Vastaus: PCars Formula Rookie Euro, Kausi 1 (sarja täynnä, varakuskeja mahtuu)
Toihan oli mun mielestäni törkeä ohitus..olit jo selvästi kääntänyt ja eiku kylkeen vain. Vähintä mitä tos ois pitäny tehä..löysätä ja antaa sun pitää sijotuksen.
Jeps samaa mieltä siis todella tökerö ohitus. Ei tuolla radalla tolta takamatkalta tuohon mutkaan ole mitään realistista mahdollisuutta ohittaa tuolla tavalla. Lisäksi siinä reilun kahden minuutin kohdalla videota formulaliiga pilas mun kisan. Menin vähän leveeks, mutta formulaliiga ei ollut kuin puoli autoa edellä ja kävi kääntämään minua kohti ja sehän sit osu ja minä olin seinässä sen jälkeen. En osannu odottaa tuollaista manooveriä plus, että se oli jo lähellä periaatteessa radalta ulospakottaminen, formulaliigalla olis ollu siellä rataa, vaikka monta metriä, mutta mulla oli seinä siinä aika lähellä. Formulaliiga ois muutenkin päässy ohi ja ollu 1 mutkaan sisälinjalla joten aivan tarpeeton toisen kiilaus. Loppukisa mulla meni sit taistelleen , kun autosta meni jousitus hiukan rikki ja lopulta edes pari pistettä, kun muut kolaroi edessä.
Eka kisa oli ihan tervanjountia, kun auto oli kisatilanteeseen aivan liian yliohjaava ja auto lähti kokoajan yliohjaamaan jarrutuksissa ja mutkissa. Joku ajoi oliko se nyt ekan vai tokan kiekan vikassa mutkassa mun autoon päin ja siitä tuli sit melkonen ketjukolari, kun tämän auto "liimautui" mun autoon ja siinä tuli joku muukin päin ja sitten lopulta multa lähti auto käsistä ja liuin jonkun toisen eteen. Tämän jälkeenlLopulta sain pidettyä lähes koko kisan Thutoa takanani. Ainoastaan kerran hän pääsi edelle, kun failasin ykkösmutkan, mutta pääsin takaisin ohi seuraavassa jarrutuksessa, kun thutolla meni jarrutus pitkäksi.
Ja toi Sakitto vaikutti ihan hyvältä radalta. Tosin eka testikisa päätty siihen monttuun, kun osuin johonkin, joka oli mokannut sen mutkan ja osuttuani spinnasin keskelle tietä ja joku tuli päin ja diskaus. Toinen kisa meni sitten puol kiekkaa kunnes formulaliiga jälleen osui ja tuli nurmikolta lähes täysin vaakasuoraan takaisin radalle ja suoraan eteen kiilaus. Osuin siihen sitten ja auto otti hiukan osumaa ja seuraavalla suoralla sitten taas osuma formulaliigaan, kun auton ohjattavuus ei ollut ehjä niin lähti suoralla jakamaan.
Ei mitään henk. kohtaista formulaliigaa vastaan, mutta hiukka näyttää siltä, että turhan agressiivista ajoa ja toi testikisan kiilaus oli kyllä niin törkeä, että ei mitään rajaa. No onneks oli vaan testikisa, mutta ei kiitos tuommoisia enään jatkossa. Ajovirheet on asia erikseen (ja niitä sattuu milloin kenellekin

), mutta tarpeettomat toisten kiilaukset ei.
Mutta joo tästä kohti ens viikon kisaa. Tällä kertaa pitää kyllä saada säädöt autoon aikaisemmin kohdilleen, kun nyt auto ei käyttäytynyt tarpeeksi hyvin ja aika loppui kesken säätämiselle.