Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paras verkkoräiskintä?

Tulikettu

New Member
Mikä olis tällä hetkellä sellanen peli mikä kannattais ostaa verkkopeliä silmällä pitäen? Oon nyt kahden vaiheilla, että olisko se Killzone vai Socom 2. Toisaalta kannattaisko odottaa Socom 3:sen julkaisua? Vai onko vielä joku neljäskin vaihtoehto, mikä kannattais ostaa ennemmin kuin mikään edellä mainituista?

Ostin pari päivää sitte tuon nettiadapterin ja ainoat hyllystä löytyvät verkkopeliä tukevat pelit oli NFS: Undergroung ja MoH: Rising Sun. Tuo MoH nyt vielä menettelee joten kuten, mutta jotain hieman kehittyneempää tarttis ;)

Jos joku on testannu sekä Killzonen että Socom 2:sen nettipeliä niin kertokaa edes hieman molempien hyvä ja huonoja puolia.
 
Vastaus: Paras verkkoräiskintä?

Kun maltat odottaa muutamia viikkoja niin pääset samassa aallossa muiden kanssa aloittelemaan Socom III:sta. Siinä on varmasti loppuvuoden suosituin pleikkarin nettiräiskintä. Vanha versio on myös laatukamaa, mutta jo muutaman vuoden vanha ja parhaat päivänsä nähnyt.
 
Vastaus: Paras verkkoräiskintä?

Battlefield 2: Modern Combat on parempi kuin socomit tai killzonet, ainakin omasta mielestäni.
Enemmän pelaajia ja conquest pelimuoto selkeästi plussaa socom 2:seen verrattuna. Tällä hetkellä en paremmastakaan tiedä PS2:lle.
 
Vastaus: Paras verkkoräiskintä?

Johan meni kinkkiseksi :eek:

Killzone ei näillä näkymin ole edes vaihtoehto, joten pistetään se sivuun. Tuo Battlefield vaikutti kyllä mainiolta parin arvostelun jälkeen. Hyvä että tuokin tuli esille, nimittäin ite en oo pahemmin kiinnittäny huomiota koko peliin :)

Näillä näkymin Battlefield vaikuttaisi vahvimmalta vaihtoehdolta. Itelle ei oo kuitenkaan niin tärkeetä että pääsis ensimmäisten joukossa pelaamaan uutta peliä, vaan että sitä jaksaa pelata vielä senkin jälkeen.
 
Vastaus: Paras verkkoräiskintä?

Tulikettu sanoi:
Johan meni kinkkiseksi :eek:

Killzone ei näillä näkymin ole edes vaihtoehto, joten pistetään se sivuun. Tuo Battlefield vaikutti kyllä mainiolta parin arvostelun jälkeen. Hyvä että tuokin tuli esille, nimittäin ite en oo pahemmin kiinnittäny huomiota koko peliin :)

Näillä näkymin Battlefield vaikuttaisi vahvimmalta vaihtoehdolta. Itelle ei oo kuitenkaan niin tärkeetä että pääsis ensimmäisten joukossa pelaamaan uutta peliä, vaan että sitä jaksaa pelata vielä senkin jälkeen.

Jos tuo on vahvin kriteeri pelin hankintaan niin sanon SOCOM3, itse olen jaksanut pelata socomeita jo 3vuotta!

Killzonen online puolesta en pitänyt, yksinpelistä taas pidin paljon!
Battlefield vs Socomit 1,2 ja tuleva 3 ilmestyy noin 3vko:n kuluttua.

m_vierimaa
Battlefield 2: Modern Combat on parempi kuin socomit tai killzonet, ainakin omasta mielestäni.
Enemmän pelaajia ja conquest pelimuoto selkeästi plussaa socom 2:seen verrattuna. Tällä hetkellä en paremmastakaan tiedä PS2:lle.

Battlefieldissä ei mitään vikaa, mutta ei siellä kyllä enemmän pelaajia ole kuin SOCOMissa!
No ehkä tällä hetkellä kun kaikki odottaa Socom3:sta ja muista että Socom2 on jo parivuotta vanha ja battlefield ilmestynyt muutama kuukausi sitten.
 
Vastaus: Paras verkkoräiskintä?

