatiessa siirtyä, jossa on kymmenen vuotta vanha 28 tuumainen töllö, joka joskus 80 luvun lopussa maksoi monia tonneja. :p
 
Paras TV pelaamiseen...

Mikäli vaan rahaa riittää, on videotykki ehdoton.
Se antaa parhaan pelinautinnon, sekä huomattavasti anteeksi
PS2:n surkealle resoluutiolle.

Mutta mikä parasta, voit määritellä kuvakoon sekä 16:9- että 4:3-
kuvasuhteille. Näin ollen et häviä kuvakoossa pätkääkään.
Ja kyseessä on nimenomaan anamorfinen, aito "litistetty" wide.
CRT-prjektorit ovat peli- ja TV-käytössä huomattavasti järkevämpiä kuin LCD-prjektorit. Lisäksi lamppujen (putkien) elinikä on 10-20 kertaa pidempi (10000h).

Itselläni on Ulvilalaisen Cinema Tradingin maahantuoma Seleco SVP350Plus, 3-putkinen CRT. Laitteesta löytyy myös viritin.
Hintaa mokomalla on n. 27.000,-.

http://www.cinematr.fi
 
Apua uuden television valinnassa!

Pitäisi uusi TV hankkia pelkkää pelaamista varten ja tuohta olisi käytössä noin 10000mk. Aluksi ajattelin Sonyn 32 tuumaista laajakuvaa mutta nyt olen kallistumassa tavallisen 28 tuumaisen telkkarin suuntaan koska tuntuu että laajakuva TV ei ole peli telkkariksi hyvä. Eli edellisiä viestejä lukemalla ainoat ostamisen arvoiset merkit ovat Sony ja Panasonic. Kertokaapas joitain hyviä malleja ja hintoja jos on tiedossa. Ja saako esim gigantista tai onoffista halvemmalla kuin pienistä liikkeistä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Siis jos laajakuva ei olisi hyvä pelaamiseen niin miksi peleissä on yleensäkkään laajakuva tuki?:eek: Sonyä suosittelen kyllä, olkkarissa on 32" Sonyn laajakuva 100Hz ja omaan huoneeseen tulossa maahantuojalta Sonyn 28" 50Hz. Tilaa maahantuojalta :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dmz
Siis jos laajakuva ei olisi hyvä pelaamiseen niin miksi peleissä on yleensäkkään laajakuva tuki?:eek:
Täytyyhän laajakuvamiehilläkin olla mahdollisuus pelata, mutta mun käsittääkseni suurin osa peleistä on tarkoitettu pelattavaksi normaalilla kuvasuhteella.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri

Täytyyhän laajakuvamiehilläkin olla mahdollisuus pelata, mutta mun käsittääkseni suurin osa peleistä on tarkoitettu pelattavaksi normaalilla kuvasuhteella.
Joo, noin mäkin sen oon ymmärtänyt. Ja eihän kaikissa peleissä ole laajakuva mahdollisuutta? Esim: pro evo soccer, tony hawk 3 yms, vai onks noissa?? emmä tiiä:confused:
 
No eihän sitä ole pakko pelata widescreeninä. Jättää vaan ne palkit sinne reunoille, niin se on kuin tavallinen 4:3 kuvasuhteen telkku. Jos uutta televisiota etsisin, niin kyllä sen pitäisi olla laajakuvatöllö.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
No eihän sitä ole pakko pelata widescreeninä. Jättää vaan ne palkit sinne reunoille, niin se on kuin tavallinen 4:3 kuvasuhteen telkku. Jos uutta televisiota etsisin, niin kyllä sen pitäisi olla laajakuvatöllö.
Mutta eikös se kuva pienene jos pelaa 4:3 kuvasuhteella widescreen telkussa. Minkä kokonen esim 32 tuumasen laajakuvan 4:1 kuva koko on?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Mutta eikös se kuva pienene jos pelaa 4:3 kuvasuhteella widescreen telkussa. Minkä kokonen esim 32 tuumasen laajakuvan 4:1 kuva koko on?

Se on n. 25-26". 36" Laajakuva-TV:llä 4:3 kuva on 28-29".
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Mutta eikös se kuva pienene jos pelaa 4:3 kuvasuhteella widescreen telkussa. Minkä kokonen esim 32 tuumasen laajakuvan 4:1 kuva koko on?
Tietenkin se kuva pienenee. Ja äkkiähän tuon laskisi, että moniko tuumasta televisiota 32 tuumanen widescreen töllö 4:3 tilassa vastaisi. Mutta laskekoot joku toinen, minä en jaksa :) Tosin arvelisin (toisin sanoen heitin lonkalta), että se olisi jotain 26 tuumaa.

EDIT: Jaahas, joku jo ehti kertoa.
 
Ylös Bottom