Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelejä naisen kanssa

Tuskin Top Spin onnistuu tyttöystävän kanssa. Muistan edelleen, kun yritin opettaa hänelle Virtua Tennis 2k2, josta seurasi melkein perheriitä. Tenniksen säännöt ovat vaan liian monimutkaisia hameväelle! :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -HIM-
Tuskin Top Spin onnistuu tyttöystävän kanssa. Muistan edelleen, kun yritin opettaa hänelle Virtua Tennis 2k2, josta seurasi melkein perheriitä. Tenniksen säännöt ovat vaan liian monimutkaisia hameväelle! :D
Tuttua. :D "Hei! Miksi sulla on yhtäkkiä 15pistettä enemmän kun mulla?"
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Mitäköhän naiset pitäisivät Kung Fu Chaoksesta? Sisältää jonkin verran minipelejä ja loput on hupaisaa party mäiskintää.

Valopyssypeleistä Xboxille ei taida löytyä muita kuin House of the dead 3.

Tasohyppelypeleistä löytyisi Rayman 3, Blinx (öö...joo ei), Oddworld ja Toejam and Earl 3.

Ainakaan minun naiseni ei pitänyt Kungfu chaoksesta yhtään, vaikka häntä silmällä pitäen ostin :confused: Tosin paska pelihän se onkin :eek:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan aajo
Ainakaan minun naiseni ei pitänyt Kungfu chaoksesta yhtään, vaikka häntä silmällä pitäen ostin :confused: Tosin paska pelihän se onkin :eek:

Tässä vaiheessa haluan ilmaista eriävän mielipiteen:
- Kung Fu Chaos on pitkästä aikaa erillainen, viihdyttävä ja hyvin tehty peli
- Yksi ainoista peleistä joita naiseni suostuu pelaamaan

Eli jos nainen sattuu olemaan hankala tapaus eli ei jaksa keskittyä tai ei tykkää pelaamisesta (paitsi silloin kuin pelaa ;) ) niin esim ne miniseries:t tarjoavat loistavaa ja varsinkin hauskaa pelattavaa _hetkeksi aikaa_. Tietenkään niitä ei jaksa tahkoa viittä tuntia putkeen joka päivä.

Nyt kun Cuben hinta on tullut alas, luulen että siellä voisi olla erillaista tarjontaa. Saattaapi olla että pitänee sellainen kantaa kotiin. Tosin miten saada nainen pelaamaan jos se ensiksi älähtää että mitä menit taas ostaa, rahan tuhlausta ;)

Harvassa ovat ne parit jotka tykkäävät täysin samoista peleistä ja tykkäävät pelata saman verran.
 
Mitähän peliä haluaisin pelata miehen kanssa ? Colin McRae Rally 4, Rainbow six 3, Halo, Return to Castle Wolfenstein.... ei mitään näistä. Kuka viitsii pelata miehen kanssa kun niille on niin tärkeää voittaa nainen keinolla millä hyvänsä eivätkä kestä tappiota. Mieluummin pelaan yksin ja nautin pelaamisesta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Barca
Mitähän peliä haluaisin pelata miehen kanssa ? Colin McRae Rally 4, Rainbow six 3, Halo, Return to Castle Wolfenstein.... ei mitään näistä. Kuka viitsii pelata miehen kanssa kun niille on niin tärkeää voittaa nainen keinolla millä hyvänsä eivätkä kestä tappiota. Mieluummin pelaan yksin ja nautin pelaamisesta.

Kuulostaa aika tulenaralta tilanteelta. :) Meidän taloudessa on kumpikin sen verran huonoja häviämään, ettei mitään pelata koskaan vastakkain. Kaikkein mukavimpia pelejä ovat olleet sellaiset, joissa voi olla samalla puolella. Halo ja Baldur's gate on pelattu kimpassa läpi ja myöskin Sega soccer slamia on tahkottu aika paljon. Kimpassa pelatessakin saa kyllä olla tarkkana, ettei vahingossakaan huomauta toiselle kämmeistä ;)
 
Koska kysymys on Xbox-alueella, tarkoitus on ilmeisesti vinkata vain Xbox-peleistä? Muihin en nyt sitten siis puutu.

Eli, oma puoliskoni innostui seuraavista: Amped 2, Burnout 2 (crash-moodi), Voodoo Vince. Jos noista ei joku maistu niin sitten on jo vähän vaikeaa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Barca
Kuka viitsii pelata miehen kanssa kun niille on niin tärkeää voittaa nainen keinolla millä hyvänsä eivätkä kestä tappiota. Mieluummin pelaan yksin ja nautin pelaamisesta.

Aika kylmää kritiikkiä :D (Mutta taitaa kyllä osua arkaan paikkaan...)

Oma parempi puoliskoni jaksoi peleta kung-fu chaosta kokonaista 10 minuuttia. Nyt suosiota on saanut Worms 3D, mutta sen reenaaminen on kyllä ollut aika hermoja raastava kokemus.
 
Sisko vääntää samaa peliä monta viikkoa päivät pitkät. Menee monta kertaa läpi peräkkäin aloittaen aina alusta, kun kerran pääsee läpi. Useimmiten SNES-pelejä tyyliin DKC:t ja Mariot.
 
Oma avovaimoni pelailee lähinnä Disney Extreme Skate Adventurea, mutta myös Voodoo Vinceä, Simsiä, Dead or Alive 3:a ja Rayman 3:a.

Maanittelusta ja lahjonnasta huolimatta en ole saanut sitä innostumaan Halosta, Sega GT:stä tai PGR2:sta. Jos joku keksii edullisen aivopesukeinon, ottakaa minuun yhteyttä.

Toisaalta, ei se osaa ajaa eikä ampua, ja vastustaa moisia harrasteita myös tosielämässä, joten urakka on melkoinen :rolleyes:
 
Mun muija innostu noista vanhemmista need for speed:ista. Ja nyt vähän aikaa sitten kokeili simsiä ja nyt pelaa ihan innoissaan sitä. Pitää yrittää jos sais pelaamaan PGR 2:sta :)
 
Halo, Dark Alliance, D&D Heroes sekä yleensä kaikki seikkailupelit (shenmue, silent hill...)
 
X-boxilla pelattiin aikoinaan exäni kanssa Haloa melko paljon, sillä jostain syystä hän hullaantui siihen täysin. Myös DOA3 iski häneen ja sain olla usein repimässä häntä koneen äärestä. Muut häntä kiinnostaneet pelit tulivatkin sitten Cubelle (Smash Bross, Metroid Prime ja Starfox Adventures jne.).
22-vuotias pikkusiskoni onkin sitten hullaantunut useisiin GameCuben peleihin, joten ostin hänelle Cuben joululahjaksi Metroidin ja Smash Brossin kera.
 
Hmm... Eipä sillä pitäisi merkitystä olla, jotta mitä naisen kanssa pelaa:confused: Kummastelen aihetta hieman, sillä jokainen pelaa mitä haluaa ja se on varmaankin ihan sama oliko akka vaiko ukko peliohjaimen ääressä;)
 
Ei ole. Naiset ja miehet eroavat psykologisesti (totta kai myös fyysisesti, sen me kaikki tiedämme) tarkasteltuna merkittävästi toisistaan.

EDIT: Yleisesti ottaen, siis. En juuri nyt pysty luettelemaan näitä eroavaisuuksia. Pitää mainita, ettei Pelipeikko saa mitään peelovimmaa.
 
Höh, tuntisimpa mä jonku kivan tytön joka tykkäis pelaamisesta. :) Tällä hetkellä ainoa pelaava tyttö jonka tunnen pelaa pelkästään Simssiä...
 
Knight: vastauksesi oli hieman turha, sillä kaikkihan me nuo erot kyllä tiedämme, mutta sekin on suurinta psykologisella tasolla, eli miehet on siinä heikompia ja fyysisyys melko tasapuolista.
Lisäksi kommentissani ei ollut mitään peelomaista, joten varopa itse mitä lausahtelet ;)
No, ehdotetaan nyt sitten vaikkapa urheiluaiheista peliä, sillä monet naiset tykkäävät katsoa jääkiekkoa elikkäs NHL kehiin!;)
 
Oma naiseni tahtoisi pelata vain 2D- hyppely pelejä tai sitten sitä Puzzle Bobble peliä. Pitää siis hankkia molemmat Cubelle, kun se masiinakin löytyy. Ei taida oikein 2D-hyppelyä X-Boxille löytyä?

Mikään minun peleistä ei kiinnosta, joten olen jo lopettanut yrittämästä. En minä naistani pelaamaan saa, en näillä peleillä.
*huokaus*
 
Ylös Bottom