Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PCars Formula Rookie sarja, kausi päättynyt, kiitos kaikille.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PCars Formula Rookie Euro, Kausi 1 (sarja täynnä, varakuskeja mahtuu)

Hieno homma et järjestyy näin. Pelkäsin jo et joudun ite hostaamaan ja kisassa ajamaan nurmikolle huudattaa koneen rikki. Olo on sellainen, ettei sängystä viitsi nousta niin parempi jättää kisat väliin.

Laitan Juhon myös kisakuskiksi etusivulle.

Meikäläisen voisi ottaa tuolta varakuskeista pois. Ei ole tullut pcarsia juurikaan pelattua enää. Huvikseen kokeilin illalla mikä on oma vauhti verrattuna teidän ilmoittamiin aikoihin: parhaimmillaan oletusasetuksilla "vain" kaksi sekuntia jäljessä.. Ei jatkoon :D

PCars Formula Rookie Euro, Kausi 1 (sarja täynnä, varakuskeja mahtuu)

Kyllä toistaiseksi sinne palkinto korokkeen taakse pääsemiseen riittää puhdas ja virheetön ajo, vaikka sitten 2sek hitaammin kuin muut. Siellä tulee niin paljon virheitä ja kolareita, että hyvin voi nousta.
Itsekin olen noussut pariinkin kertaan ihan hänniltä 3-5:ksi.

Edit: en ihan täysin pois sulje osallistumistani. Tarpeeksi lääkkeitä nassuun niin äsken kävin hieman koittamassa ja ei se ihan niin pahalta tuntunut kuin oletin. Kisan saa muut hostata ja ottaa kuvat, mutta voi olla et tulen ainakin koittamaan mukaan. En millään haluaisi menettää pisteitä liikaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Voin hostata tarvittaessa,mut tulokset voi unohtua ottaa talteen. Ois hyvä ett muutkin kuin Juho ottaisivat tuloksia. Tottakai itekin yritän muistaa. Ja ne jotka eivät ole vielä ystäviäni,laittakaa pyyntöä tulemaan.

PSN ID--> hiphei_finland

Käykö, että pistät 90 min harkat pyörimään klo 19.30, eli lobby sen 5min ennen (aika-ajot alkaa silloin tasan 21 automaattisesti, 5min warm up perään ja 10 kierroksen kisa)?
Säähän oli light rain+rain+light rain ja 10x nopeudella. Ajan kuluminen off, klo 14 ja ajoavut sallittu.

Nyt näyttää siltä, että tuun ite räpiköimään mukaan, joten pistä mulle eka kutsu niin voin kyl porukan kutsua kokoon, jos sul ei oo kaikkia kaverina.

Voi olla, et voimat ehtyy ennen kisojen päättymistä, mut koitetaan. Kilpailu vietti on vain nyt niin iso, etten halua missata 6 osakilpailun sarjasta yhtään.

Kans kipeenä, nìin jää ajot väliin.

Kans kipeenä, nìin jää ajot väliin.

Itelläki seilaa kuume 38-39 välillä ja sinnittelen viivalle. :D

Menee muuten vaan päin persusta tää touhu.
Hiphei pisti lobbyn pystyyn, mutta se bugas ja mä tein sit uuden. No nyt meikä sääti kuulokkeilla ku pätki, menin irrottelee BT donglea ni hipasin virtanappia ja kone kii.

Nyt joku muu on hostina ja en pääse mukaan ennen ku joku pistää kutsua :D

Se siitä kisasta. Toiseen en edes osallistu(nut). Palo proput päästä. Jaksa tollasta paskaa. Auto on kuin joku jäteosista kasattu liukupulkka kisassa vaikka harjoituksissa ja aika-ajoissa meni ihan nätisti. Olin vielä siinä tyytyväisenä että "hieno homma ku alko sujumaan ja autoki toimi ok". Mutta ei niin ei. Seinille meni.

Alkaa oikeesti kyrsiin tää peli jo kaikkine vammasuuksineen ja kohta se lentää kaaressa kohti vessaa ja vessanpönttöä.

Luovutan vakipaikkani tässä sarjassa jollekin joka haluaa. Mikäli on osallistuja pulaa niin tulen kyllä pelaamaan. Muuten ei kiinnosta ennenkuin tää roskamoska korjataan.

Oli kyllä käsittämättömän liukasta. Kaikki ongelmat kasaantuu sateelle, oli sitten varikkopysähdyksiä tai ei..
Jatkossa onneksi mennään vain kuivalla.

