Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Mun ennätys on 2.22....
Jospa sit keskeytänki suoraan jos kärki vetää 8sek kovempaa.

Siis toi 2.14 on jonku ulkomaalaisen ja voi olla ett muistan ajan väärin.:o

Time triali kärkiaika on 2:04 mclarenilla.

Kävin ajamas äske muutaman kiekan ni mun paras oli 2:16,4

Harmiku ei pysty välityksiä muuttamaan bentleyssä. Auttas varmaan aika paljon.

Ni onki,mut se on väärä auto tähän sarjaan. Gt3 luokan paras on 2.14.xxx.

Edit oli kyllä todella loistava kolari se toisen kierroksen eka mutka. Jarrutan normisti ni Speitan tuli lappu lattiassa persuksiin. :D

Heh, joo. My bad [emoji16]. Ei oikein tullu ajateltua taas että ehkä se autolainen ei täydellä tankilla pysähdy samalla tavalla. Onneks ei käyny pahemmin.

Vähän myöhässä tulee omaa rapsaa mutta mitäpä tuosta.

Muuten oli hyvää kisailua. Ei isompaa äksidenttiä tai muuta. Omien virheiden ja pelin älyttömien penalttien johdosta oltiin välillä aika perällä mutta loppusijoitus 8. Kuitenkin 2 sijaa parempi ku lähtöruutu joka oli 10. Yhdellä stopilla menin ja softit kesti hyvin ainakin mersussa ekan stintin. Ei tietenkään mitään huippuaikoja enää lopussa ajeltu. Toka stintti oli sitte hiphein takaa-ajoa. Taisi olla viimeisiä kierroksia kun hiphei hiillosti jalmaria. Auttoi omassa takaa-ajossa ja hiphein ohi menin kyllä ihmeen helposti. Syykin oli se erehdys että luuli minun olevan eri kierroksella. Ihmettelinki et lopussa tuli kokoajan silti lähemmäks vaikka just menin kovin helposti ohitte. Jalmarista pääsin ohi viimesellä kiekalla vissiin ja sijalle 8. Tais olla kumit loppu ku meni vähä pitkäksi jarru.

Hyvät oli kisat ja spa pelottaa jo valmiiksi. Hieno ja pitkä rata jossa varmasti tilanteita syntyy.

Nyt vasta tajusin ett tuo sun aika on tosi kova,ainaki mun aikaa verrattuna. Mun tt aika on2.20.2 ja paras aika practisessa on 2.19.8 padillä. Ensin ihmettelin ett ootpa paljon mua peräs..jotenki olin aikas "muuttanu" 2.26.4.:D Tänään aamul totuus tuli mulleki ilmi. Täs ollaan 4s perässä,mut yritetään parantaa ja kisassa voi sattua mitä vain,varsinki yökisassa.:)

2.21.5 aikoja ajelen. Vakiosäädöillä mennään, kun en osaa säätää. Toki ei ne aikaan niin paljon vaikuta.

Saa nähdä mihin kuntoon selkä taas menee viikolla, kyllä se nyt vklp taas palautui ihan okei. Joten mahdollisesti pääse mun tilalle Spahan, jos ei huvita ajaa paskalla selällä koko porukan viimeisenä. Spata kyllä rakastan, joten olisian se kiva päästä ajelemaan. Te ootte vain liaan hyviä, hidastakaa perkele! Lisäpainoja muille! :D

Mä oon tosiaan ajanu 2.22 aikoja sillä kellonajalla millä kisakin tulee olemaan. Muutoin en ole edes testannut. Eli ne on ns työaikoja. Eli kyl se on minä joka perässä hiihtää.

Täällä olisi jälleen yksi varakuskiehdokas ensi viikon kisaan, jos meinaa vapaita paikkoja jäädä. Pitäisi ratti ehtiä sopivasti perille ennen sitä, niin saattaisi vähän tasokkaampaa suorittamista olla luvassa kuin viimeksi, tosin varmaan häntäpäässä mentäisiin siltikin.

Mä oon tosiaan ajanu 2.22 aikoja sillä kellonajalla millä kisakin tulee olemaan. Muutoin en ole edes testannut. Eli ne on ns työaikoja. Eli kyl se on minä joka perässä hiihtää.

Hiihtämällä et ainakaan pärjää..no,saivartelu sikseen.:)

Kyl sä kovempaaki pääset pienelle treenillä. Äsken koitin ratilla tt:ssä ja paras oli 2.17.9, parannettavaa toki on vielä jarrutuksissa/shikaaneis.:)

Kuten todettu niin en ole ajanut optimi olosuhteissa ollenkaan. Vain kisaolosuhteissa yöaikaan. Eli varmasti päivällä lähtis paljonkin pois. Ei vaa nappaa treenata.

Aikaajot+kisa on merkattu 11-04,eli aikaajot alkaa aamupäiväl.
Aikaajot kestää 30min, 10×ajankulu..eli ne loppuu klo 16. Alkaako kisa myös klo11?

Aikaajot+kisa on merkattu 11-04,eli aikaajot alkaa aamupäiväl.
Aikaajot kestää 30min, 10×ajankulu..eli ne loppuu klo 16. Alkaako kisa myös klo11?

Ei. warmup jatkuu siitä mihin aika-ajos jäätiin jne. Pienellä siirtymäl aina sessioiden välissä. Eli noin klo 17-18 alkais kisa mikäli aika-ajo loppuis klo 16. Se kuinka aikaisin pimeä tulee riippuu myös päivämäärästä. Oletan että kisa ajetaan 9.9 kuten oikeakin päiväys?

Juurikin noin. Eli kisa alkaa noin 17-18 väliss ja pimeä tulee siinä 7-10 kierroksen välissä. Aika-ajot alkaa tosiaan klo 11 ja päättyy noin 16.

Ei. warmup jatkuu siitä mihin aika-ajos jäätiin jne. Pienellä siirtymäl aina sessioiden välissä. Eli noin klo 17-18 alkais kisa mikäli aika-ajo loppuis klo 16. Se kuinka aikaisin pimeä tulee riippuu myös päivämäärästä. Oletan että kisa ajetaan 9.9 kuten oikeakin päiväys?

Juurikin noin. Eli kisa alkaa noin 17-18 väliss ja pimeä tulee siinä 7-10 kierroksen välissä. Aika-ajot alkaa tosiaan klo 11 ja päättyy noin 16.

No nyt selkis. En siis turhaa treenannu aikaajoo päiväs aikaa.:) Koitin ajaa yöaikaan,mut vajaan kiekan ajoin..saix kax 5s oikomissakkoo ja sit päätin lopettaa ajamisen. Päivälläkin saan herkästi penaltia.:(

Ikävästi tuli aina yhdessä mutkassa vähän frame droppia ilta-auringossa kello kuuden aikaan. Toivottavasti noita ei hirveästi tule, kun aikakin menee nopeammin.

Meikäläiseltä vapautuu ihan vakipaikka, ei enää ole jaksanut tuon padin kanssa oikein ajella. Palaan kenties asiaan kun saa ratin joskus hommattua. :(

Nenän tallikaverina varaan paikkaa vie yhdelle frendille jonkun aikaa. Ilmoittelen myöhemmin kiinnitänkö tämän padofiileihin.

Ylös Bottom