Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tais olla jotain Need for Speediäkin samanlaisessa alennuksessa. PC versio Steamiin tolla hinnalla olis kiinnostanut, mut voin mä ton Game Passistakin pelata ilman lisämaksua ihan ongelmitta, vaikea kuitenkin uskoa et on EA Playsta katoamassa ihan hetkeen kuitenkaan. Hiirellä tähtäily vähän luontevampaa kuitenkin, Steamista lähtis 27€ just nyt mut siinä on se 20€ liikaa hintaa kun on tosiaan PC:lläkin gamepassissa.Nyt kyllä lähti boksin storesta Dead space älyttömän halvalla ostoon!!Näytä liitetiedosto 12279
Ja backlogissa tuosta määrästä on?Ehkä vuoden viimeiset pelihankinnat saapuivat postissa tänään. Ostopaikkoina tori.fi ja huuto.net. Pelien kappalehinnat väliltä 2e - 5e.
Tämä pino nosto myöskin fyysisten Xbox 360 -pelien lukeman yli kahden sadan. Tarkka määrä 207.
Näytä liitetiedosto 12376
On siellä onneksi myös paljon jo vuosia sitten pelattuja pelejä. Osa tästäkin pinosta on sellaisia että olen pelannut, mutta myynyt aikoinaan pois. Nyt haluan ne takaisin. Muutenkin Xbox 360 tuntuu kaikista mukavimmalta alustalta keräillä pelejä. Uudempia Xbox One ja Xbox Series X -pelejä ostan enemmän suoraan pelaukseen, kun näitä ostan nostalgiahöyryissä ja fiilistelymielessä. Esim. Fablet. On minulla Fable 3:sta keräilyversio hyllyssä, mutta Fable 2 puuttui kokonaan, vaikka olen sitäkin aikoinaan pelannut (ehkä läpi?, en muista). Skatesta on täysi tonni gamerscoreakin, mutta peli on niin huippu, että oli pakko saada se takaisin kokoelmiin.Ja backlogissa tuosta määrästä on?
Juu, hoksasin tämän myös silloin ja ostin heti, toki hetken katselin että ei ole mikään pelkkä "deluxe päivitys". Nytkin maksaa 31.99€. Tuli mieleen että oliko tuo virhe, noin suuri alennus, oli vain hetken voimassa ja nyt juurikin tuo deluxe päivitys maksaa 9,99€Nyt kyllä lähti boksin storesta Dead space älyttömän halvalla ostoon!!Näytä liitetiedosto 12279
Nyt kyllä lähti boksin storesta Dead space älyttömän halvalla ostoon!!Näytä liitetiedosto 12279
Edellisessä postauksessa sanoin, että ehkä vuoden viimeiset peliostokset. No kirpparilla käynti tarkoitti, ettei ollutkaan.
Kuvan pelit 4€/kpl
Kuvan leffat 10€/kpl
Näytä liitetiedosto 12407