Onneksi itse kuumeessa lähdin mukaan, kakkossijaan voi olla tyytyväinen, kun kärjestä puuttui monta kuskia. Kiitos Simolle, antimikaelille ja finbaekille. :)

Se siitä kisasta. Toiseen en edes osallistu(nut). Palo proput päästä. Jaksa tollasta paskaa. Auto on kuin joku jäteosista kasattu liukupulkka kisassa vaikka harjoituksissa ja aika-ajoissa meni ihan nätisti. Olin vielä siinä tyytyväisenä että "hieno homma ku alko sujumaan ja autoki toimi ok". Mutta ei niin ei. Seinille meni.

Alkaa oikeesti kyrsiin tää peli jo kaikkine vammasuuksineen ja kohta se lentää kaaressa kohti vessaa ja vessanpönttöä.

Luovutan vakipaikkani tässä sarjassa jollekin joka haluaa. Mikäli on osallistuja pulaa niin tulen kyllä pelaamaan. Muuten ei kiinnosta ennenkuin tää roskamoska korjataan.
No mut hei, Pcars 2 on jo julkistettu! Sinne sitten vaan lahjoituksia syytämään *sarcasm detector added here*
Oli kyllä käsittämättömän liukasta. Kaikki ongelmat kasaantuu sateelle, oli sitten varikkopysähdyksiä tai ei..
Jatkossa onneksi mennään vain kuivalla.

Onneksi itse kuumeessa lähdin mukaan, kakkossijaan voi olla tyytyväinen, kun kärjestä puuttui monta kuskia. Kiitos Simolle, antimikaelille ja finbaekille. :)
Congrats!
Seuraava kuivalla? Asiaa! Pääsee reenaamaan varmaan su-ma akselilla täältä rantapyyhkeen päältä sateesta..

Joo ensin täytyy sanoa, että meni vähän kaksijakoisesti jälleen. Joka viikonloppu toinen kisa menee päin seiniä ja sija 9 on tullut harmittavan tutuksi. :D

Eka kisa meni hyvin lukuunottamatta 2 mutkaa, jossa oli 3 autoa melkein jo rinnan ja en oikein tiennyt mihin väliin mennä ja lopulta osuin niukasti hiphein takapyörään. Ei mikään järin iso osuma, mutta valitettavasti hiphei spinnas ja itse "liimauduin" hänen autoon kiinni ja oltiin sitten viimeisiä. Itsellä pysyi auto ehjänä ja hyvällä puhtaalla ajolla nousin 3 sijalle.
Toisessa kisassa taas ei onneksi osunut hiphei ja itseni välillä vaan todella kovasti painostin takana ja hiphei sortui virheeseen. Pääsin ohi, mutta hetkeä myöhemmin auto meni hiukan hiekalle ja hiphei tuli ohi. Tämän jälkeen tuli toisinto edellä mainitusta eli kovan painostuksen jälkeen hiphei teki virheen. Lopulta sija 4 oli lähes varma, mutta menin aivan hiukan nurmikolle ja spinnasin seinään ja auto hajosi hieman. Siinä oli sitten kova vääntö risalla autolla, mutta lopulta taisi olla 3 rinnakkain suoralla ja mun auto puolsi sivulle ja taisin sitten hiukan osua toiseen kuskiin ja spinnasin seinään ja auto meni aivan hajalle. Lopulta noin 50 km/h vauhdilla jurrutin auton maaliin sille sijalle 9. :D

Ai niin ja loppuun vielä kiitokset päivän hauskimmasta tilanteesta muutamalle kuskille. Varsinaisten kisojen jälkeen ajettiin vielä muutama kisa ja viimeisimmässä olin johdossa ja käännyin viimeiseen mutkaan ja takana olleet kolme kaveria ajoi vaan suoraan, kun asfaltti jatkui sinne. Katsoin kartasta, että wtf ne ajaa vaan suoraan, vaikka olis pitäny kääntyä. :D

Ai niin ja loppuun vielä kiitokset päivän hauskimmasta tilanteesta muutamalle kuskille. Varsinaisten kisojen jälkeen ajettiin vielä muutama kisa ja viimeisimmässä olin johdossa ja käännyin viimeiseen mutkaan ja takana olleet kolme kaveria ajoi vaan suoraan, kun asfaltti jatkui sinne. Katsoin kartasta, että wtf ne ajaa vaan suoraan, vaikka olis pitäny kääntyä. :D

