Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien ja laitteiden hankintaketju

Olin yksi niistä harvoista jotka piti tuosta Wolfensteinista.
Tämä on itsellä täysin pelaamatta. Virhe, joka on nyt helppo korjata.

On järkyttävää kuinka paljon pelejä viime sukupolvessa jäi jopa täysin kokeilematta. Tästäkin neljän pelin otannasta vain Alone in the Darkin olen pelannut läpi. Muut ovat täysin uusia tuttavuuksia. Koen kuitenkin olevani suhteellisen aktiivinen pelaaja. Pelaan paljon ja kaikkia genrejä. Siltikin esim. viime sukupolvesta jäi todella paljon väliin. Onneksi edellisen ja sitä edeltävän sukupolven pelit ovat tällä hetkellä aika halpoja, niin näitä pelejä pääsee nyt pelailemaan halpaan hintaan.
 
Neljäs Xbox One! Pleikkaripojaksi Jumalan tahdosta (huolimatta), tuo on kova suoritus.
Orggismalli lähti aikanaan Gamestopille ja vaihtui kahta peliä vastaan 0 euron välirahalla S-malliin, joka on siitä lähtien ollut olohuoneessa lasten konsolina sekä vaimon BD/DVD-soittimena. Omaan huoneeseen hairahduin viime joulun alla ostamaan SAD-mallin, joka lähti nyt saman tien myyntiin tuon X:n tieltä. Eli "vain" kaksi Onea on taloudessa. Tosin on sekin tuplasti PS4:ään nähden, eli yksi PS4 Pro on riittänyt.

On se kyllä tosi upean näköinen gears kuosi :D
Ihan ookoo. Mutta tosta Gears 5 -teemaisen ohjaimen tuntumasta en pidä. Se on jotenkin liukkaampi kuin tavallinen valkoinen Xbox One -kapula. Varsinkin päällisosan muovi on selvästi sileämpää, kun se perusohjaimen karheampi pinta antaa paremman tuntuman.
 
CDON oli ajoissa. Ihan ok alku sunnuntaille.

p5rp3j8i.jpg
 
Tuli ostettua Xbox One X:lle Razerin Blackwidow elite -näppäimistö, Razerin Kraken Tournament Edition -kuulokkeet ja MSI:n 27” curved gaming -pelinäyttö. Kuvasta puuttuu Razerin Deathadder elite -pelihiiri. Saa nähdä, että tuleeko tällä kokoonpanolla enemmän voittoja Call of Duty: Warzonessa. :D
Kauheeta kilpavarustelua :D

Pysyttelen itse pois PC crossplay areenoilta, niin ei tule suru puseroon jos ja kun ei pädillä pärjääkään. Onnittelut hankinnoista. Itselläkin olisi uusi näyttö kiikarissa sekä etätöitä (pääasiallinen syy) varten, mutta myös sitä kun Xbox One X siirtyy olkkarista eläkkeelle työ-/pelihuoneen puolelle Series X:n saapuessa.
 
IMG_20200402_164401276[1].jpg

IMG_20200324_213836072.jpg



Tuli kuvan mukaiset kuulokkeet hommattua ettei tartte johtojen kanssa tapella kesken iRacing ajon :D

Näin parin viikon käytön jälkeen tämä Sparcon ratti on osoittautunut todella mukavaksi käyttää.
Todella tuntuu erilaiselta ajaa aidon kokoisella ratilla.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli ostettua Xbox One X:lle Razerin Blackwidow elite -näppäimistö, Razerin Kraken Tournament Edition -kuulokkeet ja MSI:n 27” curved gaming -pelinäyttö. Kuvasta puuttuu Razerin Deathadder elite -pelihiiri. Saa nähdä, että tuleeko tällä kokoonpanolla enemmän voittoja Call of Duty: Warzonessa. :D

Näytä liitetiedosto 2861

Ihte oon ollu aina sitä mieltä että voittoja ei tavoiteta lisälaitteilla vaan treenillä ja taidoilla :D Day of Defeatissa tuli siemensin hiirellä vietyä porukkaa matseissa joilta löyty icematit alta ja logitechin hiiret. Mutta hyviä matseja!
 
Ihte oon ollu aina sitä mieltä että voittoja ei tavoiteta lisälaitteilla vaan treenillä ja taidoilla :D Day of Defeatissa tuli siemensin hiirellä vietyä porukkaa matseissa joilta löyty icematit alta ja logitechin hiiret. Mutta hyviä matseja!

Voi kyllä ankarasti alkaa v*tuttamaan, mikäli voittoja ei ala tulemaan Warzonessa näillä lisälaitteilla. Minun taidot ei riitä ohjaimella pelaamiseen fps-peleillä, joten nyt on aika kokeilla onnea hiirellä ja näppäimistöllä. :D
 
Ylös Bottom