Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Olen mahdollisesti ostamassa PS3:sen, mutta minulla on normaali laajakuva putki tv.

Jotenka minulla olisi kysymyksiä: Kuinka huonoa/surkeaa/kelvotonta kuvaa saan PS3:sen mukana tulevalla kaapelilla? Onko edes esim. samaa tasoa kuin Xbox? Huonompaa? Parempaa? Pystyykö lukemaan tekstejä?

TV:ssä ei ole myöskään S-Video mahdollisuutta.

PS. Onko miten yleistä, että PS3:a täytyy viedä huoltoon? En ole ainakaan törmännyt keskustelupalstoilla mihinkään X360 tyyliseen venäläiseen rulettiin.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Olen mahdollisesti ostamassa PS3:sen, mutta minulla on normaali laajakuva putki tv.

Jotenka minulla olisi kysymyksiä: Kuinka huonoa/surkeaa/kelvotonta kuvaa saan PS3:sen mukana tulevalla kaapelilla? Onko edes esim. samaa tasoa kuin Xbox? Huonompaa? Parempaa? Pystyykö lukemaan tekstejä?

TV:ssä ei ole myöskään S-Video mahdollisuutta.

minä pelasin alussa kuvaputkitöllöllä ja tekstuurit varsinkin oli sellasta suttua ettei niistä tahtonut selvää saada tolla alkuperäisellä johdolla, Xboxiin en osaa verrata kun konetta ei ole, kyllähän se putkitelkka häthätää menee, mutta ei siitä liiemmin mitään iloa ole, itselläni on 32" Sony LCD ja ero on kuin yöllä ja päivällä ;)

PS3:n vakioletku on sama komposiittikaapeli kuin aikanaan jo PS2:nkin kanssa. Kyllähän sitä kuvaa katselee ja teksteistäkin selvää saa, mutta ei se todellakaan anna parasta mahdollista kuvaa - tahaton sanaleikki - PS3:n todellisesta kuvanlaadusta.

Terve,itellä on tuommonen sonyn hd ready 32" bravia.Ajattelinkin samalla kysästä et löytyiskö jotain testikuvaa millä vois säätää värit yms. plesen kans parhaimmin toimiviksi?

Terve,itellä on tuommonen sonyn hd ready 32" bravia.Ajattelinkin samalla kysästä et löytyiskö jotain testikuvaa millä vois säätää värit yms. plesen kans parhaimmin toimiviksi?

ei ainakaan mallia kannata kertoa, että mille telkalle haluat tehdä testikuvaa :rolleyes:

Aattelin nyt josko löytyis joku yleis pätevä testikuva,kun en nyt ole kotona niin en saa mallia tähän hätään laitettua kun en sitä ulkoa muista.Onko olemassa joku sivusto mistä näitä löytyis,niin voin ite etsiä?

Topicin nimi pitäisi olla "Etkö pelaa PS3:a HDTV:llä?" :p Kuvaputkitelevisio + PS3 = lähes tulkoon kidutusta.

46 - tuuman Full HD LCD - televisiolla pärjää hyvin :)

Topicin nimi pitäisi olla "Etkö pelaa PS3:a HDTV:llä?" :p Kuvaputkitelevisio + PS3 = lähes tulkoon kidutusta.

46 - tuuman Full HD LCD - televisiolla pärjää hyvin :)

Pappa betalar... itselläni televisiona jokin vanha 24" Kuvaputki ha hyvin olen pärjännyt ja pelitkin näyttävät hienoilta.

Hardcore gamer = mustavalko matkatelevisio 7" + ps3!!
ei vaiskaa:p ihan 32" Phililipsillä mennää HD-Ready

Onkos kenelläkään LG:n 32LG3200 mallista televisiota?

Kiinnostaisi tietää, millaisilla säädöillä teillä on PS3-käytössä oleva televisio/pleikkarin asetukset.

Myös yleisiä säätöjä otetaan vastaan: esim. kannattaako HD ready telkkarissa valita PS3:n näyttöasetuksista myös 1080p-tila ja kannattaa RGB Full:ia pitää päällä?

Mitenkäs television asetukset yleisesti ottaen kannattaa asettaa?

Joku 5 vuotta vanha samsungin kuvaputki tuossa vielä pelittää. Tosin ennen joulua tai jouluksi tarkoitus olisi vielä tuollainen LG 32" 32LG3200 telkku saada :D

HD Ready, Sonyn 28" bravialla! :D Mutta ihmettelen vaan, kun on isompi kuin muitten 28" ja pienempi ku 32" :D = 28/32" :D

en pelaa. :( . Mutta ensi kesänä meinaan ostaa kesätyö rahoilla jonkun 32tuumasen full HD töllön..

Ylös Bottom