Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PC-pelaaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    pc
Nehän piirtää, kellä on liitua. 1500€ ei ole iso raha, jos se ei ole ostajalle iso raha. Lippulaivan hinnan tuijottaminen on yhtä järkevää kuin marssia Toyota-liikkeeseen, ja todeta että sikahintaisia ovat, koska Land Cruiserin malli maksaa 126000€!

Mun mielestä on hienoa, että pelaamisessa on mahdollisuus hankkia tehokasta rautaa, jos haluaa. Masentaisi, jos ei olisi.

Mulla tuli mitta täyteen siitä, että pelit tökkii, ja hyvä harrastus ketutti suurimman osan ajasta. Ei töki enää. Eikä ketuta. Valinnanvapaus ja avoin käyttis. Kyllä kiitos.

Tämä kotelo kannattaa kiertää kaukaa jos tulee vastaan, 12 kotelo tuuletinta ja silti lämmöt katossa. Enempi ei aina ole parempi.

Mitäs muita foorumeita/lehtiä seuraatte?
Oon huomannu tech-bbs:n foorumin varsin syvälliseksi PC asioissa ja nyt kun tuli siirryttyä voiman pimeälle puolelle niin olen lueskellut ihan huvikseni CustomPC lehteä, sen saa kätevästi luettua ilmaiseksi readr appsissa.

• Like
Reactions: XYU
Tämä kotelo kannattaa kiertää kaukaa jos tulee vastaan, 12 kotelo tuuletinta ja silti lämmöt katossa. Enempi ei aina ole parempi.

En ole ymmärtänyt umpinaista etuosaa ja ilmanottoaukkoja siellä sun täällä. Edestä sisään, takaa ulos. Ja edessä iso säleikkö, eikä semmosia millin aukkoja. Ihan turha huudattaa tuulettimia, jos korvausilmaa ei tule mistään.

Näköjään mun koneesta on poweri sanonut sopimuksen irti.

Ei ole tänään nimittäin käynnistynyt. Otin koneesta irti sen ainoan sivupaneelin jonka saa irti.

Kokeilin käynnistää niin juuri ja juuri jaksaa laittaa prosessorin tuulettimen päälle mutta esimerkiksi näytönohjaimelle ei enää riitä virtaa.

Mitkäs tässä on vaihtoehdot? Uusi kone versus uusi poweri niin kaikki tietää kumpi maksaa enemmän.

^^ tuollainen poweri.

Piti osallistua ensimmäiseen iRacing Endurance kisaan mutta taitaa mennä minun osaltani ohi.
Noin 2 viikkoa olen treenannut ja jättänyt muita kisoja ajamatta. :/

Näköjään mun koneesta on poweri sanonut sopimuksen irti.

Ei ole tänään nimittäin käynnistynyt. Otin koneesta irti sen ainoan sivupaneelin jonka saa irti.

Kokeilin käynnistää niin juuri ja juuri jaksaa laittaa prosessorin tuulettimen päälle mutta esimerkiksi näytönohjaimelle ei enää riitä virtaa.

Mitkäs tässä on vaihtoehdot? Uusi kone versus uusi poweri niin kaikki tietää kumpi maksaa enemmän.

^^ tuollainen poweri.

Piti osallistua ensimmäiseen iRacing Endurance kisaan mutta taitaa mennä minun osaltani ohi.
Noin 2 viikkoa olen treenannut ja jättänyt muita kisoja ajamatta. :/

Vaikuttaa aika hazardilta, kunnon poweri nyt sinne koneeseen. Tuollaista uskaltais suositella edes pahimmalle viholliselleni.

Nisun suosittelema Corsairi on erittäin pätevä, itseltä löytyy 850 W malli. Löytyy myös mustana.

En ole aikaisemmin vaihtanut saati koonnut fyysistä konetta vielä kertaakaan vaikka ikää on kohta 30v.

Oletettavasti tässä on helppo myös rikkoa jotain.IMG_20200821_135408383.jpgIMG_20200821_135408383.jpg

Tietysti joku keksinyt heittää ison metallisen levyn ettei koko poweria saa irti.

Viimeksi muokattu:
En ole aikaisemmin vaihtanut saati koonnut fyysistä konetta vielä kertaakaan vaikka ikää on kohta 30v.

Oletettavasti tässä on helppo myös rikkoa jotain.Näytä liitetiedosto 3881Näytä liitetiedosto 3881

Tietysti joku keksinyt heittää ison metallisen levyn ettei koko poweria saa irti.

