Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaaja 04 uusi vuosi uudet kujeet!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan harro
edgen arvosteluasteikko on kummallinen. lehden arvosteluja voi hyvin verrata turun sanomien tapani maskulan elokuva-arvosteluihin. ja kaiken lisäksi se äijä näyttää richard nixonin ja norman batesin ristisiitokselta.

Maskulan arvostelut on kyllä ainoa syy tilata Turun Sanomat. Vertaansa vailla olevaa kamaa Suomen mittakaavassa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan harro
edgen arvosteluasteikko on kummallinen. lehden arvosteluja voi hyvin verrata turun sanomien tapani maskulan elokuva-arvosteluihin. ja kaiken lisäksi se äijä näyttää richard nixonin ja norman batesin ristisiitokselta.
Mitä se pärstäkerroin liittyy mihinkään? Kaikki lehdet ei nääs ole lifestyle lehtiä...... :rolleyes:
 
odotettu vastareaktio.

onko maskula oikeasti hyvä kriitikko? tähän mennessä paras sanomalehtien sivuilla esiintyvä elokuva-arvostelija on demarin kriitikko. tai ainakin oli. se osaa/osasi arvostella elokuvat ns. genren sisällä. äijä ei laittanut breaking the wavesia ja anakondaa samalle lähtöviivalle. tähän en ole vielä muiden fräntien huomannut pystyvän. ja saman kuvan olen saanut maskulasta. myönnettäköön, että en ole turun sanomiin pahemmin perehtynyt, mutta nyt-liitteen arvostelukooste on puhunut karua kieltään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan harro
odotettu vastareaktio.

onko maskula oikeasti hyvä kriitikko? tähän mennessä paras sanomalehtien sivuilla esiintyvä elokuva-arvostelija on demarin kriitikko. tai ainakin oli. se osaa/osasi arvostella elokuvat ns. genren sisällä. äijä ei laittanut breaking the wavesia ja anakondaa samalle lähtöviivalle. tähän en ole vielä muiden fräntien huomannut pystyvän. ja saman kuvan olen saanut maskulasta. myönnettäköön, että en ole turun sanomiin pahemmin perehtynyt, mutta nyt-liitteen arvostelukooste on puhunut karua kieltään.

Mielestäni kaikki elokuvat pitäisi asettaa samalle lähtökohdalle. Jos tekee paskaa, niin on turhaa valittaa jos se arvostellaankin paskaksi, eikä paskagenren ykköseksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kerouac
Mielestäni kaikki elokuvat pitäisi asettaa samalle lähtökohdalle. Jos tekee paskaa, niin on turhaa valittaa jos se arvostellaankin paskaksi, eikä paskagenren ykköseksi.

vähän sama ku sanois: "tekken 4 on paska peli, koska siinä ei juurikaan syväluodata jinin oidipus-diavolista-kompleksia, ja suurin osa hahmoista on stereotyyppisiä pullistelijoita ja kaiken tämän paskan lisäksi pelissä esiintyvän dialogin taso vastaa vähä-älyisten imbesillien aivo-oksennusta".

i'll break your face! -marduk
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan karipelaaja
vähän sama ku sanois: "tekken 4 on paska peli, koska siinä ei juurikaan syväluodata jinin oidipus-diavolista-kompleksia, ja suurin osa hahmoista on stereotyyppisiä pullistelijoita ja kaiken tämän paskan lisäksi pelissä esiintyvän dialogin taso vastaa vähä-älyisten imbesillien aivo-oksennusta".
Ei se nyt ihan sama ole. Tietenkin se riippuu ihan siitä, minkälaisena näkee elokuvien ja pelien funktion.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan karipelaaja
i'll break your face! -marduk

Sopii yrittää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan karipelaaja
Ymmärsit väärin. Lainaus oli dialogia juuri kyseisestä Tekken 4 -pelistä. Kovin olet aggressiivinen. :)

Tiedän, Tekken4:sen mainosta jossa marduk esiintyy on pyöritetty aika ahkerasti telkkarissa. Läpän puolelle tuokin meni.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan harro
edgen arvosteluasteikko on kummallinen. lehden arvosteluja voi hyvin verrata turun sanomien tapani maskulan elokuva-arvosteluihin
Seuraavilla perusteilla?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan harro
kaiken lisäksi se äijä näyttää richard nixonin ja norman batesin ristisiitokselta.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan harro
myönnettäköön, että en ole turun sanomiin pahemmin perehtynyt, mutta nyt-liitteen arvostelukooste on puhunut karua kieltään.
On siinä perusteita kerrakseen. :D

Vaikka mistäs minä tiedän, en ole Turun Sanomia edes koskaan lukenut.
 
pitäisi varmaan jättää tämäkin kirjoittamatta, mutta olen jo haukannut ison hatullisen sitä itseään. eli tilanteeni ei tästä kuitenkaan hetkeen parane.

kaikkien elokuvien arvosteleminen samoin kriteerein ei ole millään tavalla suotavaa. elokuvia tehdään kuitenkin eri yleisöille ja erilaisin tavoittein -- sama pätee myös peleihin (niin saadaan tämäkin keskustelu sidottua foorumiin). tästä syystä ärsyttää lukea kriitikoiden kurnutusta siitä että esim. predatorissa ei ole annettu yhtään tilaa naisnäyttelijöille. samankaltaiseen käsittämättömään valitukseen tuli törmättyä myös tarun sormusten herrasta yhteydessä; joku idiootti paheksui vahvojen naisroolien puutetta.

nämä eivät välttämättä olleet parhaita mahdollisia esimerkkejä, mutta juuri tällaisiin tulee törmättyä. tarinan opetus (omasta mielestäni): kaikkea ei voi käsitellä samoin perustein.

ja maskulasta vielä: äijä antoi pahat pojat -rainalle yhden tähden. mies saattaa olla eksentrikko, mutta tunnistaa näköjään ulosteen siihen törmätessään. tämä jääköön joka tapauksessa viimeiseksi maskulaa käsitteleväksi viestikseni -- tunnen yleensä milloin olen häviöllä. ja osaan lopettaa.
 
