Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

Loistava ketju! Laitan suoraan oman kaverikoodini tuohon jakoon vaikka tällä hetkellä en mitään peliä omistakkaan mitä voisin netin välityksellä pelailla. Mario Kart 7 sekä Street Fighter IV on kuitenkin amazonista lähiviikoilla tulossa joihin peliseuraa olisi mahtava löytää. :)

FC: 3265-5975-8226, nimi: Dokupappi

Lisäilkää kaikki vaan rohkeasti kavereihin! Lisäilen itsekin suoraan kaikki ylhäällä mainitut koodit kaverilistalleni. :D
 
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

Lisätkäähä friendiksi nii ois es jotain suomalaisia :)

5456-0253-2664

Dokupapin lisäsin, lisää säki minut.
 
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

Mun ystävä koodi on 1289-9162-8702 pelaan mario kartia!!! Ois ihan kiva jos mut lisättäis!
 
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

Ite edustan vähän vanhempaa pelaajakuntaa mutta tulipa tuo 3ds hommattua työmatkojen yms ratoksi. En tosin ketään tunne kellä 3ds olisi :p . Eikä oikeestaan vielä ole mitään pelejäkään. Joku nettipeli pitäisi vissiin hommata. Friendcode on 3823-9486-0003
 
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

Lisäilin kaikki ketjun koodit laitteeseeni. Ainut online peli jonka omistan tällä hetkellä NFS The Run johon reilun tunnin odottelun jälkeen ilmestyi vain yksi pelaaja. Jos löytyy the run niin lisäilkääs, saa toki muutenki lisätä ja saattaa olla että hankin heroes of ruinssin kunhan ensin julkaistais.

"Burgeri | 3695 - 0064 - 9047 | Need For Speed The Run"
 
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

Oon nyt lisänny kaikki 24 koodia tästä topicista mutta mun koodin on rekisteröinyt vaan 12.
Eli tossa tuo fc uusiks: 2492-4897-8345.
Mario Kartia ois kiva neppailla taas.
 
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

Juuri äsken hankin Nintendo 3DS:sän ja koodi on 4425-2703-9972 nimimerkki on Eketys
Pelaan tällä hetkellä vain mariota ja pokemonia, mutta piakkoin ostan Mario Kart 7 nii lisäilkää vaan, ja ihan muutenkin :)


EDIT. UUSI KOODI!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

Sain lahjaksi 3DS-konsolin toissapäivänä ja juuri sain lisättyä kaikki tästä ketjusta kaverikseni.

Minun tiedot:

Timo 1934-1773-4458

Pelejä ei ole vielä kuin Mario Land, mutta ensi viikolla on tarkoitus ostaa lisää. Esim. Mario Kart

Tiedän wii-ajoilta, että kaikki ei varmasti jaksa lisätä kaverikseen tai edes käy täällä, mutta
aina joku jaksaa.

*Wii U:n parempia kaverikoodeja odotellessa :)


Mario Kart 7 hommattu! Toivottavasti lisää porukka lisää minua kaverikseen. Pystyy pelaileen..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

Moro!
Tuli tossa vähä kämmäiltyä 3ds:n kanssa, ja poistettua teidät kaikki listalta. Joten, jos viititte niin lisäilkää uudestaan listoille koodi on: hatred 0044-3789-7391
 
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

Huhhuh, iso kasa suomalaisia nyt lisättynä tältä sivulta. Mutta sellaset 11 henkilöä näkyvät vain valkoisena(?) eli ilmeisesti eivät ole hyväksyneet kaveriksi tai käyttäneet laitettaan herran aikoihin :D Muistakaa lisätä : Rolle 1762-3433-4130. Vielä en ole sen kummempaa ehtinyt hommaamaan vanhojen lisäksi kuin Ghost Reconin sekä theatrhythm tulossa. Mario kart suunnitteilla sekä jokin tappelupeli heti kun vain halvalla saa :)

Käyttääkö kukaan muuten sitä Nintendon postilaatikko ohjelmaa? Itse nyt pistin kokeilun vuoksi joillekkin teille jotka lisättynä on viestiä sen kautta. Ihan mielenkiintoinen idea täytyy myöntää, mutta taitaa paremmin lyödä itsensä läpi japanissa, siellä kun popula meinaa olla niin yltiösosiaalista että :D
 
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

Moi! Kävin eilen ostamassa 3DS:n ja kaverit kyllä kelpaavat! :D Koodini on: Teo 3437-4265-1773.
 
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

Mors
3ds hommattu, tällä hetkellä pelailen street fighteriä, mutta mario kart ja heroes of ruin hankinnassa.
Friend code: 0516-8513-6691. Saa lisätä
Ja laittakaas ehdotuksia, mitkä olis hyviä nettipelejä 3ds:lle
Yerted ja tämän sivun friend code lisätty 3ds:ään
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

Onnellinen omistaja ilmottautuu!! Koodi on Legr 0731-6090-3158.
Tällä hetkellä omistan vain New super mario bros 2 ja fifa 2012..
Seuraavaksi varmaan tulee hankittua tuo Mario kart :p
 
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

Niin kävi että hankin 3DS XL: konsolin ja erinäisten syiden takia on myös uusi kaverikoodi! Jos olette siis lisännyt vanhan koodini nii poistakaa minut!
uusi koodi ja nimimerkki: Eketys 4425-2703-9972
Pelaan netissä tällä hetkellä ainoastaan Mario Karttia, mutta eiköhän pelikokoelma tästä vielä kasva. Ilmoittakaa myös jos lisäätte minut nii tietää hyväksyä kutsut!
 
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

Nonii kävin kaverilistaa läpi ja seuraavat henkilöt eivät ole huomanneet tai lisänneet minua kun ei näy ku se teksti että varmista että on myös lisännyt koodisi hänkin. Eikö tässä tosiaan muuten tule mitään ilmoitusta jos joku on lisännyt kaveriksi?
En ole sitä koskaan aatellu. Mutta niin seuraavat henkilöt näkyvät harmaina: Yerted, Naatiska, Qkkeli, juupajaapa, Mage, SVC, Dokupappi, Makedounia, Melenest, Eketys.
Jos en ole väärin kattonu niin pitäs olla kaikki lisättynä jotka täällä konsolifinin foorumilla on kirjoittaneet koodinsa tänne. Pitäs ny se mario kart ainakin hommata :D odotellut itse kunnon roolipelejä/puzzle pelejä. Nii ja Zeldaa tietysti!
 
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

Hoh, nyt on taas lisatty vaikka keta :) Muistakaahan ja lisata miut ! FC : 4940-5774-8864

Saa tulla sit kylaan, jos sattuu Animal Crossingia pelaamaan o/
 
Vastaus: Pelaaminen yhdessä | Friendcodet / Pelit

Moi mun kaveri koodi on 1907-8134-8254 pelanneet supermariobros 2 ja mario kart 7
 
Ylös Bottom