Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Kasvain, kyllä..

Istun eskarilaisen vanhempainillassa vielä ni tulee aika hätäiseen kirjoitettua

No itseasiassa nää pitää luentoa lasten media käyttäytymisestä ja laitteiden käytöstä, sekä pelaamisesta. Sillä ajatuksella, että minä vanhempana olisin noin 40-60 luvulla syntynyt tietokonevastainen vanhojen periaatteiden mies ja minulla olisi 6v lapsi joka ymmärtää sosiaalisesta mediasta ja pelaamisesta noin 2000x minua enemmän...

Toisinsanoen lähden nyt kotiin järjestämään sosiaalista pelitapahtumaa, jotta voin jatkossa ymmärtää lastani paremmin. --> näemme kohta :D

Olikos sulla sillimunavoi millä nimellä twitchin kanava? Voisin linkin lisätä aloitusviestiin kun on muitakin.

Edit ja kummalla nickillä ajat?

Skippaan harjoitukset ainakin. Voi olla että tulee muutenkin menoa vielä tälle illalle. Jos ei linjoilla näy harjoitusten päätyttyä niin ei tarvi odotella.

Pääsenkös mää jotenki takasin tonne peliin, kun poistuin vissiin vahingossa?

Minä pökkäsin hiphei:tä lähdössä. Yritin väistää mutta ei näköjään riittänyt. Pahoittelut! :(

Ajoin koko kisan Mediumeilla ja sen päälle nukahdin varikolle, kun en painanut CLOSE-nappulaa prkl!

Olipa hyvää vääntöä tänään. Kiitos kaikille. Damageltakaan ei vältytty kun jo lähdössä oli keltainen auto poikittain puskurissa :) mitähän siinä tapahtui? Ainakin voin todeta että olin tänään paras audikuski kun tiimikaverin auto oli väärän värinen ja serveri potkaisi kai kostoksi pois kesken kisan :)

Ensiviikon spa jää valitettavasti väliin lomareissun johdosta. Ensiviikoksi siis tarjolla audipaikka.

Hauska oli kyllä ajella pitkästä aikaa, varsinkin alussa, kun pääsi starttihässäköiden jälkeen lahjana melko hyville sijoille. Vaan nopeastihan sieltä kyllä sitten valuttiin takaisin jonon hännille.

Vauhti sinällään oli välillä ihan ok, mutta kokonaisuutena oli kyllä oma suorittaminen semmoista räpeltämistä, että taidan nämä tuurauskeikat jättää jatkossa muille, ainakin siihen asti, että saa ratin hommailtua.

Oli kyllä mukava kisa kaikinpuolin. Oma tavoitteeni ylittyi reippaasti ja onnistuin ajamaan puhtaan kisan yhtä 5 sekunnin cut track penaltya lukuunottamatta. Nyt vain vähän harmittaa että menin vaihtaan aika-ajo säätöjä kisaan välttääkseni riskejä. 15-20 sekuntia meni ainakin tuohon ja olisin voinut taistella kakkossijasta.

Ainoa negatiivinen asia oli että tallikaverin bemu meni jo pelkästään suoralla omaani paljon kovempaa. Niitä simon setuppeja odotellessa... :)

Olisin ampaissut lähdössä helposti kärkeen, mutta storkin ajokki jäi vissiin ihan täysin ruutuun ja peräänhän siinä osuttiin, mutta onneksi ei käynyt mitenkään pahemmin. noin 10 kiekan jälkeen ajattelin jo että pirun sludgefeaft vie minun podiumini, mutta olisiko sillä renkaat sulanu sitten kun ero kasvoi hetkessä 15 sekuntiin?

Vikat kymmenen kierrosta sai ajaa kyllä yksin ilman taisteluja sijoista.

Seuraavaan kisaan kannatan 2x kulumaa ja katotaan sen jälkeen tarviiko nostaa jopa 3x:ään. 3x:llä ei mielestäni tarvitsisi edes olla pakollista varikkopysähdystä, koska varikkokäynti kannattaa ilman muuta.

Laitan kisasta jotain tuntemuksia huomenna tms. Mut ajettiin nyt testi Spassa.

Aloitan omalla näkemyksellä rengaskulumasta.
1x softilla helposti 15 kierrosta, joten 1stoppi kaikilla.
2x vaikuttais siltä, että helpolla pääsee Hardeilla 15 kierrosta joten sama homma, yksi taktiikka.
3x, Spassa vedettiin äsken tällä 10 kiekkaa. Olisin pystynyt Hardeilla ajamaan ehkä 12 kierrosta, joten kärkikuskit pääsee sen 15, mutta mun on pakko mennä esim hard+hard+soft/medium, eli kaksi pysähdystä. Tällöin tulisi eroja taktiikoihin.

Eli itsellä ehdoton kannatus tuon testin perusteella olisi 3x.

Kisaan sanon vain sen, että olipa todella hienoa kisaa suomiporukalla, ja olen todella tyytyväinen 4sijaan ja en olisi mistään hinnasta lyönyt rahaa likoon, että parantaisit 1.45.3 ennätystäni kisassa 1.44.8 aikaan ja kun vielä ajoin 8 kierrosta vissiin alle 1.45 yhteensä, niin kyllä oli hieno fiilis.

Ite en kannata liian kovaa kulutusta, koska silloin kaikki yrittää väkisin sinnitellä hardeilla puoleen väliin. Ylimääräisellä stopilla kun menettää yli 40sek, niin ei haittaa vaikka koomailis 10sek hitaampia kierroksia muutaman stinttien lopussa. Yhden stopin taktiikka on aina nopein, vaikka joutuisi vanteilla ajamaan muutaman kiekan.

Semmonen kulutus on paras, että softeilla on todella hankala, tai jopa mahdotonta, päästä yhdellä, mutta hardeilla taas ei saa tulla minkäänlaista droppia. 2x vois olla seuraava mitä vois kokeilla. Jos kaikilla on taas samat taktiikat niin nostetaan kulutus kolmeen.

Muistakaa kuitenkin että ajaminen muuttuu vittumaisemmaks kun kulutusta nostetaan. Realissakaan ei sinänsä ole vikaa.

Uusinta: http://www.twitch.tv/simo911_ps4/v/14096144 lopussa setuppi avattuna. Toiminee kaikilla GT3-autoilla.

Mulla oli täysin erilainen setuppi siipiä lukuunottamatta. Ei omanikaan kovin huono voinut olla. Ehkä sitten spa:ssa saan auton vielä paljon paremmaksi simon asetuksia soveltaen, että nahistellaan taas kärjessä. En vain ole ajanut spa:ta vaan juuri ollenkaan, mutta onneksi on viikko aikaa treenata.

Sulla simo oli vissiin kans abs päällä? entä stability control?

Minä pökkäsin hiphei:tä lähdössä. Yritin väistää mutta ei näköjään riittänyt. Pahoittelut! :(

Ajoin koko kisan Mediumeilla ja sen päälle nukahdin varikolle, kun en painanut CLOSE-nappulaa prkl!

Noita sattuu kisatilanteissa ja sut tuntien,tiän ettei se ollu tahallinen teko.

Eka kiekkalla pleikka meni share tilaan ja menin hiekalle. Sit ihmettelin mix auto ei kulje nikuin pitäis..sai startin tapahtumista damagee. 16 kiekalla varikolle renkaita vaihtaa,mut mekaanikot oli lähtenyt kaljalle,joten renkaita ei vaihdettu,mut tallipäälikkö korjas auton.

Softeilla ajoin koko kisan ja lopussa pääsin jallun ohi. Speitanin päästin suosiolla ohi ku luulin ett hän ohittaa mut kierroksella..oltiinki samal kiekalla.softit kesti loppuun asti,ku 15 ekaa kiekkaa matelin. No koko kisan matelin.:)

Hyvä kisa oli vaikka joutukin ajelemaan yksinään melkein koko kisan. Simo meni eessä liian kovaa ja taakse oli turvallinen väli.

Eipä se kisa nyt putkeen mennyt. Audia perään lähössä ja auto paskaksi, varikolle ja hardit alle jos riittäisivät maaliin asti, eipä riittääneet, seuraavalla pysähdyksellä unohdin sitten valita että vaihtaa renkaat, ja taas uusi pysähdys ja tipuin sijalle 14/14. N. 20sek Kepaa perässä ja takaa-ajo alkaa, n. 6 sekuntin päähän pääsin kun kisa loppui. Pisteitä tuli, mutta ei vain riitä. Toivottavaati SPA:ssa parempi menestys.

Ylös Bottom