Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pelaako kukaan enään vanhalla Xboxilla mitään pelejä vai oletteko siirtyneet kokonaan Xbox 360?. Itse ostin vanhan Xboxin käytettynä ja sain sen 15€.
PS. Polarpandalta koitin kuikuilla mutta siellä ei vastaan tullut sopivaa vastakappaletta etsimällesi plegeohjaimelle. Vaan ulkomailta ConsolesAndGadgets.co.uk:sta löytyi vajaaseen 15 euroon: PS2 to Xbox Controller Convertor. En ole tilannut tuolta, mutta näyttäisi yhtä asialliselta paikalta kuin toinen brittitarvikeliike ConsolePlus, josta olen muutamat N64-muikkarikortit tilaillut. Postikulut kannattaa tsekata, kun painon ja koon mukaan laskuttavat + tietty se luottokortti vaaditaan. Nuilla eväillä jos uskallat heittäytyä ostoksille, niin otaksun että onnistut ongelmitta.
Vanhalla boxilla on vielä paljon, ainakin itselle merkittäviä pelejä, ettei se ole vielä unohtunut. En toki epäile, etteikö Mordor olisi kuullut/pelannut jotain näistä peleistä, mutta listaanpahan kumminkin.
Suosittelen:
Ninja Gaiden
Knights of the Old Republic 1&2
Jet Set Radio Future
Jade Empire
Mechassault 1&2
Rallisport Challenge 1&2
The Elder Scrolls III: Morrowind
Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth
Breakdown
Ninja Gaiden, Jet Set Radio ja Mech Assaultteja on tultu hakattua aikoinaan Xboxilla ja noista lopuista olen hakannut taas PC:llä muuten oletko koskaan pelannut Dino Crisis 3 tai Toejam & Ear 3?.
Chaos Theoryn co-oppikaan ei ollut heikko esitys. Kahden pelaajan varovaisen harkituissa etenemisissä ja kimppatuuminnoissa oli tuolloin jotain maagista. Harmi vain ettei pelisarjassa luodit tehneet useinkaan toivotun tehokasta tulosta. Autenttinen tunnelma katosi välillä kokonaan, kun pitkällisen asemiin jemmautumisen ja suunnittelun jälkeen "hephep"-yhteislaukauksissa pääosumia tarvittiinkin vihuihin satunnaisesti kaksi yhden sijaan, vaikka nuppi oli tähtäimen kanssa tasan linjassa. Hiotut osumaboksit eivät koskaan ole olleet SC-sarjan vahvuus, mutta kertalaakinen periaate olisi istunut vihulaisten nupoliin paljon paremmin. Mutta juu, laadukas ja teknisesti edistyksellinen teknotrilleri aka toimintajännäri oli kyllä kyseessä.Splinter Cell: Chaos Theoryn Versus moodia on kyllä ikävä. Nykypäivän konsoleilla vastaavasta 2 vs 2 multiplayer ihanuudesta voi vain haaveilla!