Ei muuta kuin myyjätahoon yhteys, tai merkkihuoltoon jos sellainen löytyy.

Muuten, kannattaa se oma mikro kasata itse standardiosista. Vaihto käy helposti.

Ei muuta kuin myyjätahoon yhteys, tai merkkihuoltoon jos sellainen löytyy.

Muuten, kannattaa se oma mikro kasata itse standardiosista. Vaihto käy helposti.
Ilmeisesti tuo pakettikone Gigantista on suunniteltu niin ettei siihe pysty vaihtamaan mitään.

Nämä tämän päiväiset viestit on kirjoitettu koulun koneella.

Sanotaan nyt vielä että kyseessä on Gigantista kolmisen vuotta sitten ostettu kone.
Modulaarinen 750 w vähintään ja gold plus.
Ilmeisesti tuo pakettikone Gigantista on suunniteltu niin ettei siihe pysty vaihtamaan mitään.

Nämä tämän päiväiset viestit on kirjoitettu koulun koneella.
Mikä merkki ja malli? Kuva ja mitat virtalähteestä, niin on helppo tsekata. Aina pystyy vaihtamaan. Piuhat vain vedettävä uusiksi

Viimeksi muokattu:
Olis kova jos ilmoittaisivat että nyt saatavilla :D

Piti peruuttaa Jimmsistä ne Logitechin G Pro X langattomat kuulokkeet ja ostaa gigantista, siellä kun näytti varastot olevan täynnä niitä ja Jimmsillä ei ole mitään tietoa koska saapuu joten nyt piti laittaa rahat muualle. Odotellut jo korvat märkänä niitä jo kolmisen viikkoa.
Näillä helteillä, kun heität uudet kuulokkeet korville, niin sitten vasta onkin korvat märkänä, kun hiki virtaa :D

Ite hain maanantaina uudet, mutta ei niitä ole paljoa voinut käyttää näiden helteiden takia.

Näillä helteillä, kun heität uudet kuulokkeet korville, niin sitten vasta onkin korvat märkänä, kun hiki virtaa :D

Ite hain maanantaina uudet, mutta ei niitä ole paljoa voinut käyttää näiden helteiden takia.

Joo ei niitä voi käyttää kun illalla, onneks kohta alkaa vähän lämmöt laskee. Oli kyllä nopia toimitus Gigantista kun tiistaina tilasin ja torstaina oli jo noudettavissa.

3090 vuotokuvia, hintaa 1400 dollaria, 3 slotin kortti. Ei voi muuta sanoa kun helvetti mikä tiiliskivi :D Mielenkiintoista nähdä muiden virityksiä minkälaisia kerrostaloja sieltä tulee.

Viimeksi muokattu:
Mikä merkki ja malli? Kuva ja mitat virtalähteestä, niin on helppo tsekata. Aina pystyy vaihtamaan. Piuhat vain vedettävä uusiksi
Acer Nitro 50 jos sillä nyt väliä on

Screenshot_20200822-012001.png

Tämmöistä dataa löytyy googlesta tuolla virtalähteen nimellä.

Mitä tuo Gold plus nimessä oikein tarkoittaa? Entäs se modulaarinen mikä merkitys sillä on?

Kiva kun jeesaatte kaveria :)

Näytä liitetiedosto 3885

Mitä tuo Gold plus nimessä oikein tarkoittaa? Entäs se modulaarinen mikä merkitys sillä on?

Joku viisaampi selittäköön mitä nuo gold plus, silver plus, bronze plus meinaa niin että sen ymmärtää. Mutta Modulaarinen tarkoittaa sitä että kaikki piuhat on irrallaan powerista ja saat itse päättä mitkä laitat kiinni, semi modulaarinen on että osa piuhoista on irrallaan.

Näytä liitetiedosto 3885

Virtalähteet on sertifikoitu niiden hyötysuhteen mukaan. Sisältävät myös laadukkaampia komponentteja. Modulaarinen puolestaan on juuri tuota valinnaisia kaapeleita, kun on muutenkin ahdasta - ei tarvitse kytkeä koko johtonippua vaan vain tarpeelliset. Halpis kiinalaista ei kannata hankkia vaan suoraan kunnon virtalähde varmistamaan ettei jää siitä kiinni. Ilmoitetusta tehomäärästä jäädään aina, paremmissa vähemmän.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom