Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mulla ainakin muistissa että sludge ja jesbetti lähtivät
Itsellä treenaaminen jäi vähille ja se kyllä kostautui ikävästi. Vauhti ei yksinkertaisesti riittänyt.
kisaan lähettiin 7 sijalta ja lähtö oli melko epäonnistunut. Koitin ajaa todella varovasti mutta silti muhun osuttiin kevyesti jotain 5 kertaa ekalla kiekalla. Tokalla kierroksella sitten neulan silmän jälkeen joku päätti takaa työntää mut ulos radalta ja seinäähän siinä osuttiin ja auto lievästi puolsi tämän jälkeen. Jos hiphei viittit laittaa videoo tilanteesta jos sulla oli, niin omena voi arvioida onko syytä jakaa jotain penaltia. Unohdin ite vallan tallentaa videoo.
No sijoitus 7 maalis, mutta mieltä lämmitti etenkin storkin 8 sija.
Miten replayssa saa näkymään kuskien nimet? Saako tuota mitenkään järkevän näköiseksi jos tuosta haluaisi editoida pätkät vai näkyykö siinä materiaalissa kaikki kuten uusinnassa kun sitä katsoo? Minä ainakin kolasin sinua toisessa mutkassa vasempaan takarenkaaseen kun omani lähti luistelemaan liikaa. Pahoittelut siitä. Jos yhtään lohduttaa niin itse otin tilanteesta penaltin jonka jälkeen joku ajoi vielä konttiinUnohdin ottaa replayn,mut toivottavasti joku sen muisti ottaa. Ja nythän ei tarvis ku yhen ottaa replay,siitä näkee kaikkien kuskien vinkkelistä mitä radalla on tapahtunu.
Miten replayssa saa näkymään kuskien nimet? Saako tuota mitenkään järkevän näköiseksi jos tuosta haluaisi editoida pätkät vai näkyykö siinä materiaalissa kaikki kuten uusinnassa kun sitä katsoo? Minä ainakin kolasin sinua toisessa mutkassa vasempaan takarenkaaseen kun omani lähti luistelemaan liikaa. Pahoittelut siitä. Jos yhtään lohduttaa niin itse otin tilanteesta penaltin jonka jälkeen joku ajoi vielä konttiin![]()
Juu. Se oli sellainen aika kevyt osuma sinne. enemmän vaaraa sulle aiheutti se pyörähtänyt bemari johon meinasit vetääNimiä ei muistaakseni saa näkymään. Jos muhun törmäsit,ni ei se ainakaan vauhtia hidastanut. Onnella selvisin kolarisumista ja pääsin jatkamaan matkaa. Uusinassa voit katsoa eri kuskien ajoa erikuvakulmista. Se on huonoa ettei nimiä taida näkyä..täytyy tutkia tota uusinta systeemiä tarkemmin huomenna.