Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien ja laitteiden hankintaketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
VPD

Formula legends 28e
Sonic 2 9e
SSX tricky 7e
Smuglers run 2 9e

Formula tuli ostettua käyttäjän Rap tekstien perusteella kun demosta kuitenkin tykkäsin.
Jos ei iske niin sitten tuon voi onneksi viedä vaihtoon.
Tuossa tuli myös jotain pieniä taidekortteja ja juliste mukana.

Sonic 2 ei ollut mikään pakko hankinta, mutta kyllä mä sen tuolla hinnalla koristeeksi ja osaksi kokoelmaa nappasin vaikka onhan tuo mukana parissakin kokoelmassa jotka multa jo löytyy joten tavallaan siitä on jo fyysinen versio hyllyssä.

Smugglers runista mulla on hyvät muistot siitä free roam moodista ihan kuten ykkösenkin kohdalla ja sen takia ostin tuonkin hyllyyn. Varsinainen kampanja on kummassakin niin turhauttava, että jo silloin yli 20 vuotta sitten teki mieli heittää välillä ohjain seinään. Kyllä molemmat on aikoinaan läpi pelattu, mutta sanomattakin selvää ettei sitä kampanjaa tule pelattua enää ikinä. Ei edes emulaattorilla save staten kanssa.

Idioottina ostin myös trickyn ihan vaan sen takia, että sitten on koko sarja hyllyssä. Mä vaan tein ihan saman ostopäätöksen jo viime tai edellis vuonna :D
No kai tuosta pari euroa saa vaihtoon viedessä niin ei monen euron tappio ollut ja onneksi tämä oli korkeintaan toinen kerta koko elämän aikana kun tuli ostettua vahingossa peli joka on jo hyllyssä.
Nytkin olis vaan tarvinnut avata vaatehuoneen ovi ja siellä ylähyllyllä se pellin selkämys on selvästi näkyvissä, mutta kun olin varma etten ollut sitä vielä ostanut kun mun mielestä tricky on ollut aina sellainen turha välipeli sillä eihän tuossa ole kuin vissiin kaks uutta rataa ykköseen verrattuna ja se jatkuva "it's trickyy" hokeminen käy myös varsin äkkiä vanhaksi.

2026-08-27-3560.jpg

VPD

Formula legends 28e
Sonic 2 9e
SSX tricky 7e
Smuglers run 2 9e

Formula tuli ostettua käyttäjän Rap tekstien perusteella kun demosta kuitenkin tykkäsin.
Jos ei iske niin sitten tuon voi onneksi viedä vaihtoon.
Tuossa tuli myös jotain pieniä taidekortteja ja juliste mukana.

Sonic 2 ei ollut mikään pakko hankinta, mutta kyllä mä sen tuolla hinnalla koristeeksi ja osaksi kokoelmaa nappasin vaikka onhan tuo mukana parissakin kokoelmassa jotka multa jo löytyy joten tavallaan siitä on jo fyysinen versio hyllyssä.

Smugglers runista mulla on hyvät muistot siitä free roam moodista ihan kuten ykkösenkin kohdalla ja sen takia ostin tuonkin hyllyyn. Varsinainen kampanja on kummassakin niin turhauttava, että jo silloin yli 20 vuotta sitten teki mieli heittää välillä ohjain seinään. Kyllä molemmat on aikoinaan läpi pelattu, mutta sanomattakin selvää ettei sitä kampanjaa tule pelattua enää ikinä. Ei edes emulaattorilla save staten kanssa.

Idioottina ostin myös trickyn ihan vaan sen takia, että sitten on koko sarja hyllyssä. Mä vaan tein ihan saman ostopäätöksen jo viime tai edellis vuonna :D
No kai tuosta pari euroa saa vaihtoon viedessä niin ei monen euron tappio ollut ja onneksi tämä oli korkeintaan toinen kerta koko elämän aikana kun tuli ostettua vahingossa peli joka on jo hyllyssä.
Nytkin olis vaan tarvinnut avata vaatehuoneen ovi ja siellä ylähyllyllä se pellin selkämys on selvästi näkyvissä, mutta kun olin varma etten ollut sitä vielä ostanut kun mun mielestä tricky on ollut aina sellainen turha välipeli sillä eihän tuossa ole kuin vissiin kaks uutta rataa ykköseen verrattuna ja se jatkuva "it's trickyy" hokeminen käy myös varsin äkkiä vanhaksi.

