Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien ja laitteiden hankintaketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
VPD

TOCA Race Driver 3 PS2 (Käytetty) 6,99
TOCA Race Driver XB (Käytetty) 6,99 €
Richard Burns Rally XB (Käytetty) 8,99 €
Thrustmaster TH8S Vaihdekeppi Shifter Add-On (Takuu 24 kk) 67,99 €
Shox PS2 (Käytetty) 6,99 €
Mission Impossible Operation Surma PS2 (Käytetty) 6,99 €
de Blob Xbox One (Käytetty) (Takuu 1 kk) 6 ,99 €
Them's Fightin' Herds - Deluxe Edition PS4 (Takuu 1 kk) 9,99 €
DC's Justice League: Cosmic Chaos PS4 (Takuu 1 kk) 11,99 €
Pitfall: The Lost Expedition Xbox (Käytetty) (Takuu 1 kk) 15,99 €
007 Everything Or Nothing XB (Käytetty) 4,99 €


Verkkis
Wheel stand pro rgs module eli teline vaihdekepille 56e

Coolshop
Metal gear survive 10.5e

2024-08-28-3359.jpg

2024-08-28-3357.jpg

Hieman epäilytti saako tuon shifterin kiinni kun siinä on pelkästään puristimella kiinnitys ja tuo teline on tarkoitettu th8a kepille joka kiinnitetään tuohon ruuveilla. Koitin googlettaa, mutta en mä mitään löytänyt.
No mahtuu se siihen ihan tarpeeksi hyvin.

2024-08-28-3356.jpg
 
Gigantti:
Super Mario RPG 27,95€
Unicorn Overlord 38,95€

Kirpputori(t):
Vampyr 10€
Deus EX Invisible War 5€ (kannessa vähän runtua revitystä tarrasta, mutta ohjekirja ja levy onneksi hyvässä kunnossa)

IMG_20240828_091235.jpg
 
Playstation Storesta vihdoin Red Dead Redemption 2 alennushinnalla 19,78 €.

Saadaan tämäkin aukko yleissivistyksestä nyt korjattua kuntoon. Näyttää olevan aika tiuhaan alennuksessa tämä.
 
Playstation Storesta vihdoin Red Dead Redemption 2 alennushinnalla 19,78 €.

Saadaan tämäkin aukko yleissivistyksestä nyt korjattua kuntoon. Näyttää olevan aika tiuhaan alennuksessa tämä.
Itse ostin kanssa joku aika sitten Xboxille mut en ainakaan alun pelaamisen jälkeen vielä lämminnyt mutta eiköhän pelattua tule jossain vaiheessa.
 
Pari peliä tullut taas hankittua. Star Wars saapui tänään. Julkaisu oli eilen.

Konsolinet:
Star Wars: Outlaws Gold Edition 98,90€

Prisma Viikki:
Red Dead Redemption II 9,95€

Verkkokauppa.com:
Teenage Mutant Ninja Turtles Arcade: Wrath of the Mutants 25,89€

Verkkokauppa.com Jätkäsaari:
Like A Dragon: Infinite Wealth 19,99€

LPelit 28.8.2024.jpgi
 
Itse ostin kanssa joku aika sitten Xboxille mut en ainakaan alun pelaamisen jälkeen vielä lämminnyt mutta eiköhän pelattua tule jossain vaiheessa.
Muistelen, että sinäkin olet minun tapaani isojen pelimaailmojen ja pitkien pelien ystävä. Itselläni ei tuon kaltaisista peleistä pitämisestä huolimatta ole tämä peli imaissut kyllä ollenkaan mukaansa. Maksimissaan pari tuntia jaksanut putkeen pelata, ja sitten on tullut aina pitkiä taukoja. Nyt en ole jo yli vuoteen peliin koskenut, eikä vaan kiinnosta sen pariin palata. On jotenkin niin puuduttavan kankea ja hidas pelattava vähän kaiken suhteen. Pelattavuuden, tarinan kehityksen sekä ylipäätään hahmon tai aseiden kehittämisen suhteen. Ei vaan millään jaksa näin työlästä ja kankeaa peliä. Rockstar on kyllä pelimekaniikkojen toteuttamisen suhteen uskomattoman huono pelifirma, varsinkin peliensä valtavaan suosioon nähden.
 
Tuli uudet pedaalit ja jäykistys jousi sarja pari päivää sitten. On muuten hitusen eroa tuntumassa kun vertaa noita SRP pedaaleja G923 setin pedaaleihin. Jarru on noissa isoin ero, mutta kyllä kaasussakin on eroa. Nyt kelpaa ajella taas. :) Seuraavana sitten parempaa basea ja rattia ostoon jossain kohti.
moza.jpg
 
VPD

Dreams 8e
Rise of the tomb raider 14e
Iron man vr 15e
Wipeout omega collection 17e
Tomb raider chronicles 20e

Suoraan sanottuna varsin typerät ostokset sillä mulla on nuo kaikki jo digi versiona :D
Olen vaan jo vuosia halunnut dreamsin, iron manin ja wipeoutin fyysisenä, mutta aina ollut liikaa hintaa.
Rise of the tomb raider tuli ostettua ihan vaan varmuuden vuoksi sillä mulla on ollut se xboxille levyllä, mutta en muista veinkö sen just kesällä vaihtoon.
Chronicles tuli ostettua kun hoksasin, että kunhan se orkkis trilogian remaster julkaistaan fyysisenä niin multa puuttuis enää last revelation fyysisenä ja sitten ois koko sarja.

2024-09-03-3365.jpg

Gogistakin tarttui pc:lle pelejä mukaan taas kun halvalla sai.

Flatout 1.3e
Yooka & Laylee impossible lair 3e
Tomb raider legend 1.3e
Tomb raider underworld 1.3e
Tomb raider anniversary 1.3e
Tomb raider 1-3 remastered 22e
Blood omen 1.2e
Blood omen 2 1.2e
The suffering 2e
 
Kyllä on taas sellasta kusetusta kun vpd mainostetaan ennakkotilaajan etuna tuota julistetta ja sitten sen saa prisman hylystä kuka vaan :p
 
Pelin teemaiset työkalut pitää olla tottakai. Kapulat Verkkokaupasta 80€ kipale, peli Prismasta edellämainittuun hintaan.
Toi astrobot ohjain on kyllä piristävä poikkeus, itsekin tuota harkitsin vaikka ei mitään käyttöä neljännelle ohjaimelle olekaan.

Toisaalta kai ne nyt jossain vaiheessa alkaa driftaamaan.. :D
 
Tuli itsekkin ostettua ihan täyteen hintaan tuo kehuttu Astro Bot Storesta, ja sain siihen päälle vielä pisteiden vaihdolla 5e lompakkoon.

Jospa ehtisi sukeltamaan Astro Botin maailmaan jos vain kuume tästä hellittäisi :D
 
Ylös Bottom