Jooh, oon ennenkin huomannu että väärinymmärrysten määrä on suuri kun kirjottelee vähän huolimattomasti. :rolleyes:

En tarkottanu pelaajien määrällä absoluuttista määrää, sinänsähän molemmissa verkkopelaajien kokonaismäärä on "riittävä".

Tarkotin sitä että BF2:ssa pelaa max. 12 vs. 12, joka on mielestäni iso etu socom2:sen max. 8 vs. 8 matseihin.

Itseltänikin löytyy molemmat pelit eikä minua kiinnosta tehdä tästä juupas-eipäs ketjua, molemmissa peleissä on hyvät puolensa. Minä nyt vain pidin BF2:sta huomattavan paljon enemmän kuin socom2:sta ja siksipä sitä Tuliketulle suosittelisin.
 
Vastaus: Paras verkkoräiskintä?

m_vierimaa sanoi:
Tarkotin sitä että BF2:ssa pelaa max. 12 vs. 12, joka on mielestäni iso etu socom2:sen max. 8 vs. 8 matseihin.

Itseltänikin löytyy molemmat pelit eikä minua kiinnosta tehdä tästä juupas-eipäs ketjua, molemmissa peleissä on hyvät puolensa. Minä nyt vain pidin BF2:sta huomattavan paljon enemmän kuin socom2:sta ja siksipä sitä Tuliketulle suosittelisin.

Socom III:ssa ylletään jo 32 pelaajaan matseihin (16 vs. 16). Uusi Socom ilmestyy parin-kolmen viikon päästä, joten kannattaisi ehkä kuitenkin odottaa nyt vielä ja katsoa ennnenkuin katua.
 
Vastaus: Paras verkkoräiskintä?

Nisupulla sanoi:
Socom III:ssa ylletään jo 32 pelaajaan matseihin (16 vs. 16). Uusi Socom ilmestyy parin-kolmen viikon päästä, joten kannattaisi ehkä kuitenkin odottaa nyt vielä ja katsoa ennnenkuin katua.

Juu näin tosiaan että 16 vs 16 on Socom3 pelaajamäärä. Ja Socom3 on Control -pelimuoto uutuutena. Mikä vastaa tuota Battlefield 2: Modern Combatin conquest pelimuotoa. Tosin Socom3 ei jo vallattuja paikkoja voi ottaa viholliselta pois.

Battlefield 2: Modern Combat on ihan hyvä peli, mutta itse pidän Socom3 parempana. Tietty jos Socom2 ei pitänyt, niin saman tyylinenhän Socom3 on myös.

Uskon että kun Socom3 tulee myyntiin, niin Battlefieldin pelaajamäärä vähenee aika huomattavasti.
 
Vastaus: Paras verkkoräiskintä?

Battlefield 2 tilattu. Tuntui mielenkiintosemmalta ku Socom. Mutta jos tuo Socomikin vaikuttaa hyvältä niin ei kai siinä auta ku tilata sekin sitte jossain vaihees :p
 
Vastaus: Paras verkkoräiskintä?

Itse kyllästyin BF:ään muutaman kk jälkeen.
Alkoi kyrsimään kaksi asiaa jotka siirsivät minut takaisin socomiin:
- punainen piste vihun päällä, hauska kämppiä jossaki puskassa ku vihu kattelee, ahaa punanen piste, pistetään lipas sinne ja tappo tulee.
- automaattitähtäys, sihtaa sinnepäin ja tähtäin "lukittuu" vihuun.

Muutoin ihan kiva peli BF on kyllä, mutta sanoisin että pitkällä juoksulla Socom vie BF:fää 6-1
 
Vastaus: Paras verkkoräiskintä?

Mä kyllästyin BFään jo muutaman viikon jälkeen ja syyt on melkein samat kuin Benewillä.
 
Vastaus: Paras verkkoräiskintä?

Khyl on. Tähtäin ohjautuu ittestään vihuun päin. Ei joudu tekemään kaikkea tähtäintyöskentelyä itse. Jopa mä opin sen ansiosta pelaamaan tota, vaikka väärällä kädellä pitikin tähdätä.

Snipulla se tähtäin ei kuitenkan hakeudu vihuun.
 
Vastaus: Paras verkkoräiskintä?

