Joo ensin täytyy sanoa, että meni vähän kaksijakoisesti jälleen. Joka viikonloppu toinen kisa menee päin seiniä ja sija 9 on tullut harmittavan tutuksi.
Eka kisa meni hyvin lukuunottamatta 2 mutkaa, jossa oli 3 autoa melkein jo rinnan ja en oikein tiennyt mihin väliin mennä ja lopulta osuin niukasti hiphein takapyörään. Ei mikään järin iso osuma, mutta valitettavasti hiphei spinnas ja itse "liimauduin" hänen autoon kiinni ja oltiin sitten viimeisiä. Itsellä pysyi auto ehjänä ja hyvällä puhtaalla ajolla nousin 3 sijalle.
Toisessa kisassa taas ei onneksi osunut hiphei ja itseni välillä vaan todella kovasti painostin takana ja hiphei sortui virheeseen. Pääsin ohi, mutta hetkeä myöhemmin auto meni hiukan hiekalle ja hiphei tuli ohi. Tämän jälkeen tuli toisinto edellä mainitusta eli kovan painostuksen jälkeen hiphei teki virheen. Lopulta sija 4 oli lähes varma, mutta menin aivan hiukan nurmikolle ja spinnasin seinään ja auto hajosi hieman. Siinä oli sitten kova vääntö risalla autolla, mutta lopulta taisi olla 3 rinnakkain suoralla ja mun auto puolsi sivulle ja taisin sitten hiukan osua toiseen kuskiin ja spinnasin seinään ja auto meni aivan hajalle. Lopulta noin 50 km/h vauhdilla jurrutin auton maaliin sille sijalle 9.
Ai niin ja loppuun vielä kiitokset päivän hauskimmasta tilanteesta muutamalle kuskille. Varsinaisten kisojen jälkeen ajettiin vielä muutama kisa ja viimeisimmässä olin johdossa ja käännyin viimeiseen mutkaan ja takana olleet kolme kaveria ajoi vaan suoraan, kun asfaltti jatkui sinne. Katsoin kartasta, että wtf ne ajaa vaan suoraan, vaikka olis pitäny kääntyä.