Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaaja 04 uusi vuosi uudet kujeet!!

Näin väsyneessä ruumiin- ja mielentilassa sana "pallukka" aiheutti vallatonta huvittuneisuutta ja vaimeaa hihitystä, joka kuulosti nukkuvassa asunnossa enemmänkin epäilyttävän kierolta räkätykseltä kiviholvissa... Kiitos siitä. *Zzz*
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Näin väsyneessä ruumiin- ja mielentilassa sana "pallukka" aiheutti vallatonta huvittuneisuutta ja vaimeaa hihitystä, joka kuulosti nukkuvassa asunnossa enemmänkin epäilyttävän kierolta räkätykseltä kiviholvissa... Kiitos siitä. *Zzz*
LOL! Halvat on huvit, mutta hyvät! :)
 
mä olen saanut osakseni aika paljon ilmatorjuntatulta turokista ja viittauksista haloon. oma mielipiteeni on kuitenkin edelleen se, että halo on yksi yliarvostetuimmista konsolipeleistä joihin olen koskaan törmännyt. peli etenee, mutta ei kehity tai palkitse. ja sama tuntui vaivaavan turokia. viimeisin iso pettymys on ollut the getaway, joka ei ole klassikko millään osa-alueella. naurettavan huono juoni ja tehtäväsuunnittelu onnistuivat tappamaan peli-ilon todella nopeasti. ja kun tähän lisätään vielä miltei olematon jälleenpelattavuusarvo, the getaway kuuluu viime aikojen suurimpiin floppeihin -- vaikka se näyttää myyvän hyvin ja repivän kiitettäviä arvosanoja joissain pelilehdissä.

kaikkia en pyri miellyttämään. kerron vain oman mielipiteeni. pyrin totta kai olemaan mahdollisimman objektiivinen, mutta kyseiset pelit eivät mielestäni ansaitse suitsutusta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan harro


kaikkia en pyri miellyttämään. kerron vain oman mielipiteeni. pyrin totta kai olemaan mahdollisimman objektiivinen, mutta kyseiset pelit eivät mielestäni ansaitse suitsutusta.

Hyvä vain, että erilaisiakin näkökulmia löytyy! Jatka ihmeessä samaa rataa. Itsekin olen samaa mieltä Halosta.
 
Hyvä että joku lehti 'uskaltaa' olla hypen kyllästämää valtavirtaa vastaan. Hyviä esimerkkejä tästä juuri Halo ja The Getaway.
 
Tietenkin Halon moittimisen voisi jättää siihen Halo-arvosteluun, eikä käyttää tylsän pelin vertauskohtana peliä, jota useimmat pitävät loistavana.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Smirre
Kukas se lehdestä tuon viestin kirjoittikaan
Mä oon tiätty hallituksen puheenjohtaja :D

Ei maar, tarkoitus oli tietysti osaltaan tuoda niiden pelien lisäksi se muu keskustelu esiin.

En tiedä pitääkö paikkaansa että Thomas Puha (tai joku muu lehden tekijöistä) on aloittanut sen threadin mainostamalla lehteään, vielä käyttämättä omaa nimeään. Jos kuitenkin näin on, katson moista toimintaa tuimasti alaspäin :mad:
 
Tuota joo olen ostanut pelaaja lehteä irtonumeroina ja onhan tuo ainakin ekasta numerosta parantunut roimasti. Uusimmassa oli varsin hyvin uutisia ja muutenkin ulkoasu alkaa olla kohdallaan. En tiedä onko arvosteluissa paras toi viiden pallukan systeemi, koska saattaa vähän hämärtyä esim onko kolme pallukkaa nyt hyvä vai keskivertoa huonompi tai miten nyt onkaan. Mutta ihan mukavasti erilaista juttua oli verrattuna esim pelit lehteen. Pelit lehden tilaukseni päättyy kohta ja eihän sitä tiedä vaikka tilais ton tilalle. :p
 
Viispallukka-arvostelusysteemi on mielestäni toimivin.
Joku prosentti 1-100% on liian hienojakoinen, tekstistä tulee käydä ilmi se kannattaako lukijan henk.koht hankkia ko. peliä.
 
Omasta mielestäni tähdet, pallukat ja kaikki vastaavat ovat melko turhia. Teksti se ratkaisee.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Omasta mielestäni tähdet, pallukat ja kaikki vastaavat ovat melko turhia. Teksti se ratkaisee.

Niin tietysti, mutta ovat tähdet 1-5 kyllä parempi systeemi kuin 0-100. Kouluarvosanat ovat syvältä myös :)
Elokuvienkin arvosteluissa 1-5 on toiminut todella hyvin, miksei myös pelien kanssa?
 
Niin mekin ollaan kelattu, että 1-5 systeemi toimisi ajan mittaan entistä paremmin. On mukava huomata, että lukijoiden mielestä tekstin taso on noussut, siihen olemme panostaneet paljon. Nyt ei ole sellaista epätasaisuutta pisteissä ja tekstissä mitä ekoissa numeroissa jonkin verran esiintyi. Eihän tekstiä porukka kuitenkaan aina lue, vaan se pistemäärä katotaan ekana, ja sitten myöhemmin teksti.

Ev
 
Laittakaa ne 'puolpallukat' mukaan. Saisi ehkä vähän paremman kuvan tarkoittako arvostelija 3,5 vai 2,7 vai mitä se tarkoittaa. Tottakai teksti pitää lukea, mutta..Ja Sitten 'turhat' neljän pallukan saajat karsiutuisi (mulle 4 pallukkaa on loistava tuote, 3,5 on loistava jos genre kiinnostaa).
 
edgen arvosteluasteikko on kummallinen. lehden arvosteluja voi hyvin verrata turun sanomien tapani maskulan elokuva-arvosteluihin. ja kaiken lisäksi se äijä näyttää richard nixonin ja norman batesin ristisiitokselta.

viisi palloa -asteikko jatkaa olemassaoloaan. 1-100 on täysin onneton. (kiinnitin huomiota mikrobitin knight rider -arvosteluun, jossa peli haukutaan maanrakoon ja sille lätkäistään arvosanaksi 67. pelin olettaisi siis pisteiden perusteella olevan reilusti keskinkertaisen yläpuolella.) 1-10 ei ole paljoa parempi. puolipallot eivät ole välttämättä kovin paha asia, mutta toisaalta nekään eivät tarjoa sitä "tarkkuutta", jota 1-100-asteikon puolustajat halajavat.

saa haukkua. kyllä mä sen kestän.
 
Ylös Bottom