Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Mä voin antaa paikkani sulle, kun sä oot kuitenkin niin kova luu tähän sarjaan. Voin tuurailla sitten joitakin, jos Ompulle sopii?

Toki mulle sopii mikä vain, mut ei sen takia tarvi sarjaa väliin jättää, kyllä siel on sullekin kilpakumppaneita. Simolle ei ole. Simo menee menojaan aina kun on radalla. :D

Jep, Simo voi mun puolesta ajaa tänään.

Toki mulle sopii mikä vain, mut ei sen takia tarvi sarjaa väliin jättää, kyllä siel on sullekin kilpakumppaneita. Simolle ei ole. Simo menee menojaan aina kun on radalla. :D

Se on just näin. Kepa,tuu mukaan vain. Ja simo joutuis ajaa kaikkien puolesta,jos tolla periaattella tulee tuuraamaan,ett hän on nopeampi.:D

Simo on kyl tervetullut mukaan näyttämään miten oikesti ajetaan kovaa ja tasaisen varmasti.:)

Proffa vois tulla mua tuuraamaan.

Täytyy katsoa illalla ennen harjoituksia, että missä kunnossa selkä on ja jaksaako sitä rattia vääntää. Tai no paskana se on, mutta jos se vähän palautuisi ennen kisaa.

Ennemmin mä pitäisin Simon varalla, jos ac3way ei selän vuoksi pääse ajamaan.

Mä voin antaa paikkani sulle, kun sä oot kuitenkin niin kova luu tähän sarjaan. Voin tuurailla sitten joitakin, jos Ompulle sopii? Aja Simo sinä tänään ja katsotaa seuraavaa kisaa sitten, sopiiko?

En mielellään ottais kenenkään vakipaikkaa, kun haluaisin ajaa välillä eri autoilla. Tuurailen mieluummin silloin kun tilaa on.

No katsotaan ketkä tulee illalla paikalle. Mikäli Simolle ei löydy tilaa, niin voin tänään luovuttaa oman paikan hänelle . Voi olla, että on kuskeista puutetta, kun uudet pelit ovat nyt ilmestyneet.

Itsellä ollut Project Carsin kanssa yhteysongelmia, toivotaan että illalla toimii.

No katsotaan ketkä tulee illalla paikalle. Mikäli Simolle ei löydy tilaa, niin voin tänään luovuttaa oman paikan hänelle . Voi olla, että on kuskeista puutetta, kun uudet pelit ovat nyt ilmestyneet.
En kenenkään paikkaa halua viedä. Tulen jos on tilaa. Voin tulla siis täytteeksi, jos ette saa täyttä gridiä.

Täällä myös yksi ehdokas varakuskiksi, jos meinaa jäädä gridille tyhjiä paikkoja illan kisaan. Jonon hännillä tosin kyllä melko varmasti ajeltaisiin, kun padilla joutuu toistaiseksi kurvailemaan.

Mun tilalle voi sieltä joku innokkain tulla, kaverit olivat järjestäneet synttäriyllätyksen ja pääsen pitkästä aikaa kannuttelemaan oikein kunnon setillä. Tuli harmillisesti vähän myöhään itsellekin infoa moisesta.

Palataan asiaan sitten taas seuraavan kisan merkeissä.

Simo ekana jonossa, tuletko? Jos ac3way ei pysty ni saadaan ohjeah tilalle

Mihinkäs aikaan pääsee radalle? Avausviestissä lukee 19:45, mutta nyt on muuttunut niin paljon, että pieni selvennys.

19.40 noin avaan lobbyn ja laitan kutsun. Noin 19.45 radalle tunnin harjoitukset+1kierroksen kisa.(edit: kisa on vain pakosta kun peli ei anna vain harjoitella)

Siitä siirrytään lobbyyn josta käynnistän 30min aika-ajot+5min warm up+30kierroksen kisa.

Joo, en pysty ajamaan tänään. Lyhyemmän kisan varmaan pystyisikin. Aston Martin vapaa.

Ohjeah siis astonille ja Simo BMW z4:lle. Katsokaa autojen värit ekasta viestistä.

Ohjeah siis astonille ja Simo BMW z4:lle. Katsokaa autojen värit ekasta viestistä.

Hieno homma. Ehdin paikalle 20-20.30 aikoihin. Mitenkäs tuo homma käytännössä toimii, ei ole hirveästi vielä PS4:n nettipelejä tullut testattua? :D

Hyväksy mut kaveriksi jos jo et tehnyt sitä. Laitan sulle kutsun ja liityt siitä peliin.

Onko mikkiä? Pystyt aulassa jo huutelee vaikka muut on radalla

Ylös Bottom