Näytä liitetiedosto 21766
Tuon aikakauden SSX-pelit on kyllä hyviä, vaikkei lumilautailu oikeassa elämässä kiinnosta pätkääkään. Myöhemminhän tuli se uudempikin SSX, mutta se taisi hävitä hiljaa historiaan...

Itsellä ei tuplaostoja ole tullut mutta on niitä useamman kerran pitänyt tarkistaa että onko joku peli jo hyllyssä vaiko ei. :D

Tässäpä nyt sitten näitä kesäloman kirppistelyjä:
Ohjaimet 30€/kpl ja mukana ohjaimiin oli myös razerin lataustelineet akuilla.
Pelit: 2€ ja 8€ välillä.
Itse olen eniten iloinen noista Need For Speed Most Wanted-peleistä, kun niiden pyyntihinnat tuppaa olemaan nykyään aika kovia ja niitä löytyi vieläpä 2kpl (5€ kpl)
Sekä tuo Spider-Man Shattered Dimensions oli hyvä löytö (8€).

Liitetiedostot

• 20260827_133105.jpg
    20260827_133105.jpg
    159,7 KB · Lukukerrat: 17
  • 20260827_133100.jpg
    20260827_133100.jpg
    409,5 KB · Lukukerrat: 17
Viimeksi muokattu:
Nyt äkkiä GAME EYE tai joku muu vastaava käyttöön. Nimimerkillä kokoelmassa nyt noin 900 fyysistä peliä, eikä kyllä ilman sovelluksesta tarkistamista aina kesken ostosreissun muista, että omistaako pelin jo vai ei. :D
Kiitos vinkistä mutta jos tuonne pitää syöttää tiedot, niin koen helpompana tarkistaa omasta ostos-Sheetsistä. :)

Eikä se oma backlog niin pitkä ole, etteikö sen pääasiassa muistaisi. Joitain yksittäisiä tapauksia ollut, ettei ole ihan varma. Kerran taas meni niin päin että olin ihan varma että peli minulla on vaikka en sitä löytänyt. Kaivelemalla sitten löytyi vaikka jo aloin epäilemään että olenko muka voinut kuvitella ostaneeni sen. Kyse siis Valhallasta, jonka olin jonnekin piiloon ilmeisesti heittänyt. :D

Kiitos vinkistä mutta jos tuonne pitää syöttää tiedot, niin koen helpompana tarkistaa omasta ostos-Sheetsistä. :)

Eikä se oma backlog niin pitkä ole, etteikö sen pääasiassa muistaisi. Joitain yksittäisiä tapauksia ollut, ettei ole ihan varma. Kerran taas meni niin päin että olin ihan varma että peli minulla on vaikka en sitä löytänyt. Kaivelemalla sitten löytyi vaikka jo aloin epäilemään että olenko muka voinut kuvitella ostaneeni sen. Kyse siis Valhallasta, jonka olin jonnekin piiloon ilmeisesti heittänyt. :D
En tiedä kaikista kokoelman säilytys sovelluksista, mutta ainakaan GAME EYE ei vaadi kirjautumista. En ole kirjautunut ja olen käyttänyt sovellusta pitkään. Tietysti joku Excel taulukko ajaa lähes saman asian. Tietysti pelien tiedot sinne pitää syöttää. :)

GAME EYEssa kivaa on ainakin se, että sillä voi lukea viivakoodeja suoraan (ei tosin tunnista kaikkia pelejä) ja se myös lajittelee pelit kivasti alustoittain. Se myös kertoo konsolikohtaisesti montako fyysistä peliä laitteelle on julkaistu ja montako niistä sinä omistat. Voi olla että markkinoilla on parempiakin sovelluksia, mutta olen kokenut tämän kohtuu hyväksi.

