Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse ostin kanssa joku aika sitten Xboxille mut en ainakaan alun pelaamisen jälkeen vielä lämminnyt mutta eiköhän pelattua tule jossain vaiheessa.Playstation Storesta vihdoin Red Dead Redemption 2 alennushinnalla 19,78 €.
Saadaan tämäkin aukko yleissivistyksestä nyt korjattua kuntoon. Näyttää olevan aika tiuhaan alennuksessa tämä.
Muistelen, että sinäkin olet minun tapaani isojen pelimaailmojen ja pitkien pelien ystävä. Itselläni ei tuon kaltaisista peleistä pitämisestä huolimatta ole tämä peli imaissut kyllä ollenkaan mukaansa. Maksimissaan pari tuntia jaksanut putkeen pelata, ja sitten on tullut aina pitkiä taukoja. Nyt en ole jo yli vuoteen peliin koskenut, eikä vaan kiinnosta sen pariin palata. On jotenkin niin puuduttavan kankea ja hidas pelattava vähän kaiken suhteen. Pelattavuuden, tarinan kehityksen sekä ylipäätään hahmon tai aseiden kehittämisen suhteen. Ei vaan millään jaksa näin työlästä ja kankeaa peliä. Rockstar on kyllä pelimekaniikkojen toteuttamisen suhteen uskomattoman huono pelifirma, varsinkin peliensä valtavaan suosioon nähden.Itse ostin kanssa joku aika sitten Xboxille mut en ainakaan alun pelaamisen jälkeen vielä lämminnyt mutta eiköhän pelattua tule jossain vaiheessa.
Toi astrobot ohjain on kyllä piristävä poikkeus, itsekin tuota harkitsin vaikka ei mitään käyttöä neljännelle ohjaimelle olekaan.Pelin teemaiset työkalut pitää olla tottakai. Kapulat Verkkokaupasta 80€ kipale, peli Prismasta edellämainittuun hintaan.
Nuo kaikki kolme ovat kyllä aliarvostettuja. Aikoinaan kun omistin boxin niin noita kaikkia tuli kyllä pelattua paljonKolme peliä ja Xbox 360 varaosia ulkokuoret tekemistä taas