Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien ja laitteiden hankintaketju

Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Halo reach Gigantista 35 €. Ja hankitalistalla uusi tietokone, ehkäpä jo tänä viikonloppuna on uusi mylly alla :).
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Tuli tilattua Halo: Reach Gigantista ja toivottavasti toimituksessa ei mene yhtä pitkään, kun Alan Waken kanssa meni..
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

DSC01231-1.jpg


Ah, tätä on odotettu! Meitä oli jopa Salon Gigantissa parikymmentä jonottajaa. 35€:n hinta pisti porukkaa liikkeelle. Legendary Edition on vasta Postin lajittelukeskuksessa. Haen sen sitten kun ehdin ja myyn tuon Gigantista hakemani pelin kaverille.
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Äh, älä sano mulle, että Gigantissa olis ollut Limited-versiotakin!

Itse kiersin kaikki kaupat paitsi Gigantin ja Markantalon, ja ainoa mitä löysin oli yksi kappale vaniljaversiota PopShopissa. Parempi sekin kai kuin ei mitään.
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Äh, älä sano mulle, että Gigantissa olis ollut Limited-versiotakin!

En ainakaan nähnyt. Eivät olleet edes laittaneet pelejä hyllyyn. Hakivat niitä laatikollisen varastosta. Kaikki menivät heti. Toivottavasti niillä oli niitä lisääkin. :p
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Ihan mielenkiinnosta: olikos tuo gigantin tarjous-riitsi ihan normaali pohjoismainen julkaisu vai joku random?
 
Vastaus: Halo: Reach

Mikäs sen parempi synttärilahja ostaa itselle kuin Reach! Täytyy vielä malttaa huomiseen ja korkata se varsinaisena syndepäivänä ja samalla viikon parhaana päivänä avata peli muoveista :cool:.

Kaiken lisäksi olen elänyt suhteellisen pimennossa Reachin osalta, ei tarvinnut kokea odottamisen sietämätöntä tuskaa vaan "heräteostoksena" marssia kauppaan ja napata vuoden merkkiteos mukaan.
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Kuinka moni aikoo marssia huomenna kauppaan ostamaan uuden vuoropohjaisten kuninkaan, Civilization V:n? Heksat ja kaikki!

Mietin vain sen kannalta, että monen tunnin yölliset KonsoliFIN-naksuttelut olisivat aika herkkua, varsinkin työaamuja vasten. :)
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Nyt tuli taas hommattua pareittain pelejä! Nimittäin Reach ja MW2, kummatkin luonnollisesti kaksi kertaa.
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Kuinka moni aikoo marssia huomenna kauppaan ostamaan uuden vuoropohjaisten kuninkaan, Civilization V:n? Heksat ja kaikki!

Mietin vain sen kannalta, että monen tunnin yölliset KonsoliFIN-naksuttelut olisivat aika herkkua, varsinkin työaamuja vasten. :)

I do, I do! Tosin se ilmestyy vasta perjantaina...
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

No pöh, minä kun olen vakaasti uskonut tämän päivän julkkareihin. Toisaalta vasten viikonloppua onkin ihan hyvä. :rolleyes:

Demo tosin julkaistaan tänään ;). Ajattelitko ostaa digitaalisen vai fyysisen kopion? Steamin takia tuolla fyysisellä kopiolla ei käytännössä tee mitään ja vaarana tietysti netin kautta tilatessa, että venähtää toimitus yli viikonlopun..
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Civille olis pelaajia talossa kaksikin, mutta sitten alkaisi taas se koneen päivitysrumba minkä takia konsoleihin siirryin. Eli saa vaimo tyytyä Civ IV:hen...
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Demo tosin julkaistaan tänään ;). Ajattelitko ostaa digitaalisen vai fyysisen kopion? Steamin takia tuolla fyysisellä kopiolla ei käytännössä tee mitään ja vaarana tietysti netin kautta tilatessa, että venähtää toimitus yli viikonlopun..

