Nojuu eipä näytä olevan ainakaan tämän mukaan
http://www.teamvvv.com/en/news/comm...4-patch-promises-improved-console-performance
Oli jostain muualta sitten syöpynyt tuommoinen väite päähän. paska juttu.
Eka mutka tarkoituksella leveenä kellotin 1.30,5
Ilman oikomista 1.31,5 luokkaa.
Aika-ajossa ymmärrän että jos eka mutka menee leveeksi, niin menee pitille tai ajaa hitaan kierroksen välissä, mutta entä kisassa? Tuonne joutumista on monen varmasti vaikea välttää. Tosin jos sinne ajautuu ns. vahingossa niin yleensä se näkyy kierrosajassa negatiivisesti, mutta jos sinne vetää tarkoituksella kaasupohjassa niin siinä voittaa noin sekunnin. Normi hockenheimin radalla muistaakseeni sai helpommin 5 sekunnin penaltyn eikä vihreä ns. kanttarialue jatkunut niin pitkälle kuin nationalissa.
Olisipa pelissä ominaisuus että tulee penalty välittömästi jos auto käy hetkenkin kokonaan radan ulkopuolella, niin ei tarvis miettiä tämmöttii. Itse ehdotan että jos vahingossa oikaisee ja voittaa siinä aikaa niin on hetki hiljennettävä, jotta oikaisusta/leveäksi menosta ei hyödy.
Mikä sitten lasketaan oikaisuksi? Kuuluko raidallinen kanttari vielä rataan, kuten oikeissa formuloissa? Riittääkö että yksi eturengas pysyy jatkuvasti radalla? (vähintään kanttarin päällä)