Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Peelo! Fanboy!

Mikael

New Member
Koulussa tapahtunutta.

*Flashback*Eilen tuli kotiin Pelit -lehti.*/Flashback*

Henkilö nro. 1: "Hei, luitko muuten Pelitistä, ettei Morrowindin lisälevy tule Xboxille *naurua*, eivät osanneet niin yksinkertaista hommaa tehdä, että laittaisivat Resetin eri nappulaan *lisää naurua*."

Seuraavana päivänä.

Minä: "Oli BBS:ssä juttua, että ne osaavat kiertää sen jollakin tallenteella, ja muuten, että peli ei mene piloille, joten teknisesti lisälevyn ilmestyminen on täysin mahdollista."

Henkilö nro. 1: "Entäs sitten! Eivät kuiteskaan tee sitä Xboxille!*pilkkanaurua*"

Sitä seuraavana päivänä. (tänään).

Henkilö nro. 1: "Xboxin ruudunpäivitys on samaa lantakasan kanssa*surullisen kuuluisaa naurua*."

Minä: "Eihän ole, et tiedä mistä puhut."

Henkilö nro. 1: "Peeloo!!! Fanboy!!! Ai SUN mielestä Xbox on ainoa oikea konsoli vai. Voi *tun paskiainen. *ttu mikä n00b! *tana sentään."

-----
Että näin. Oliko tuo teistä fanboy asennetta minulta. Mitäs mieltä olette.
 
HAHhAHhahahaaha XD Siinä päivän piriste.

Enivei, se "epä-fanboy" taitaa pelata itse PC:llä, ja huomasi että pelit tökkii sillä ja siksi kävi Xboxin FPS-raten "päälle". No ei voi mitään, itse jätän PC-pelaajat itkemään ja spekuloimaan asioista joista he eivät tiedä hevon hukan vittuakaan.

[EDIT]: Teksti näyttää liian tosikkomaiselta, parit hymiöt kehiin :D :p :)
 
Eikös tuollaiset tappelut ole ihan typeriä! Pc:hakkaa joka tapauksessa kohtapuolin Xboxin ja sehän on ihan selvää. Kannattais lopetta jo nuo typerät hiekkalaatikko tappelut.

Eikös muuten sillä tulevalla netti yhteydellä hoideta nuo lisäjuttujen asennukset peleihin?

Sori mulla vähän tylsää.
 
PC:tä ei voi verrata suoraan konsoliin. Siksi on vaikea sanoa milloin PC-pelit tulee ohittamaan uutuuskonsolipelit (including PS2). Tämä riippuu tietysti millä mittarilla asiaa katsotaan, mutta toki PC on jo nyt teknisesti edistynein. Pelit seurailevat kehitystä vain 2-4 vuoden viiveellä.

Yleensä tehomittarina käytetty polycount on lähes poikkeuksetta konsolipeleissä PC-pelejä korkeampi, ja on huhuttu, että Doom 3:n poksiversioon juuri polycounttia nostettaisiin PC-version melko keskinkertaisesta esityksestä. Aiheessa mainitusta Morrowindista vielä sen verran, että Xbox-version ruudunpäivitys vastaa suunnilleen PC-versiota, joka ajetaan samalla detaililla 1.5GHz-2GHz koneella, josta löytyy 512Mb muistia ja GeForce 4 -näytönohjain. Lisäksi Xbox-versiossa on suurempi piirtoetäisyys = vähemmän sumua. Tämä tieto tosin perustuu NTSC-versioon, joten vaikea mennä sanomaan PAL-versiosta mitään.
 
Eihän tähän voi taas todeta kuin *lol*. :)

Ampharos, turha noista on ottaa painetta. Eiköhän tuosta käy kaikille selväksi, että ketkä ne oikeat fanboyt on. Jotenkin surullista, että on niin ahdasmielisiä ihmisiä jotka tuijottavat vain sitä, millä pelataan eikä sitä mitä pelataan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Yleensä tehomittarina käytetty polycount on lähes poikkeuksetta konsolipeleissä PC-pelejä korkeampi

Joka muuten on täysin älyvapaa mittari nykyään. Tekstuurit ja efektit tekevät ulkonäköä niin paljon enemmän.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Henkilö nro. 1: "Peeloo!!! Fanboy!!! Ai SUN mielestä Xbox on ainoa oikea konsoli vai. Voi *tun paskiainen. *ttu mikä n00b! *tana sentään."
Vedät vaan kuonoon henkilö nro 1:stä... No ei nyt sentään. Turha väitellä tuollaisten (PC-fanaatikko-)tyyppien kanssa, ei ne kuitenkaan mitään tajua. Kakaramaista parkua joistain pelikoneista.
 
Kysäseppä henkilö ykköseltä paljonko se on koneestaan maksanu ja paljonko sillä menee rahaa rautapuolen päivityksiin vuodessa..

Voi olla ettei naurata enään kun huomaa että rahaa palaa parissa vuodessa noin karkeesti viisinkertanen määrä poksin hankintaan verrattuna..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Ja sub space on? Mä taidan olla aika n00b.

Lol (laughin out loud), se on nettipeli (peli, jossa ihmiset puhelinverkkoja pitkin ottavat toisistaan mittaa)
 
SubSpace on siis online-peli, jossa lennellään avaruusaluksilla ja ammutaan toisia.
Luokkatoverini olivat/ovat siinä aika huippuja.
 
Fanipojjat

Hmm.

Taas näitä ihmeellisiä fanipoikia jotka ovat oikein asialle omistautuneet. Mitä ihmeellistä ne näkevät siinä konsolissa kun he oikein palvovat sitä?

Ottaisivat hyvät ihmiset järki käteen ja miettisivät on sillä paskan
väliä (anteeksi kirosana :)) mikä konsoli teillä on. Tuskimpa se mikään yksilöllinen ja mahtava on. Niitähän on biljoonia samanlaisia. Kuten tuossa joskus ennemminkin sanoin, niin ostaisin vaikka kaikki , mutta lompakko kehottaa toisin.

Kaikilla konsoleilla on melkein samanlaisia pelejä , mutta vain toimivat kukin erilailla yhdellä konsolilla. Mitäs järkeä siinä on? no ei kyllä yhtään mitään.

Päivän mietelmä by nappo.
 
Fanboyt on aina ihan p*****stä. Mäkin muistan kun mulle sanottiin, ettei MGS2:sta voi ikinä tulla yhtä hyvää peliä kuin Max Payne. Siihen hän lisäsi vielä, että vaikka MGS2:ssa olisi kuinka paljon parempi pelattavuus ja tarina, niin se ei voi olla yhtä hyvä ku MP:ssä on niin hyvä grafiikka. (PC versiosta puhuttiin)
Kun minä sanoin XB fanille, ettei PGR ole yhtä hyvä kuin GT3 niin se melkein tappoi minut ja kun taas sanoin, GC fanboylle, ettei omaperäisillä peleillä ole paljoakaan merkitystä, jos se ei ole hyvä, meinasin taas päästä hengestäni. Entisenä PS2 fanboyna voin sanoa, että fanboy jutut kannattaa jättää omaanarvoonsa ja ostaa kaikki konsolit, mitä ikinä löytää. Jokaiselle on kuitenkin hyviä pelejä, mitä ei tule muille laitteille.
 
SubSpace on loistava, vaikka onkin jo tullut eläköidyttyä sieltä aika totaalisesti.

Paras jengihän oli/on EGO - tämä on fakta - OWNAGE!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
SubSpace on loistava, vaikka onkin jo tullut eläköidyttyä sieltä aika totaalisesti.

Paras jengihän oli/on EGO - tämä on fakta - OWNAGE!
Ei vaan DarkSide. Oli aikoinaan ylivoimainen. Protectionkin oli aivan eliittiä. Kaverin kaveri oli jopa Bandidosin kapteenina.:)
 
Ylös Bottom