Auto-aimin mukana olo ei haittaa itseä välttämättä ollenkaan, vihu saa kuulan kalloonsa jos seisoo vääräs paikas... oli auto-aim tai ei :)
GT4:sta on pelannu viikottain siitä lähtien ku se ilmestyi ja aina vaan jaksaa, joten vahvasti epäilen että tuohonkaan kyllästyn "ihan heti" ;)
 
Vastaus: Paras verkkoräiskintä?

Kyllä siinä vaan autoaimi on. Pelatkaapas vaikka socomia niin siinä joutuu oikeesti tähtäämään, eikä roiskimaan sinnepäin ku tähtäin pysyy vihussa. Pelintekijät tietty ajatellu että sillä tasotetaan pro-nyyppä rakoa, mutta mun mielestä ei oo oikeen kummonen idea.
 
Vastaus: Paras verkkoräiskintä?

Juu näin tosiaan että 16 vs 16 on Socom3 pelaajamäärä. Ja Socom3 on Control -pelimuoto uutuutena. Mikä vastaa tuota Battlefield 2: Modern Combatin conquest pelimuotoa. Tosin Socom3 ei jo vallattuja paikkoja voi ottaa viholliselta pois.

Hmm...mikäs tuossa sitten on pointtina jos ei voi takaisin vallata. :confused:
16 vs. 16 kuulostaa hyvältä. Pitänee harkita kun vähän hinta tippuu. Voi tosin olla että sitä ennen XO:n GRAW ja muut verkkoräiskinnät on jo vieneet mennessään. :D
 
Vastaus: Paras verkkoräiskintä?

m_vierimaa sanoi:
Hmm...mikäs tuossa sitten on pointtina jos ei voi takaisin vallata. :confused:
Täytyy vallata itse ja estää vihollista valtaamasta samaa asemaa. Mielestäni parempi noin kuin juupas-eipäs-tyyppinen valtailu jossa sahataan edes-takas. Toisaalta ymmärrettävää BF:lle sillä takaisinvaltailun kanssa peli ketsää kauemmin. Mielestäni BF on juuri tässä asiassa huomattavasti köyhempi peli kuin Socom, sillä kuka nyt jaksaa yhtä pelimuotoa kovin kauaa tahkoa? Socom 2:ssa on 5 pelimuotoa ja Socom 3:ssa yhteensä 7 sekä valintana päivä tai yö kaikkiin pelimuotoihin.
 
Vastaus: Paras verkkoräiskintä?

Psyko sanoi:
Täytyy vallata itse ja estää vihollista valtaamasta samaa asemaa. Mielestäni parempi noin kuin juupas-eipäs-tyyppinen valtailu jossa sahataan edes-takas. Toisaalta ymmärrettävää BF:lle sillä takaisinvaltailun kanssa peli ketsää kauemmin. Mielestäni BF on juuri tässä asiassa huomattavasti köyhempi peli kuin Socom, sillä kuka nyt jaksaa yhtä pelimuotoa kovin kauaa tahkoa? Socom 2:ssa on 5 pelimuotoa ja Socom 3:ssa yhteensä 7 sekä valintana päivä tai yö kaikkiin pelimuotoihin.
Oletkos sä ikinä edes pelanut MC:tä:confused: Siinä on KAKSI pelimuotoa, jotka ovat sentään tehty huolella, toisin kuten kaikki Socom pelimuodot! Onko teidä mielestä hienoa se "Socomin realistisuus"? Kun kuolee niin sitten kuolee! Eihän se ole pelaamista vaan odottamista! Jopa Socom 1 oli parempi kuin 2 ja ehkä 3:nkin, mutta eivät kaikki yhdessäkään ole MC:tä parempia!!!!!!!!! En tiedä miksi kehutte Socomin realistisuutta että kun kuolee niin sitten kuolee, mutta uskon että kukaan ei pidä siitä *sesta odottelusta. Mistä lähtien MC:ssä ei ole yritetty estää vihollista valtaamasta lippua???



Ja MC:n automaattitähtäys ei auta mitää ellet ole 2 metrin päässä vihollisesta!

Ja, Grigger, kyllä siinä on sellainenERITTÄIN LIEVÄ automaattitähtäys, mutta se ei lukitu vihollisiin. HArvemmin sitä AT:tä pystyy hyödyntämään...
 
Ylös Bottom