Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien ja laitteiden hankintaketju

VPD tilaus. Tulee näköjään jo kolmas vuosi putkeen kun pelaan keväällä pari kuukautta pelkkiä retropelejä :D
Pleikan bluetooth ohjain adapteri 23e ja pelien hinnat 3-15e. Koko kasa 152e posteineen.
Muuten ihan kiva, mutta nightfiren kotelosta paljastui agent under fire :mad:
Tästäkin kasasta seitsemän peliä on sellaisia jotka on jo aikoinaan pelattu, mutta kun halvalla sai niin halusin pelata uudestaan ja todennäköisesti pilata kultaiset muistot.

Esimerkkinä killzone oli mun mielestä helvetin hyvä ja pelasin sen kaikilla kolmella hahmolla läpi, mutta nykyään kohtuu harvat checkpointit tulee varmasti nostamaan verenpainetta.
Warrior within sitten taas on sellainen jonka hommasin kun se oli kohtuu uusi ja lopetin varmaan alle tunnin jälkeen kun kaikki vaan vitutti loistavan sands of timen jälkeen, mutta hei se oli vaan vitosen joten annetaan uus mahdollisuus.

vpd.jpg
 
Torstaina tuli standi. Tänään piti vielä vähän hieroa asentoa kohilleen ja niputtaa johtoja. Hyvin tyytyväinen tohon 140e hintaan ständistä. Paljon paremman asennon saa ajeluun ja rattikaan ei kolisen niin pahasti tuossa, kun mitä se kolisteli ollessaan pöydässä kiini.
Mozan käppärikin on aika hyvän tuntunen, kun sitäkin päässy käyttelemään tossa.
IMG202312090934382.jpg
 
Nyt kyllä lähti boksin storesta Dead space älyttömän halvalla ostoon!!Näytä liitetiedosto 12279
Tais olla jotain Need for Speediäkin samanlaisessa alennuksessa. PC versio Steamiin tolla hinnalla olis kiinnostanut, mut voin mä ton Game Passistakin pelata ilman lisämaksua ihan ongelmitta, vaikea kuitenkin uskoa et on EA Playsta katoamassa ihan hetkeen kuitenkaan. Hiirellä tähtäily vähän luontevampaa kuitenkin, Steamista lähtis 27€ just nyt mut siinä on se 20€ liikaa hintaa kun on tosiaan PC:lläkin gamepassissa.
 
Edellisen raportoinnin jälkeen tehdyt hankinnat:
20231215_035637.jpg

Elex II kympillä CDONista, taisi olla ainoa Black Friday -peliostokseni. Sekin tosin pari viikkoa ennen Black Fridayta.

A Plague Tale: Requiem ja Skábma: Snowfall VPD:stä alennuskoodilla. Yhteishinta kaksi senttiä vaille 41 euroa.

Midnight Club II on itse asiassa luultavimmin hankittu jo kesällä jonkin kirppiskierroksen yhteydessä. En ole tainnut sitä tänne raportoida, eikä ole kyllä hinnastakaan mitään muistikuvaa. Hyllyyn se on kuitenkin näköjään päätynyt, mistä päättelisin ettei se ainakaan yli viittä euroa ole voinut maksaa.
 
Tällaisia olisi nyt backlogissa odottamassa pelivuoroaan. Tässä tekstissä suunnilleen kiinnostavuusjärjestyksessä:

Jedi Survivor - 25 euroa, käytettynä
Disney+:n Star Wars -kaman katselun kautta on SW-pelauksellekin noussut into. Menee siis pelaukseen heti kun saa Ghostrunnerit ja Tears of the Kingdomin alta pois.

Armored Core VI: Fires of Rubicon - 32,95 euroa, Gigantti
Robottirymistely kiinnostaa koska on sen verran erilaista yleensä pelaamiini peleihin nähden ja käsittääkseni myös suhteellisen tiivis paketti kyseessä.

Final Fantasy XVI - 25 euroa, käytettynä
Toinen FF itselle ja kiinnostaa kovasti kaikkien kehujen jälkeen. Ehkä sen XV:nkin saa joskus kaapista kaivettua pelaukseen?

Dead Space - 29,95 euroa, Gigantti
Alkuperäinen on hyvä peli, joten mikseipä tämän voisi pelata nykyaikaan tuotuna uusiksi, varsinkin kun kyse tuskin on sadan tunnin eepoksesta.

Hogwarts Legacy - 30 euroa, käytettynä
Kyllähän tämäkin varmaan täytyy pelata vaikka vähän pelottaa miten paljon on väkisin väännettyä open world tauhkaa mukana.

Dying Light 2 - 18,85 euroa, Gigantti
En tiedä miksi ostin mutta ehkä tätä tulee testattua. Eka Dying Light oli lopulta viihdyttävä lähinnä cooppina. Lisäksi tässä muistaakseni on venytetty peliä jotenkin rasittavasti tms.