Itsellä ei tuplaostoja ole tullut mutta on niitä :p useamman kerran pitänyt tarkistaa että onko joku peli jo hyllyssä vaiko ei. :D
Itsellä ei kyllä edes välillä tahdo tuplaostotkaan riittää. :p
Kyllähän se hienoa olisi, jos muistaisi kaikki omistamansa pelit ja rensselit, mutta ilmeisesti ikä alkaa jo tehdä tehtäväänsä.
No toki jostain todella harvinaisemmista peleistä tulee joskus tarkoituksellakin ostettua tupla tai tripla kappaleita.
Tuo Game Eye vaikuttaa kyllä pätevältä, mutta en kyllä enää viitsisi käydä läpi kaikkia pelejäni, koska niitä on TODELLA PALJON.
Täytyy vaan edelleen turvautua tuohon heikkenevään muistiin. :p

Viimeksi muokattu:
Pari hieman harvinaisempaa herkkua kokoelmaan, aikoinaan oli Def Jam fight for NY PS2.lle, mutta tottakai tyhmänä nuorempana niitä vaa vei vaihdossa. PS2 on jo myyty, mutta PSP vielä onnistunut säilyttää niin ostin siihen ja peli sattui olemaan vieläpä muoveissa! :oops:

Def Jam Fight for NY: The Takeover, Retrogametycoon 75€
Gravity Rush Remastered, Retrospelbutiken postikuluineen 50€

En tiedä minkä takia toi Def Jam hinta on pompannut niin korkealle, mut ehkä yks parhaimpia tappelupelejä mitä oon pelannut ja loistava soundtrack ja storymode jossa voit tehää oman hahmon jne, PSP versio on hieman erilainen kun PS2 mut ei paljon.

Def Jam Gravity Rush.jpg

Itsellä ei tuplaostoja ole tullut mutta on niitä useamman kerran pitänyt tarkistaa että onko joku peli jo hyllyssä vaiko ei. :D

No mulla ei ole eikä varmaa pitkään aikaa jos ikinä (ellei voita lotossa) tuu tommosta ongelmaa että ostais tuplapelejä :D Kyllä siinä saa olla jo oikeesti melkoinen läjä että unohtaa jo mitä pelejä omistaa, onks teillä sit jotain kymmeniä tuhansia pelejä koko kämppä ja kellari ja vintti täynnä?

Siinä tapauksessa pitää jo alkaa pitää jotain kirjaa ja palkata sihteeri ettei käy tuplaostovahinkoja. :p

Mun "tuplaostovahingot" on ollut tyylii semmosia että ostan pelin ja se onkin mulla jo plussapelinä, noh siinä sit on peli mitä voi pitää muoveissa ja ne plussapelit on muutenkin vain vuokralla niin eipä sitä vahingoksi voi sanoo.
Tässäpä nyt sitten näitä kesäloman kirppistelyjä:
Ohjaimet 30€/kpl ja mukana ohjaimiin oli myös razerin lataustelineet akuilla.
Pelit: 2€ ja 8€ välillä.
Itse olen eniten iloinen noista Need For Speed Most Wanted-peleistä, kun niiden pyyntihinnat tuppaa olemaan nykyään aika kovia ja niitä löytyi vieläpä 2kpl (5€ kpl)
Sekä tuo Spider-Man Shattered Dimensions oli hyvä löytö (8€).

Joo toi need for speed most wanted on kyl ihmeellinen kun sen hinta tuntuu vain nousevan. Ilmeisesti yks parhaimpia need for speedejä ja ihmiset edelleen haluaa ostaa niitä (olen kyllä samaa mieltä) varsinkin need for speed black edition jos sattuu olemaan vielä muoveissa hinta pyörii siinä 200-300€ paikkeilla.:oops:

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom