Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Peelo! Fanboy!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Minä sanoin, ettei omaperäisillä peleillä ole paljoakaan merkitystä.
No terve vaan. Toivottavasti Tomb Rider 8 maistuu... :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Ei vaan DarkSide. Oli aikoinaan ylivoimainen. Protectionkin oli aivan eliittiä. Kaverin kaveri oli jopa Bandidosin kapteenina.:)
Ei ei ei. Ennen Spider Hate jyräs, nykyään Ancients.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
No terve vaan. Toivottavasti Tomb Rider 8 maistuu... :(

Olisiko kannatanut lukea koko juttu? "Omaperäisillä peleillä ei ole paljoakaan merkitystä, ellei se ole hyvä"
Mr. Moskeeto on varmaan aika hyvä vertaus sinulle. Tosin se on PS2:n, mutta... Eikös se ole ihan sama onko peli omaperäinen vai ei jos sitä tykkää pelata. Tottakai omaperäisyys on plussaa, mutta myös pelin on oltava hyvä, pelkkä omaperäisyys ei riitä. (Minulla ei ole mikään GC:tä vastaan, muuten en omistaisi sitä.)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Koulussa tapahtunutta.

*Flashback*Eilen tuli kotiin Pelit -lehti.*/Flashback*

Henkilö nro. 1: "Hei, luitko muuten Pelitistä, ettei Morrowindin lisälevy tule Xboxille *naurua*, eivät osanneet niin yksinkertaista hommaa tehdä, että laittaisivat Resetin eri nappulaan *lisää naurua*."

Seuraavana päivänä.

Minä: "Oli BBS:ssä juttua, että ne osaavat kiertää sen jollakin tallenteella, ja muuten, että peli ei mene piloille, joten teknisesti lisälevyn ilmestyminen on täysin mahdollista."

Henkilö nro. 1: "Entäs sitten! Eivät kuiteskaan tee sitä Xboxille!*pilkkanaurua*"

Sitä seuraavana päivänä. (tänään).

Henkilö nro. 1: "Xboxin ruudunpäivitys on samaa lantakasan kanssa*surullisen kuuluisaa naurua*."

Minä: "Eihän ole, et tiedä mistä puhut."

Henkilö nro. 1: "Peeloo!!! Fanboy!!! Ai SUN mielestä Xbox on ainoa oikea konsoli vai. Voi *tun paskiainen. *ttu mikä n00b! *tana sentään."

-----
Että näin. Oliko tuo teistä fanboy asennetta minulta. Mitäs mieltä olette.
Kaikkia kiinnostaa TODELLA paljon
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Että näin. Oliko tuo teistä fanboy asennetta minulta. Mitäs mieltä olette.
Tässä tapauksessa virhe on omasi ja se on tapahtunut jo aiemmin. Virheen nimi on "huono seura" ja siihen voi jokainen vaikuttaa.

Koulumaailmassa riski törmätä huonoon ja vähä-älyiseen seuraan on tosin huomattavan korkea, mikä lisää haastetta. Ongelma lievenee ajan mittaan.

t. tero
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Eikös tuollaiset tappelut ole ihan typeriä! Pc:hakkaa joka tapauksessa kohtapuolin Xboxin ja sehän on ihan selvää. Kannattais lopetta jo nuo typerät hiekkalaatikko tappelut.

Olen muuten täsmälleen samaa mieltä. Mikään ei ole niin idioottimaista kuin tapella siitä, kenen lelu on paras. Jos joku pitää konsolistaan niin pitäköön. Pirunko väliä sillä on, mitä speksit sanoo.
 
Mikään ei ole niin idioottimaista kuin tapella siitä, kenen lelu on paras. Jos joku pitää konsolistaan niin pitäköön. Pirunko väliä sillä on, mitä speksit sanoo. [/B]


Olen täysin samaa mieltä! Vielä kun sillä ei ole mitään merkitystä millaset tehot koneessa on kun ne pelit kuitenkin ratkasee. Niitä hyviä pelejähän sitä pelataan!! Aivan sama mikä se kone on kunhan on paljon hyviä pelejä. Pelit tekee koneen!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gaff
!! Aivan sama mikä se kone on kunhan on paljon hyviä pelejä. Pelit tekee koneen!
Ei se nyt aivan sama ole.
 
Ylös Bottom