Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

lg 32lg300 on ps3:n kanssa ja ihan hyvä tv mielestäni. Kiinnostaisi kuitenkin tietää minkälaiset asetukset olisi tuolla tv:llä hyvät pelaamiseen? Jostain foorumeilta luin että kontrasti ja taustavalo täysille ja terävyys jotain 50 luokkaa?

lg 32lg300 on ps3:n kanssa ja ihan hyvä tv mielestäni. Kiinnostaisi kuitenkin tietää minkälaiset asetukset olisi tuolla tv:llä hyvät pelaamiseen?
Sellaiset, jotka miellyttävät omaa silmää. Ei muuta kuin rohkeasti kokeilemaan. :) Kannattaa käyttää testimateriaalina sekä pelejä että BD/DVD-leffoja.

Sellaiset, jotka miellyttävät omaa silmää. Ei muuta kuin rohkeasti kokeilemaan. :) Kannattaa käyttää testimateriaalina sekä pelejä että BD/DVD-leffoja.

Kiitos tästä. Taidan ottaa ylös nuo asetukset mitä mulla nyt on ja kokeilla vaan kaikkea mahdollista :D.

toki, joko kämpillä 32" samsung series 5 fullhd tai porukoilla 40" sony fullhd

Jeps, pelaan kyllä. TV:n virkaa toimittaa tällä hetkellä Sonyn 40" lcd, 40V4000. Ostin jokus lokakuussa -08 kun bongasin hyvän tarjouksen ja oon ollut ihan tyytyväinen tähän. Sopivan kokoinen pieneen asuntoon. :)

Sony 40 tuumanen full HD

Ei varmaan oikea paikka kysyä, mutta mikä toi /24p tulee noissa blu-ray leffoissa? Eli 1080/24p näyttää kun leffoi kattoo, mitä jälkimmäinen osa meinaa? :)

No... Ei mulla ole sellaseen varaa. Sitten vasta ku vanha teevee poksahtaa niin voi kattoa asiaa.

Termi "HDTV" on mielestäni väärä tähän yhteyteen.

Eli vastaan kaikkien puolesta: En pelaa.

Mutta:
Itse katselen PS3:n kuvaa 92" valkokankaalta Sonyn HW10 videotykin projisoimana.

Toimii :)

Minä käytän LG:n 32" Full HD televisiota..Audiopuolen hoitaa sitten Logitechin halpis 5:1 (80e), ja sekin pyörii hienosti

Joo,samsung 42" hdready plasma.Hyvä on kuva ja pienempään töllöön en ainakaan vaihtaisi:)

Mikähän noista Sonyn 40" olisi paras?

KDL40W4210AEP

KDL40V5500K

KDL40W5500K

KDL40W4000

Tuo W4000 on vissiin jo aika vanhaa tekniikkaa? Noissa uusimmissa Sonyissa tuo input lag on lukemani mukaan suurempi kuin tuossa W4000 jota on taas kehuttu tuosta.
W5500 on uudempi malli (lue: parempi), mutta jos todellakin on enemmän input lagia ja pelaat pelejä, jotka vaativat nopeita refleksejä (mm. fps) niin itse ottaisin W4000.

Ylös Bottom