Hassu juttu. Itsekin katson aina Nyt-liitteestä nuo tähdet ja olen jo pidemmän aikaa itsekseni nauranut tuolle Maskulalle. En usko, että pahat pojat mikään mestariteos olisi, mutta yksi tähti oli jotenkin niin Maskulamaista! :)
En muista elokuvaa, jolle hän olisi antanut yli kolme tähteä! Ehkä joku Mies Vailla Menneisyyttä sai häneltä viisi tähteä. Se tosin on helkkarin hyvä elokuva.
 
joo..

MA en ymmarra miks porukka valittaa jos on aidinkielellisia virheita :)
Just sehan teki Tpuhasta ainakin mun mielestani 'Play' peliohjelman taydellisen juontajan ja hyvinhan toi 'puhe' kaantyy kirjoitukseksi. Se antaa oma peraisen tyylin..
 
Ai täälläkin ollaan luettu Maskulan arvosteluja :D Vanhemmat ovat jo kauan aikaa sanoneet että jos Maskula antaa leffalle edes 2 tähteä sen on pakko olla hyvä! :D
 
Radioz Helsingoz

Vihjaat, että mun artikulointi oli jotenkin epäselvää MoonTV:llä? mitä ihmettä?? hahah, noh olihan se, mut mä syytän muukkarin kehnoa äänijärjestelmää ;)

Siitä päästäänkin kätevästi...epäselvää puhumistani pitäis voida kuulla Radio Helsingissä maanantaina 11-13, olen Njassan vieraana peleistä puhumassa. Tai näin ainakin pitäisi olla.

Muuten, MoonTV:llä ollaan tekemässä viisivuotis-spesiaalia, jossa valaistaan kanavan syntyä ja kaikkea vuosien varrella tapahtunutta. Arkistoista lötyy kyllä sellaista matskua, että alta pois!

Ev
 
Heh, katsoin juuri tämänviikkoisen URL:in. www.mikropuhe.comin kohdalla oli aikamoista Pelaaja-lehden puffausta. Eipä siinä mitään, jatkakaa :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan harro
viisi palloa -asteikko jatkaa olemassaoloaan. 1-100 on täysin onneton. (kiinnitin huomiota mikrobitin knight rider -arvosteluun, jossa peli haukutaan maanrakoon ja sille lätkäistään arvosanaksi 67. pelin olettaisi siis pisteiden perusteella olevan reilusti keskinkertaisen yläpuolella.) 1-10 ei ole paljoa parempi.

Mutta suomalaisille tutuin on asteikko 4-10 eli kouluarvosanat, siksi se on käytössä täällä. Tosin tuossa on haittapuolena se, että toiselle 6+ on ihan ok suoritus ja toinen itkee kun lapussa lukee 10-. :) Mutta tuttuutta on siis haettu tuilla meidän systeemillä.

Itse inhoan arvion kohteesta riippumatta tosikkomaisuutta arvosteluissa. Eli juuri sitä, että laitetaan Final Fantasy ja Burnout 2 samalle viivalle peliarvosteluissa. Tai leffoissa Kaurismäki vs. Harlin. Kaiken ei tarvitse olla taidetta tai viihdettä, vaan jokaiselle tyylilajille on yleisönsä. Jopa Gimmelille!

Mutta takaisin aiheeseen: juuri tämän ei-tosikkomaisuuden takia Pelaaja on NIIN tervetullut kotimaisille pelimediamarkkinoille (MoonTV:n lisäksi). Ääripäät kun ovat olleet aiemmin Tilt! ja Pelit, niin eipä ole ollut paljoa valikoimaa.
 
Minä en ole vieläkään saanut omaa Pelaaja-lehteäni nro 4, joten jokin mättää ja pahasti. :(
Ajattelin koetilauksen jälkeen laittaa kestotilaukseen ja lopettaa Pelitin tilauksen, mutta jos koetilauksestakin tulee perille vain ensimmäinen lehti, niin pitää harkita asiaa uudelleen. :-\

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Mutta takaisin aiheeseen: juuri tämän ei-tosikkomaisuuden takia Pelaaja on NIIN tervetullut kotimaisille pelimediamarkkinoille (MoonTV:n lisäksi). Ääripäät kun ovat olleet aiemmin Tilt! ja Pelit, niin eipä ole ollut paljoa valikoimaa.

Couldn't agree more, varsinkin kun MoonTV ei näy meillä.
 
ei hyvä. kyllä sen lehden pitäisi tulla perille. oletko varma, että kyseessä ei ole postin virhe?
 
Ylös Bottom