Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaaja-lehti

Joopa joo ei kovin positiivinen vaikutelma kun lehden tilasin, varsinkin kun sitä ei ole viellä näkynyt ja tässä kuussa olisi pitänyt jo tulla. Mikäli ei palvelu ala pelaamaan paremmin voi olla, että harkitsen tarkkaan mitkä sanat valitsen jos joku kyselee tästä lehdestä suositteluja. :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan J-KloW
Oonkohan ainoa, jolle lehti ei oo tullu? Kaks ekaa lehteä tuli pari päivää myöhässä mut tää kolmas ois pitäny tulla jo 4. tai 5. päivä, mut ei vielä tänäänkään tullut postiluukusta..

Enpä tilaa tota lehteä enempää.

Ei ole tullut tännekään.
 
Ihme kitisijöitä täällä ;) Itse en lehtiä odota, vaan ne kolahtavat sitten postiluukusta kun on sen aika.

Ja eiköhän tuo itseppäisyys päivä sotkenut näitäkin kuvioita hyvin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Ja eiköhän tuo itseppäisyys päivä sotkenut näitäkin kuvioita hyvin.
Aivan, ei tässä vielä mitään paniikkia ole. Varsinkin kun on tiedossa että paikallinen posti toimii parhainakin päivinään lähinnä etanavauhdilla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Höh, ei tullut pelaajaa tänään vaikka kovasti lupasivat, että tilaajat saavat lehden ennen kauppoja :(

Eikös ne luvanneet, että se tulee noin sitten ensi vuoden alusta. No kuitenkin, ainakin lauantaina oli jo kaupoissa myynnissä, joten kyllä sen olisi kohta syytä tulla. Pitkä viikonloppu toki sotki toimintaa, posti ei ole varmaankaan toiminut sitten torstain.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Pitkä viikonloppu toki sotki toimintaa, posti ei ole varmaankaan toiminut sitten torstain.

Juu ei vissiin toiminut. Minulle keskiviikkona lähetetty paketti tuli vasta tänään perille. Mutta väliäkös sillä, kun ei tämä elämä nyt ole niin päivän päälle.
 
Makoilin tossa koulun jälkeen puoliunissaan sohvalla, kunnes muistin, että Pelaajan "pitäisi" olla postiluukussa. Siitä sitten kirmaisin innoissani postilaatikolle, joka ammotti tyhjyyttään. No ihan hyvä jos tuo asia korjaantuu ensi vuoden alussa, mutta ei saisi toimittaa kauppoihin ennen kuin tilaajat ovat lehtensä saaneet tai korkeintaan samana päivänä.. Todennäköisesti tulee kuitenkin tilattua Pelaaja uusiksi kun testitilaus loppuu. Hyvä lehtihän se on ei siitä pääse mihinkään. :)
 
Eiköhän se sitten huomenna tule, kun ei tänäänkään tullut.
Kyllä minäkin varmaan lehden tilaan kestona, vakuutti tuo kuitenkin laadukkuudellaan sen verran. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Eikös ne luvanneet, että se tulee noin sitten ensi vuoden alusta. No kuitenkin, ainakin lauantaina oli jo kaupoissa myynnissä, joten kyllä sen olisi kohta syytä tulla. Pitkä viikonloppu toki sotki toimintaa, posti ei ole varmaankaan toiminut sitten torstain.
Minun mielestä Puha kirjotteli tänne, että "Joulukuun numero tulee toivottavasti kauppoihin ja tilaajille samaan aikaan, ja ensi vuoden alusta lähtien yritämme saada lehdet tilaajille ennen kauppoja."

*menee lukemaan aiempia viestejä*

EDIT: Joo, näköjään muistin tapani mukaan väärin. Joka tapauksessa oltiin kuitenkin povailtu, että "Joulukuussa tilanne tulee olemaan marraskuuta parempi", vaikka on tässä nyt jo about yhtä kauan (vai kauemmin?) odoteltu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Minun mielestä Puha kirjotteli tänne, että "Joulukuun numero tulee toivottavasti kauppoihin ja tilaajille samaan aikaan, ja ensi vuoden alusta lähtien yritämme saada lehdet tilaajille ennen kauppoja."

*menee lukemaan aiempia viestejä*

EDIT: Joo, näköjään muistin tapani mukaan väärin. Joka tapauksessa oltiin kuitenkin povailtu, että "Joulukuussa tilanne tulee olemaan marraskuuta parempi", vaikka on tässä nyt jo about yhtä kauan (vai kauemmin?) odoteltu.

Joo, marraskuun lehti tuli muistaakseni ihan kuun alussa, ja nyt on jo 9. päivä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sheg
Joo, marraskuun lehti tuli muistaakseni ihan kuun alussa, ja nyt on jo 9. päivä.

Pahoittelut kaikille tilaajille lehden viipymisestä, sen pitäisi saapua ihmiselle huomenna.

Itsenäisyyspäivä tosiaan sotki kuvioita postin suhteen, mutta lisäksi sen enempää mitään osapuolia syyttämättä totean vain, että lehtemme olivat päivän teillä tietämättömillä, joten emme saaneet niitä käsiimme ajoissa. Ainoastaan erikseen Stockmanneille ja Akateemiseen kirjakauppaan lähetetty erä oli perillä ajoissa ja siksi myynnissä jo lauantaina.

Ensi vuoden alusta olemme tosiaan järjestäneet asian niin, että lehti pitäisi olla tilaajilla vähintään samana päivänä kuin kaupoissa. Toivottavasti näin tapahtuu. Kuulostaa helpolta asialta, mutta pieneltä kustantajalta kuluu hetki aikaa saada logistiikka sujumaan ongelmitta ja kaikkia osapuolia tyydyttävästi.

Kiitos kaikille kärsivällisyydestä,

Miika Huttunen
Pelaaja
 
Lehti itse...

Nyt kun saatiin tuo pois alta niin mitäs mieltä porukka on itse kolmannesta Pelaaja-lehdestä?
 
Re: Lehti itse...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Everlast
Nyt kun saatiin tuo pois alta niin mitäs mieltä porukka on itse kolmannesta Pelaaja-lehdestä?
Kerrotaan välittömästi kunhan se lehti suvaitsisi saapua sieltä :)
Eip ole näkyny täälläkään päin, mut näinhän sen tekstistänne päätellen "pitikin" olla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mr.Hutt
[BAinoastaan erikseen Stockmanneille ja Akateemiseen kirjakauppaan lähetetty erä oli perillä ajoissa ja siksi myynnissä jo lauantaina.

Miika Huttunen
Pelaaja [/B]

No ainakin Arabian ostoskeskuksessa lehteä oli myynnissä jo torstaina.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mr.Hutt
Pahoittelut kaikille tilaajille lehden viipymisestä, sen pitäisi saapua ihmiselle huomenna.
Huokaus, ei oo näkyny :(

Mutta noh, hyvää kannattaa aina odottaa, joten ei tässä mitään. Ja jääpähän aikaa pelailla noita omia rästipelejä :D
 
Jostain kuulin, että pelaaja lehdellä olisi pitänyt tulla uudet monipuolisemmat nettisivut tämän kuun alussa. Oliko se vain joku päätön huhu, vai onko nettisivut muuten vain viivästyneet? Joku pelaaja lehdestä voisi vastata tähän...
 
Ylös Bottom