Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

voisko kukaa kertoo miten toimii sony 32 s3000 ps3:n kanssa?

Pääsääntöisesti jokainen Sonyn 32-lcd-malli toimii PS3:sen kanssa moitteetta ja loistavasti. HDMI-paikka kun löytyy, niin en tiedä ainuttakaan tv:tä minkä kuvassa olisi valittamisen aihetta,- todella vanhoja malleja lukuunottamatta.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Tällä hetkellä mennään perus laajakuvaputkella, mutta olisi hd-ready tarjolla.

Mulla on vähän epäselvyyttä näitten HDCP yms. syteemien kanssa ja seuraava raavituttaa päälakea:

Eli tossa hd-ready tv:ssä ei ole hdmi:tä, mutta komponentti löytyy.
Pelit saanee siis ihan 720p:nä menemään, mutta pelaako Bluray leffat vai tarvitseeko ne aina hdcp:n näkyäkseen.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Tällä hetkellä mennään perus laajakuvaputkella, mutta olisi hd-ready tarjolla.

Mulla on vähän epäselvyyttä näitten HDCP yms. syteemien kanssa ja seuraava raavituttaa päälakea:

Eli tossa hd-ready tv:ssä ei ole hdmi:tä, mutta komponentti löytyy.
Pelit saanee siis ihan 720p:nä menemään, mutta pelaako Bluray leffat vai tarvitseeko ne aina hdcp:n näkyäkseen.

Jos se on HD Ready speksattu niin kyllä siinä digitaalinenkin liitin pitää löytyä joka tukee HDCP. HDCP tuki on pakollinen Blu-raylle.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Kotona löytyvällä 40" Sony Bravia X-series FullHD töllöllä tullu pelailtua.

42" FullHD töllön toimitusta tässä odotellaan niin saa myös omaan huoneeseen vähän eloa. Muuttokin kohta lähellä ni löytyy sitten tv omaankin kämppään :p
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Pitää kysellä tarkemmin tuosta töllöstä. En tiedä tarkemmin, joku Samsungin 19".

Malli on SyncMaster 940MW.
http://www.samsung.com/fi/products/monitors/multimedianaytot/940mw.asp?page=Specifications

Näyttäs siinä olevan ainakin tuo dvi-d liitäntä ja hdtv valmiudesta siellä puhutaan, mutta ei minun silmään hdcp:tä satu.

Vissiin bluray leffojen kanssa olisi vähän arpapeliä.
Pelit kai saanee ulos 720p:nä joko hdmi->dvi letkulla tai komponentillä?

Unohtakaa. Manuaalista löyty, että dvi tukee hdcp:tä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

sonyn 32s3000 houkuttelee mua hinnan puolesta, joten jos joku omistaa telkun niin kertokaa omia kokemuksia.http://www.sony.fi/view/ShowProduct...pe=Main&category=TVP+32-40+Sony+BRAVIA+TV#tab

tai parempaa telkkuu saa tietenki ehdottaa jos hinta on siinä 900 euron maissa.

Sony 32D2810. Sama tv, muttA lisänä yksi värinkorjauspiiri ja hdmi-portti. Sama kuin D3000 mutta ilman 100Hz tekniikkaa. Jos haluat halvimmalla, niin YV.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

ens viikon perjantaina pääsee jo hyvällä tuurilla pelaamaan.
tuli tilailtua 32" samsungi http://www.samsung.com/fi/products/tv/lcdtv/le40s67bd.asp

Mikä tuo Game Mode on mitä samsungeissa mainostetaan?

E: Okei silmät käteen :D

Maksimaalinen pelinautinto

Samsung on kehittänyt yhdessä Microsoft Xboxin kanssa Game Moden. Toiminto säätää kuva- ja ääniasetukset pelaamiselle ihanteellisiksi. Toiminto on helppo ottaa käyttöön ja se on pelaamisesta pitäville melkeinpä korvaamaton!

Mutta onko tuosta PS3lle mitään hyötyä?

E: Paljolla muuten lähti?
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Kyllä pelaan. Sony KDL32D3000K 32 tuumaa ja pelit näyttävät hieman erillaisilta, sillä pelasin ennen philipsin kuvaputki televisiolla.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Mikä tuo Game Mode on mitä samsungeissa mainostetaan?

E: Okei silmät käteen :D



Mutta onko tuosta PS3lle mitään hyötyä?

E: Paljolla muuten lähti?


Tuohan on ainoastaan asetus. Eli vaikka televisiossasi ei olisi "Game Mode"a, on sinun mahdollista laittaa samat asetukset, ja saavuttaa se. Eli kyseessä on esiasetus, joka ainakaan omassa käytössä ei kauaa ollut. Tosin, säädin sen pohjalta hjieman kontrasteja yms, ja nyt lopputulos on hyvä.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Tuohan on ainoastaan asetus. Eli vaikka televisiossasi ei olisi "Game Mode"a, on sinun mahdollista laittaa samat asetukset, ja saavuttaa se. Eli kyseessä on esiasetus, joka ainakaan omassa käytössä ei kauaa ollut. Tosin, säädin sen pohjalta hjieman kontrasteja yms, ja nyt lopputulos on hyvä.

Game modea ei kannata käyttää PS3:n tai muidenkaan HDMI:llä kytkettyjen kanssa. Se on tarkoitettu analogisen signaalin paranteluun. Samgungeissa paras moodi on Movie-moodi PS3 käyttöä ajatellen.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Kyselläänpä nyt.
Eli, kenelläkään kokemuksia tai tuntemuksia LG:n 26LC55 töllöstä?

Töissä testailin tietokoneen kanssa sarjalaisen isoveljeä, 32":sta. Vaikutti omiin silmiin hyvältä.
Tuo 26" sopisi kokonsa puolesta (ja hinta on tuolla kaupassa mielestäni kohdillaan) omiin tarpeisiini paremmin. Tuossa mallissa kiinnostaa vasteaika (26" versiossa 3 ms) ja se, että vekotin ottaa mukavasti sisään 1080p 24/30/60 (hejja BD:D).
Käyttö olisi siis tietokoneen- ja PS3:n kakkosnäyttönä.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Kyselläänpä nyt, Käyttö olisi siis tietokoneen- ja PS3:n kakkosnäyttönä.
No, jos sinulla jo on isompi ja parempi telkka PS3:lle, niin miksi pienempää havittelet?
Kun olin ostamassa tölsyä, niin kysyin myyjältä heti ennen, kun olin kertonut että minkä kokoista tölsyä oon hankkimassa niin noista LG:stä että mitä mieltä se on niistä, niin sanoi, että joissain kokoluokissa pärjää, joten jätin ne sitten ihan omaan "ala"luokkaansa, eli jos sinulla on vain mahdollisuus, niin osta joku muu kuin LG ;)
Tarkoitukseni EI ole kettuilla, mutta mieti tarkkaa mitä ostat.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

No, jos sinulla jo on isompi ja parempi telkka PS3:lle, niin miksi pienempää havittelet?
Kun olin ostamassa tölsyä, niin kysyin myyjältä heti ennen, kun olin kertonut että minkä kokoista tölsyä oon hankkimassa niin noista LG:stä että mitä mieltä se on niistä, niin sanoi, että joissain kokoluokissa pärjää, joten jätin ne sitten ihan omaan "ala"luokkaansa, eli jos sinulla on vain mahdollisuus, niin osta joku muu kuin LG ;)
Tarkoitukseni EI ole kettuilla, mutta mieti tarkkaa mitä ostat.

iteltä löytyy LG 42" eikä mitään ongelmia/kuva häiriöitä ole ollut.
 
Ylös Bottom