Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaisitko ps3 pelejä oikeasta rahasta?

Vastaus: Pelaisitko ps3 pelejä oikeasta rahasta?

Annika sanoi:
Kenellä pääsy osanottajien "sisäänkirjautumis" rahoihin,jos "varainhoitajalla",mikä takaa että voitot maksetaan?

No jos joku mulkku haluaa välttämättä pilata maineensa kusettamalta ihmisiltä 5 eurosia, ni mun puolesta menkööt sitten.
Tä joka nä pelirahat tililleen ottais ja jakais sitten voittajille pitäis olla ehdottomasti sellainen henkilö joka uskaltaa antaa yhteystietonsa jokaiselle osallistuneelle.
 
Vastaus: Pelaisitko ps3 pelejä oikeasta rahasta?

Ja ei kai nyt kukaan uskaltais tällaiseen lähteä heti mukaan jollain 100e sijoituksella. Toimivalla systeemillä luottamus kasvaa.
 
Vastaus: Pelaisitko ps3 pelejä oikeasta rahasta?

NHL olisi peli mistä voisin pelata rahasta, mutta olen vielä alaikäinen:( . Mutta sitten kun olen 18 nii sitte varmaa
 
Vastaus: Pelaisitko ps3 pelejä oikeasta rahasta?

jh1000 sanoi:
jos cod4 saadaan pelejä järkättyä, olen täysillä mukana, jopa vähän isommissakin poteissa. ei heikota laittaa 100e turnaukseen jos on paljon pelaajia messissä.

Ainakin itseluottamusta löytyy jannulta. Aluksi pelataan pienemmillä markoilla, mutta jos pelaajia ja kiinnostusta löytyy myös isompiin peleihin niin mikä ettei.
 
Vastaus: Pelaisitko ps3 pelejä oikeasta rahasta?

Annika sanoi:
Kenellä pääsy osanottajien "sisäänkirjautumis" rahoihin,jos "varainhoitajalla",mikä takaa että voitot maksetaan?

Minulla. Kaikki pohjautuu luottamukseen. Mitä suurempi on luottamus sitä enemmän myöskin pelaajia. Teen kaikkeni saadakseni käyttäjiltä täyden luottamuksen koskien varojenhoitoa.
 
Vastaus: Pelaisitko ps3 pelejä oikeasta rahasta?

tombson sanoi:
NHL olisi peli mistä voisin pelata rahasta, mutta olen vielä alaikäinen:( . Mutta sitten kun olen 18 nii sitte varmaa

Suomen lainsäädännön mukaan et saisi silloin pelata. Eikä kukaan saisi pelata varojaan liikaa suhteessa tuloihinsa, koska silloin sen luokitellaan uhkapelaamiseksi. Tämä jälkimmäinen on vähän kyseenalaisempi juttu johon kenenkään tässä projektissa tuskin tarvitsee puuttua.

Itse suosittelen ettei alaikäiset pelaisi vaikka se onkin täysin mahdollista. Rahalla pelaaminen nääs ei oo leikin asia. Jotta alaikäinen voisi edes pelata maksullisia turnauksia on tällä oltava vähintäänkin verkkopankkitunnukset taikka isän visa kortti käytettävissä :eek:

Jos kuitenkin huomaan jonkun olevan alaikäinen niin en anna kyseisen henkilön pelata turnauksiamme ennenkuin tämä on täyttänyt 18 vuotta. En tietenkään kiellä sitä että kaikki tapaukset voisin huomata.

Eli kyllä yrittää sopii :)
 
Vastaus: Pelaisitko ps3 pelejä oikeasta rahasta?

Jonetzky sanoi:
Minulla. Kaikki pohjautuu luottamukseen. Mitä suurempi on luottamus sitä enemmän myöskin pelaajia. Teen kaikkeni saadakseni käyttäjiltä täyden luottamuksen koskien varojenhoitoa.
heh... kuitenki jätkä ottaa ja menee rahojen kanssa baari-iltaa viettämään ;) :D

EDIT: mtes sä saat selville pelaajien iät? :confused:
 
Vastaus: Pelaisitko ps3 pelejä oikeasta rahasta?

Kyhään nyt yöllä sivut valmiiksi ja laitan aamusella linkkiä.
 
Vastaus: Pelaisitko ps3 pelejä oikeasta rahasta?

Timppa78 sanoi:
heh... kuitenki jätkä ottaa ja menee rahojen kanssa baari-iltaa viettämään ;) :D

Niin suurta rahanpulaa ei ole että tarvisi muutaman euron takia tuollaista tehdä :D

Tietysti kaikessa tälläisessä varoituksen sanana että keneenkään ei voi luottaa! Mutta on mulla jo ideat kuinka voittaa luottamus. Aattelin järjestää aluksi parit ilmaisturnaukset joissa voitte voittaa jo rahaa.
 
Vastaus: Pelaisitko ps3 pelejä oikeasta rahasta?

Jonetzky sanoi:
Niin suurta rahanpulaa ei ole että tarvisi muutaman euron takia tuollaista tehdä :D

Tietysti kaikessa tälläisessä varoituksen sanana että keneenkään ei voi luottaa! Mutta on mulla jo ideat kuinka voittaa luottamus. Aattelin järjestää aluksi parit ilmaisturnaukset joissa voitte voittaa jo rahaa.
No hemmmetti, ilmais turnauksiin mä oon aina valmiina:D
Mutta katotaa mun osalta sitä maksullisiin peleihin (naisiin) tuloa sitte ku alku vuodesta töitä saan ;)
 
Vastaus: Pelaisitko ps3 pelejä oikeasta rahasta?

Jos olis tuo PS3, voi kun olis, voi vitja. No 50e menee ja tulee. Elämäsi on paljon mukavempaa jos lahjotat mulle ton 50e :D..
 
Vastaus: Pelaisitko ps3 pelejä oikeasta rahasta?

En todellakaan, koska...

A) En keksi yhtään PS3:n peliä, jossa olisin sellainen superuberowneri, jonka kannattaisi pelata rahasta.

B) Aina on mahdollisuus, että jotkut huijaavat.

C) Olen ala -- ikäinen.
 
Vastaus: Pelaisitko ps3 pelejä oikeasta rahasta?

kuten sanoin, ilmaispeliin OLEN valmis... vaikka kuitenki oon just tollon kännissä, joten turha pelätä että mä mitään voitan, ellei viimenen voita ;):D
 
Vastaus: Pelaisitko ps3 pelejä oikeasta rahasta?

Anonyyminä rahapelejä pyörittämässä "yleishyödyllisillä" sivuilla,sehän kuulostaa paratiisilta yhenlaisen porukan korvissa.:D
 
Vastaus: Pelaisitko ps3 pelejä oikeasta rahasta?

onks tos uudenvuoden päivän ilmaisturnaukses viel tilaa. kiinnostusta olis pelata vaikka pienistä raha määristä joitakin pelejä, tai oikeastaan CoD4 ja skate on ainoita joista voisin maksaa. toi foorumi sivusta valittaa olevansa juuri nyt pois käytöstä, nii en tiiä oikee et miten pitäis toimii.
 
Ylös Bottom