Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Jaa ite pelaan tietokoneen näytöllä VGA konvertterin kautta. Kuva ei oo mikään paras kun konvertteri huonontaa jonkun verran kuvan laatua , mutta on tää paljon parempi kuin kuvaputkitelsulla.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

40 tuumaisella FULL HD:lla olen aloittanut PS3 taipaleeni ja kivaa on ollut.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Ihan 28" HD Ready:llä mennään, mutta aion ostaa kyllä uuden TV:n kunhan muutan joskus (4-6v päästä) pois kotoa...
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Eilen lähti verkkokauppa.comista tilaukseen LG:n 32LG6000, eli kohta toivottavasti pelaan. Tieltä väistyy Samsungin 28" kuvaputkisotaratsu, jolla ainakin GTA IV:n tekstiviestien lukeminen PS3:n mukana tulevalla komposiittikaapelilla on meikäläiselle päätä särkevää, jos ei mahdotonta.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

En pelaa vielä[täl hetkel 26"(jos laskin sen oikein :)) kuvaputkitelkka:(], mut toivottavasti joulun jälkeen pelaan HD-telkulla, joka tällä hetekllä on aika varmasti Sony Bravia 32" HD-ready telkka
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Ehkä vähän pieni omaan makuun, mut varmasti laadukas on. ite ainaki oon täysin tyytyväinen omaan samppaan.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Joo, no tosiaan tää huone mis pelaan on melko pienehkö joten ei paljoo ton isompaa kannata tähän ostaa. :)
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Terve

Ostin tossa muutama päivä sitten sony kdl 40u4000k full hd tevevision. Kaikkialla hehkutellaa miten hyvä kuva tv:ssä on, mutta ainaki minulla se on tosi huono ja erottuu pixelit kaukaakin katsottua. Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa ?
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Terve

Ostin tossa muutama päivä sitten sony kdl 40u4000k full hd tevevision. Kaikkialla hehkutellaa miten hyvä kuva tv:ssä on, mutta ainaki minulla se on tosi huono ja erottuu pixelit kaukaakin katsottua. Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa ?

Onko kytketty HDMI-kaapelilla?
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

itellä hankinna tuo philips 42 full hd jossa on pixel plus 3HD joka vastaa 100Hz tv jollei jopa parempi koska se on vähän kehittyneempi,ja tv on myös se ambilight juttu että takana on hieno taustavalo kuvan mukaan. niiin onko SD tv ja tuommosella ihan silmin nähtävä ero.ja viel onks tuo hyvä pelikäyttöön. itse kattellut niit kaupasta tuntuu että on parempi ja tarkempi kuva kuin jossain sony tai muussa
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

okei, kiitoksia. pitää käydä hakee semmonen sit kaupast

Jos kiinnität viemäriin kultaisen hanan tulee sieltä silti paskaa, ts. jos sulla on pleikkari sd-piuhoilla kiinni hd-telkussa, niin kuva on mitä on. HD jatkumoa lähteestä näytön pintaan saakka.

Itsellä vaihtui 20kuvaputki 26K4500 Sonyn hd-rdyyn ja kyllähän ne pelit kovin eriltä näyttää. 32 FullHD oli harkinnassa, mutta ei mahtunut mitenkään järkevästi, niin tähän päädyin. Ja jos tuntuu että ei näkö riitä, niin pitää viedä tuonne teatterin puolelle masiina, josko sitten 80'' fullHD riittäis.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom