Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PC-pelaaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    pc
Sori mutta kun mä kysyin just ihan perusohjainta enkä mitään hienosäätötatteja/ylimääräisiä nappeja siihen. Laatua sen verran että se ei hajoo ihan heti. Mulle varmaan riittäis joku kolmenkympin logitechin ohjain mutta en tiedä onko ne miten kestäviä ja voiko niissä olla jotain muita ongelmia PC:llä pelatessa. Tällaiset asiat mua lähinnä kiinnostaa.

No sanoin jo että 8bitdo 2c on halpis vaihtoehto. Alta 30€ lähtee.

Myös tätä on suositeltu.

Viimeksi muokattu:
On jo useamman kerran ollut Steam Deck ostoskorissa, mutta aina jäänyt ostamatta. Nyt sitten tuli vietyä MSI Claw (Ultra 5) ostoskorista läpi, kun oli 339€ hintaan tarjolla ProShopissa. Tarjous jota ei voinut vastustaa.

Steam Deckin virtaviivaisempi kokemus olisi voinut olla näin puhtaasti konsolipelaamiseen viimeiset vuosikymmenet keskittyneelle se helpoin väylä PC-pelaamisen puolelle, mutta ehkäpä tässä saa enemmän irti Game Passista ja Xbox Play Anywheresta sitten tasapainoksi.

Mielenkiintoista nähdä, että miten vaikeaa tämä lopulta on suhteessa konsolipelaamisen helppouteen. Ainakin tarjontaa tulee olemaan, kun pääsee eri digikauppojen tarjontaan käsiksi ja digin hinnatkin on alle konsolikauppojen.
Tuli myös eilen tilattua tuo MSI Claw Core Ultra 5 ja juuri oikeaan aikaan eli maksoin siitä 339 € (24 % alennus), tänään 8.9.2025 se maksaa 449 €, kilpailukykyinen hinta kuitenkin sekin. Kiitos vaan vinkistä J.Sunderland, ilman kommenttiasi en olisi huomannut koko tarjousta : )

Tuli myös eilen tilattua tuo MSI Claw Core Ultra 5 ja juuri oikeaan aikaan eli maksoin siitä 339 € (24 % alennus), tänään 8.9.2025 se maksaa 449 €, kilpailukykyinen hinta kuitenkin sekin. Kiitos vaan vinkistä J.Sunderland, ilman kommenttiasi en olisi huomannut koko tarjousta : )
Tänään saapuu itselleni kyseinen laite. Aikaisempaa kokemusta näistä käsikonsoleista on Legion Go:n ensimmäisestä versiosta loppuvuodesta 2023, jolloin suorituskyky oli suuri pettymys ja laite lähti aika nopeasti myyntiin. Sen verran houkutteleva oli tuo proshopin tarjous, että pakko antaa uusi mahdollisuus näille käsikonsoleille ja onhan tässä vajaassa parissa vuodessa ajurit ja skaalaimet parantuneet huomattavasti.

Logitechin halvat perusohjaimet on käsittääkseni ihan hyviä ja laadukkaita, jos ei odota ihmeitä. Ei tosin ole tullut niitä hankittua vaikka paljon Logitechin valmistamia oheislaitteita onkin käytössä.
Kiitän tiedosta. Mulla on myös ollut joitain Logitechin tuotteita käytössä eikä ne koskaan ole mitään paskoja olleet. Eihän ne mitään markkinoiden priimaa ole mutta perushyviä kuitenkin. En muista että olisi minkään kanssa ollut ongelmia koskaan.
Ps. Pahoittelut muutamille käyttäjille siitä että mulla lipsahti pientä sarkasmia muutamiin vastauksiin. Tehän yrititte vain jeesata. Mun olisi pitänyt muotoilla kysymykseni paremmin.

Viimeksi muokattu:
  • Like
Reactions: Zak
AMD uudet ajurit tarjoaa ison päivityksen FSR 4 tukeen.

New Game Support for AMD FidelityFX™ Super Resolution 4 (FSR 4)

• FSR 4 can be enabled for most games that support FSR 3.1 with DirectX® 12.

AMD uudet ajurit tarjoaa ison päivityksen FSR 4 tukeen.

New Game Support for AMD FidelityFX™ Super Resolution 4 (FSR 4)

• FSR 4 can be enabled for most games that support FSR 3.1 with DirectX® 12.
Tuo olisi pitänyt olla jo julkaisusta asti. Itsellä lähti 9070 XT kiertoon surkean FSR4 tuen takia, jos tuo olisi tullut julkaisussa tai vähän sen jälkeen niin koneestani löytyisi edelleen 9070 XT.

Ylös Bottom