HideoMiyamoto
Well-Known Member
Muutama Xbox 360 -peli lisää kokoelmaan. Ostopaikkana Tori.fi, hinta: 2€/kpl.
Näytä liitetiedosto 2782
Wolfenstein on NTSC, mutta toimii PAL koneissa.
Olin yksi niistä harvoista jotka piti tuosta Wolfensteinista.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Muutama Xbox 360 -peli lisää kokoelmaan. Ostopaikkana Tori.fi, hinta: 2€/kpl.
Näytä liitetiedosto 2782
Wolfenstein on NTSC, mutta toimii PAL koneissa.
Tämä on itsellä täysin pelaamatta. Virhe, joka on nyt helppo korjata.Olin yksi niistä harvoista jotka piti tuosta Wolfensteinista.
Tästä Twitterissä kerroinkin jo pari päivää sitten, mutta CDonin tarjouksesta (269,95 e) tuli hankittua Xbox One X.
Orggismalli lähti aikanaan Gamestopille ja vaihtui kahta peliä vastaan 0 euron välirahalla S-malliin, joka on siitä lähtien ollut olohuoneessa lasten konsolina sekä vaimon BD/DVD-soittimena. Omaan huoneeseen hairahduin viime joulun alla ostamaan SAD-mallin, joka lähti nyt saman tien myyntiin tuon X:n tieltä. Eli "vain" kaksi Onea on taloudessa. Tosin on sekin tuplasti PS4:ään nähden, eli yksi PS4 Pro on riittänyt.Neljäs Xbox One! Pleikkaripojaksi Jumalan tahdosta (huolimatta), tuo on kova suoritus.
Ihan ookoo. Mutta tosta Gears 5 -teemaisen ohjaimen tuntumasta en pidä. Se on jotenkin liukkaampi kuin tavallinen valkoinen Xbox One -kapula. Varsinkin päällisosan muovi on selvästi sileämpää, kun se perusohjaimen karheampi pinta antaa paremman tuntuman.On se kyllä tosi upean näköinen gears kuosi![]()
Sattuneesta syystä pelikauppoihin ei tällä hetkellä kannata liiemmin mennä pelejä selailemaan. Onneksi Posti tuo pelejä kotiin. Orggis boksin pelit 5€/kpl ja Xbox 360:n 4€/kpl. Tuttuun tapaan Tori.fi ostopaikkana.
Näytä liitetiedosto 2828
Tuli sitten tänään haettua Ps4 Pro.
Kauheeta kilpavarusteluaTuli ostettua Xbox One X:lle Razerin Blackwidow elite -näppäimistö, Razerin Kraken Tournament Edition -kuulokkeet ja MSI:n 27” curved gaming -pelinäyttö. Kuvasta puuttuu Razerin Deathadder elite -pelihiiri. Saa nähdä, että tuleeko tällä kokoonpanolla enemmän voittoja Call of Duty: Warzonessa.![]()
Tuli ostettua Xbox One X:lle Razerin Blackwidow elite -näppäimistö, Razerin Kraken Tournament Edition -kuulokkeet ja MSI:n 27” curved gaming -pelinäyttö. Kuvasta puuttuu Razerin Deathadder elite -pelihiiri. Saa nähdä, että tuleeko tällä kokoonpanolla enemmän voittoja Call of Duty: Warzonessa.
Näytä liitetiedosto 2861
Ihte oon ollu aina sitä mieltä että voittoja ei tavoiteta lisälaitteilla vaan treenillä ja taidoillaDay of Defeatissa tuli siemensin hiirellä vietyä porukkaa matseissa joilta löyty icematit alta ja logitechin hiiret. Mutta hyviä matseja!
Voi kyllä ankarasti alkaa v*tuttamaan, mikäli voittoja ei ala tulemaan Warzonessa näillä lisälaitteilla. Minun taidot ei riitä ohjaimella pelaamiseen fps-peleillä, joten nyt on aika kokeilla onnea hiirellä ja näppäimistöllä.![]()
Noniin kohta se selviää että alkaako päitä tippumaan![]()