SiLLiMuNaVoi
Member
Vastaus: PCars Formula Rookie Euro, Kausi 1 (sarja täynnä, varakuskeja mahtuu)
On kyllä pirun hankala rata itselle. Hyvin vaikea saada ns. ehjää kierrosta. Yhden onnistuin saamaan 1.12,2 mutta se onkin sitten ainoa alle 1.13 alitus. Oikeita säätöjä ei meinaa löytyä ja jarrutukset kusee kaikissa mutkissa. Ajaako joku muuten ilman jarruja 2-3-4 mutkia ainoastaan kaasua hölläten? Jarrua ei periaatteessa tarvi kuin ekassa ja vikassa mutkassa, muissa mutkissa kun padilla painaa jarrua niin tulee painettua yleensä tahtomattaan liikaa.
	
		
			
		
		
	
				
			On kyllä pirun hankala rata itselle. Hyvin vaikea saada ns. ehjää kierrosta. Yhden onnistuin saamaan 1.12,2 mutta se onkin sitten ainoa alle 1.13 alitus. Oikeita säätöjä ei meinaa löytyä ja jarrutukset kusee kaikissa mutkissa. Ajaako joku muuten ilman jarruja 2-3-4 mutkia ainoastaan kaasua hölläten? Jarrua ei periaatteessa tarvi kuin ekassa ja vikassa mutkassa, muissa mutkissa kun padilla painaa jarrua niin tulee painettua yleensä tahtomattaan liikaa.
 
				 
 
		 
 
		 sekin tuli huomattua että olisi kätevä tässäkin nuo varoitukset silloin kun joku on vierellä. Toisessa kisassa ensimmäisen mutkan jälkeen jäin aika tyylipuhtaan PIT-manööverin jalkoihin ja kisa oli kutakuinkin siinä. Muuten oli ihan mukavaa ajella, aika-ajot meni omalta kohdalta nappiin.
 sekin tuli huomattua että olisi kätevä tässäkin nuo varoitukset silloin kun joku on vierellä. Toisessa kisassa ensimmäisen mutkan jälkeen jäin aika tyylipuhtaan PIT-manööverin jalkoihin ja kisa oli kutakuinkin siinä. Muuten oli ihan mukavaa ajella, aika-ajot meni omalta kohdalta nappiin. 
 
		 Joidenki kans oli ihan hyvää vääntöä. Sit pieni toive niille jotka käyttävät auton "resetointia" ulosajon yms.sattuessa..varmistaa ettei takaa tule muita kuskeja. Toisessa aa:ssa näin edellä menevän auton olevan nurtsilla ja yhtäkkiä olikin "resetoinnin" avulla nopeasti radalla ja kolaria en voinut välttää. Simon voittoaika molemmissa lähdöissä oli melkein sama..vajaan kymppin ero.
  Joidenki kans oli ihan hyvää vääntöä. Sit pieni toive niille jotka käyttävät auton "resetointia" ulosajon yms.sattuessa..varmistaa ettei takaa tule muita kuskeja. Toisessa aa:ssa näin edellä menevän auton olevan nurtsilla ja yhtäkkiä olikin "resetoinnin" avulla nopeasti radalla ja kolaria en voinut välttää. Simon voittoaika molemmissa lähdöissä oli melkein sama..vajaan kymppin ero. Suomi porukassa on mukava ajaa,ku tietää ett ei tahallaan kiilata/tönitä yms.
 Suomi porukassa on mukava ajaa,ku tietää ett ei tahallaan kiilata/tönitä yms. 
 
		 Täysi arvoitus on, miten olisin ratilla pärjännyt mutta kyllä kärkijoukko oli kova!
 Täysi arvoitus on, miten olisin ratilla pärjännyt mutta kyllä kärkijoukko oli kova! 