Luulin et spinnasit ja siksi menit "välistä" oikoen. Seurasin hipheitä ja tajusin heti mutkan jälkeen et nyt tuli 200-300m kiertolenkki, joku muu seuras mua sit vielä. Hieman kyllä nauratti. :D

Itse kisat. Tosiaan kuumetta puskee, veto aivan pois, mutta pisteet kiiluivat silmissä..onneksi. Olen nyt aivan kuollut, mutta sijat 2 ja 3. Ei voi kuin olla tyytyväinen.
Eka aika-ajo meni hyvin ja olin viimeiselle minuutille melkein paalussa kiinni, kunnes Masa tuli ja vei multa pisteen. Kisaan kakkos ruudusta, alusta asti oli selvää et masa menee menojaan. Masa teki virheen ja pääsin kuitenkin johtoon, mutta hermo ei pitänyt ja menin itse pitkäksi. Sen jälkeen ajoin kakkosena maaliin ilman huolen häivää, ja ilman saumoja saada Masaa kiinni. Lopussa pyörähdin ja pidin siltin suht helposti kakkossijan.

Toinen aika-ajo ja suht sama aika, mutta sijoitus vasta neljäs tai viides. Kisasta jo pääsuoralla kolmanneksi ja siinä ajelin yksin koko kisan, ilman sen kummempaa kisailua.

Nyt nukkumaan ja huomenna jos vointi antaa myöden, teen pistetaulukot ja laitan kisasta videota.
Masa veti tänään täyden 52 pisteet potin, joten kärjessä pistetilanne tasoittuu. Itsekin sain 20+18 pistettä, joten olen erittäin tyytyväinen ja sijoitus varmaan top 4:ssa säilyy.

Joo ensin täytyy sanoa, että meni vähän kaksijakoisesti jälleen. Joka viikonloppu toinen kisa menee päin seiniä ja sija 9 on tullut harmittavan tutuksi. :D

Eka kisa meni hyvin lukuunottamatta 2 mutkaa, jossa oli 3 autoa melkein jo rinnan ja en oikein tiennyt mihin väliin mennä ja lopulta osuin niukasti hiphein takapyörään. Ei mikään järin iso osuma, mutta valitettavasti hiphei spinnas ja itse "liimauduin" hänen autoon kiinni ja oltiin sitten viimeisiä. Itsellä pysyi auto ehjänä ja hyvällä puhtaalla ajolla nousin 3 sijalle.
Toisessa kisassa taas ei onneksi osunut hiphei ja itseni välillä vaan todella kovasti painostin takana ja hiphei sortui virheeseen. Pääsin ohi, mutta hetkeä myöhemmin auto meni hiukan hiekalle ja hiphei tuli ohi. Tämän jälkeen tuli toisinto edellä mainitusta eli kovan painostuksen jälkeen hiphei teki virheen. Lopulta sija 4 oli lähes varma, mutta menin aivan hiukan nurmikolle ja spinnasin seinään ja auto hajosi hieman. Siinä oli sitten kova vääntö risalla autolla, mutta lopulta taisi olla 3 rinnakkain suoralla ja mun auto puolsi sivulle ja taisin sitten hiukan osua toiseen kuskiin ja spinnasin seinään ja auto meni aivan hajalle. Lopulta noin 50 km/h vauhdilla jurrutin auton maaliin sille sijalle 9. :D

Joo,meil oli jonkin aikaa ihan mukavaa vääntöä toka kisassa. Painostit ja tein virheen,menit ohi ja sit sama toisin päin. Ajattelin ett en enää päästä sua ohi,mut painostit tosi hyvin ja tein virheen ja jäin hetkex kiinni rengasvalliin..varmasti hymyilit tyytyväisenä ku näit ett mul lähti perä irti ja spinnasin.:D Eka kisassa auto oli kyl huono ajaa.

