Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olen mahdollisesti ostamassa PS3:sen, mutta minulla on normaali laajakuva putki tv.
Jotenka minulla olisi kysymyksiä: Kuinka huonoa/surkeaa/kelvotonta kuvaa saan PS3:sen mukana tulevalla kaapelilla? Onko edes esim. samaa tasoa kuin Xbox? Huonompaa? Parempaa? Pystyykö lukemaan tekstejä?
TV:ssä ei ole myöskään S-Video mahdollisuutta.
PS3:n vakioletku on sama komposiittikaapeli kuin aikanaan jo PS2:nkin kanssa. Kyllähän sitä kuvaa katselee ja teksteistäkin selvää saa, mutta ei se todellakaan anna parasta mahdollista kuvaa - tahaton sanaleikki - PS3:n todellisesta kuvanlaadusta.Jotenka minulla olisi kysymyksiä: Kuinka huonoa/surkeaa/kelvotonta kuvaa saan PS3:sen mukana tulevalla kaapelilla? Onko edes esim. samaa tasoa kuin Xbox? Huonompaa? Parempaa? Pystyykö lukemaan tekstejä?
Mirain 42" full hd käytössä.
Terve,itellä on tuommonen sonyn hd ready 32" bravia.Ajattelinkin samalla kysästä et löytyiskö jotain testikuvaa millä vois säätää värit yms. plesen kans parhaimmin toimiviksi?
Topicin nimi pitäisi olla "Etkö pelaa PS3:a HDTV:llä?" Kuvaputkitelevisio + PS3 = lähes tulkoon kidutusta.
46 - tuuman Full HD LCD - televisiolla pärjää hyvin