Ajattelin marssia ensisijaisesti kauppaan, mutta jos tuo suunnitelma pettää kuten melkein Reachin kanssa, niin sitten Steamista vaan lataukseen.

noose01: No mutta Civ V! Siinä on heksoja! Ja parempi interfeissi!
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Ajattelin marssia ensisijaisesti kauppaan, mutta jos tuo suunnitelma pettää kuten melkein Reachin kanssa, niin sitten Steamista vaan lataukseen.

Elä vaan steamista osta. Ellet halua maksaa ylihintaa. Steamilla käytäntönä: 50$ = 50€. Jos päädyt ostamaan digitaalisesti suosittelen Direct2Drivea (josta itsellä ei kokemusta) tai uk.gamesplanet.com, josta olen useamman pelin hankkinut. Molemmissa tapauksissa tulee maksamaan noin 35e. D2D:stä tilatessa saa pre-order bonuksena Civ III:sen ja Civ V:n ensimmäisen DLC:n. Gamesplanetista ennakkotilatessa saa Civilization IV Colonizationin kaupan päälle.
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Elä vaan steamista osta. Ellet halua maksaa ylihintaa. Steamilla käytäntönä: 50$ = 50€. Jos päädyt ostamaan digitaalisesti suosittelen Direct2Drivea (josta itsellä ei kokemusta) tai uk.gamesplanet.com, josta olen useamman pelin hankkinut. Molemmissa tapauksissa tulee maksamaan noin 35e. D2D:stä tilatessa saa pre-order bonuksena Civ III:sen ja Civ V:n ensimmäisen DLC:n. Gamesplanetista ennakkotilatessa saa Civilization IV Colonizationin kaupan päälle.

Katsos vaan, näyttää tosiaan paremmalta. Gameplanetin voisi pistää korvan taakse, varsinkin kun Colonizationia ei löydy.

(En ole muutenkaan käyttänyt Steamia juuri mihinkään, sillä PC-pelitys niin harvassa viime vuodet)
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Katsos vaan, näyttää tosiaan paremmalta. Gameplanetin voisi pistää korvan taakse, varsinkin kun Colonizationia ei löydy.

(En ole muutenkaan käyttänyt Steamia juuri mihinkään, sillä PC-pelitys niin harvassa viime vuodet)

Jep, itekin ajattelin gamesplanetista sen nappasta, vaikka tuntuukin hirveältä ostaa digitaalinen versio, mutta pääseepähän varmuudella pelaamaan heti perjantaina (itseasiassa jo puolen yön jälkeen sillä pelin voi ennakkoon ladata ja perjantaina ei tarvitse tehdä muuta kuin aktivoida). Colonizationkin houkuttelee, kun minäkään sitä omista, tosin tämän saa vain ennakkotilatessa.

E: Gigantissa tosin näyttää olevan sopivaan hintaan (39,95) tuo fyysinen versio...
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Elä vaan steamista osta. Ellet halua maksaa ylihintaa. Steamilla käytäntönä: 50$ = 50€. Jos päädyt ostamaan digitaalisesti suosittelen Direct2Drivea (josta itsellä ei kokemusta) tai uk.gamesplanet.com, josta olen useamman pelin hankkinut. Molemmissa tapauksissa tulee maksamaan noin 35e. D2D:stä tilatessa saa pre-order bonuksena Civ III:sen ja Civ V:n ensimmäisen DLC:n. Gamesplanetista ennakkotilatessa saa Civilization IV Colonizationin kaupan päälle.

Ite oon ostanu Direct2Drivestä muita pelejä ja ladannut ne sitten comradella ja ihan hyvin pelittää. Voin ainakin itse suositella kyseistä kauppaa.
 
Vastaus: Pelien ja laitteiden hankintaketju

Tänään löyty Cittarista 1 Kpl Darksiders (Xo) 10 €. Otin tietenkin mukaani. Oli lähellä etten kotiteatteria ja Ghmetallica+kitara settiä ostanut. Kaikki kun oli tarjouksessa Gh oli 25 e.
 
Ylös Bottom