Lisäksi olisi tulossa myös:

Ghostrunner, 20 euroa, VPD
PS Plussan kautta löytyi "ilmaisena", joten kehujen vuoksi testiin. Oli todella mahtava kokemus, joten tilasin fyysisenä sekä tämän että myös jatko-osan. Tämä eka on nyt jo platinoitu, joten pääsen seuraavaksi kakkosen kimppuun :)

Ghostrunner 2, 35 euroa, VPD
 

Liitetiedostot

  • Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    293,8 KB · Lukukerrat: 16
Ehkä vuoden viimeiset pelihankinnat saapuivat postissa tänään. Ostopaikkoina tori.fi ja huuto.net. Pelien kappalehinnat väliltä 2e - 5e.

Tämä pino nosti myöskin fyysisten Xbox 360 -pelien lukeman yli kahden sadan. Tarkka määrä 207.

IMG20231220130544.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Ja backlogissa tuosta määrästä on? :D
On siellä onneksi myös paljon jo vuosia sitten pelattuja pelejä. :) Osa tästäkin pinosta on sellaisia että olen pelannut, mutta myynyt aikoinaan pois. Nyt haluan ne takaisin. Muutenkin Xbox 360 tuntuu kaikista mukavimmalta alustalta keräillä pelejä. Uudempia Xbox One ja Xbox Series X -pelejä ostan enemmän suoraan pelaukseen, kun näitä ostan nostalgiahöyryissä ja fiilistelymielessä. Esim. Fablet. On minulla Fable 3:sta keräilyversio hyllyssä, mutta Fable 2 puuttui kokonaan, vaikka olen sitäkin aikoinaan pelannut (ehkä läpi?, en muista). Skatesta on täysi tonni gamerscoreakin, mutta peli on niin huippu, että oli pakko saada se takaisin kokoelmiin.

Mutta vastauksena kysymykseen, niin sanotaan että noista 207 pelistä ehkä 50-60 on täysin kokeilematta. :D
 
Tätä ei uskalla vaimolle kertoa niin kerron tänne.

Tuossa blackfridaynä oli ostoslistalle Switchille uusi ohjain ja sieltähän haaviin tarttuikin 8BitDo ultimate.

Eipä mittään, tänään etsin vaimon joululahjalle hämypakettia ettei heti arvaa mitä on paketissa jaaa mä olen vähän semmonen hamsteri, että säilytän noi paketit aina X-ajan, jos ilmenee vikaa ynm niin helppo lähettää eikä tartte alkaa askartelee mistään puuropaketista.

Nooo muistelin että kyllä mulla joku kuulokkeiden pahvipaketti pitäis vielä olla tallessa, mutta ei löytynyt, sensijaan löyty Switch pro controllerin laatikko ja ajattelin että tämä kelpaa. Vähän ihmettelin laatikon painoa ja kun avasin paketin niin perkele siellähän oli vuosi sitten BF ostettu, käyttämätön Pro controller vielä avaamattomana paketissa :D :D

Vuosi sitten joulukuussa muutettiin omaa kotiin niin siinä oli aika paljon hässäkkää joululahjojen kanssa ja ylipäänsä kodin asuttavaksi saamiseksi ennen aattoa niin tää lahja oli sitten hukkunut siinä vaiheessa.

Vaimo saa näköjään oman ohjaimen Nintendolle tänä vuonna

IMG20231222120102.jpg
 
Joululahja itselle ja vasta aattona korkkaan (siis pelit). RDR sai sen 60fps päivityksen ja mulla on siinä mielessä aukko sivistyksessä että en ole koskaan pelannut kyseistä peliä (enkä jatko-osaa) joten odotan että tämä on enemmänkin mahdollisuus kuin uhka :D

IMG_20231222_191115.jpg
 
Nyt kyllä lähti boksin storesta Dead space älyttömän halvalla ostoon!!Näytä liitetiedosto 12279
Juu, hoksasin tämän myös silloin ja ostin heti, toki hetken katselin että ei ole mikään pelkkä "deluxe päivitys". Nytkin maksaa 31.99€. Tuli mieleen että oliko tuo virhe, noin suuri alennus, oli vain hetken voimassa ja nyt juurikin tuo deluxe päivitys maksaa 9,99€
Nyt kyllä lähti boksin storesta Dead space älyttömän halvalla ostoon!!Näytä liitetiedosto 12279
 
Puolenkuun pelit n. 300e koko setti. + kuvasta unohtui Redfall(Gigantti 17.95e)

Avatar frontiers of pandora
Starfield
Cyberpunk 2077 ultimate edition
Like a Dragon
Tintin reporter cigars of the prahaoh
Agatha Christie Murder on the Orient Express.
 

Liitetiedostot

  • IMG_20231225_150132_edit_136685878591608.jpg
    IMG_20231225_150132_edit_136685878591608.jpg
    4 MB · Lukukerrat: 35
Ylös Bottom