Mä ainakin ajoin loppu kisois kahdesti pitkän kautta ja tuli vielä penaltia. Omppu ainaki ajoin kerran mun perässä sen pitemmän kautta.:D

[FONT=Verdana, Arial, Tahoma, Calibri, Geneva, sans-serif]Pelotti taas tää vesikeli ku ei tunnu olevan meikäläisen alaa sitte alkuunkaan. Harkoissa oli sellanen fiilis että jätän koko kisan väliin ku ei alle 1.38 meinannu päästä. Tuntu ettei mitään pitoa, no varikolle ja takas radalle ja oho, ihan eri tuntuma, ratin forcet ilmeisesti bugitti, niin luulin että pito oli olematon, luulen että toi sama bugi iski speitanilla kisaan, taattua fanatec-laatua . No, vikahan ei oo ratissa vaan pelissä...

aika-ajoon sai rykästyä jollain konstilla hyvä kiekka ja kisaan oliki taas painetta ku tiesi että takana on oikeesti nopeempia kuskeja, no tokalla kiekalla sit taisin vetää ykkösen huolella pellon puolelle ja jonon perään kiltisti, pää pysyi kasassa ja muiden kämmäiltyä jopa 4. Sija.

tokaan aika ajoon perinteinen rattibugi ja 10 min jäi taas aikaa, siinä kiukuspäissä vetelin setupitki edellisen kisan kuivan kelin säätöihin öbaut ja kas kummaa auto meniki aika nätisti ja eturiviin auto . Mikä siinä on että luulee löytäneensä "hyvät säädöt" sadekelille ja sit ne onki ihan sudet . Ku ei osaa säätää nii ei osaa, parempi olla koskematta muihin ku välityksiin .

kerranki meni sateella hyvin, mutta onneks ei enää Ajeta sadekelillä kun ei kaikilla edes autot toiminu, liekö sade ollu syynä vai joku muu, mutta sateella tuntuu aina tapahtuvan kaikkea paranormaalia .[/FONT]

Neljännen kisan tulokset ja pistetilanne:

Kauden viides kilpailu tiistaina 30.6.15 klo 21 Sakitto international-radalla. Ilmoitathan kisapäivänä klo 18 mennessä mikäli et pääse kisaan. 19.30 laitetaan pelin aula pystyyn ja startataan 90min harjoitukset!
Harjoituksiin osallistuminen on vapaaehtoista, mutta aika-ajot starttaa klo 21, joten olethan siihen mennessä liittynyt aulaan/harjoituksiin.

HUOMIO!!! Yksi kisapaikka vapaana! Onko varakuskeissa halukkaita nousta kisakuskiksi kahteen viimeiseen kisaan speitanin tilalle??

edit: Tässä vielä nää mun kisat. Mitään katsomisen arvoista noissa ei ole, mut onpahan nekin tallessa...
Kisa 1: https://www.youtube.com/watch?v=MbamfDasMto
Kisa 2: https://www.youtube.com/watch?v=-C2DPm9MOxs

No olipahan taas, millonkahan ei ois mittään ihmeellisiä ongelmia, taitaa olla liikaa pyydetty tän pelin osalta. Molemmat aika-ajot meni ihan hyvin, toisessa oli jopa paalulle mahollisuuksia, mutta harmittavasti sade hiipu pari minuuttia liian aikasii. Kisat sitten oli melkein ku ois ajanu kahesti saman kisan, ensimmäinen puolikas ku jäällä ajelis, sitten lopussa alkaa olemaan ihan normaali. Ei toi oikein renkaillakaan selity ku samoilla paineilla menin ku aika-ajoissa ja harkoissa. Molemmissa kisoissa viiden kierroksen jälkeen paras kierrosaika päälle 1:40. No loppua kohti molemmissa kisoissa oli kunnon kisailua, varsinkiin tokassa meitä oli parhaimmillaan neljä sekunnin sisällä. On kyl hienoo kun täällä pystyy ajamaan kolme rinnakkain ilman osumia, kiitokset siitä kaikille.

On kyl hienoo kun täällä pystyy ajamaan kolme rinnakkain ilman osumia, kiitokset siitä kaikille.

Tämä on kyllä aika uskomatonta ollut läpi sarjan. Etenkin näillä autoilla, jotka ei hyväksy osumaa ollenkaan. Silti menty parhaimmillaan kolmea rinnakkain ja kaikki oikeasti kunnioittaa toisiaan, eikä huonoissakaan kisoissa pilata toisten kisoja. Tiesin et suomiporukalla tulee hyviä kisoja, mutta kyllä on ollut uskomatonta seurattavaa tämä sarja. Oulton parkin aika-ajoissa kun kuviteltiin et tulee ruuhkaa, niin mitä vielä. Porukka ajeli niin nätisti aina sivuun et huh huh.

Olen todella kiitollinen kaikille sarjaan tähän asti osallistuneille, olette tehneet tästä upean sarjan!

Kallungi jättäytyi pois kauden kahdesta viimeisestä kisasta, kun ei pysty ratilla ajelemaan.
Onko halukkaita nousta hänen tilalleen?

Ylös Bottom