Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien ja laitteiden hankintaketju

Löytyykös pelihyllystä myös se eka Subnautica?

Nyt vaan toivomaan kylmiä ja sateisia kelejä, että on hyvä syy pelata ;)
Ei itseasiassa löydy. Virhe joka olisi syytä korjata. Tuo iski vaan silmään Pelimiehessä hyllyjä selatessa ja kun oli uusi peli aika sopivaan hintaan, niin nappasin matkaan. Olen siis Subnautica noviisi.

Ja joo, sadetta kiitos. :D
 
Pelihylly sai pitkästä aikaa lisää täytettä reissutuliaisina. Oulun pelimiehestä Subnautica Below Zero, Bubble Bobble ja Sakuna of Rice and Ruin. Mass Effect Legendary Edition Gigantista. Toivon mukaan näitä nyt ehtisi vielä pelatakin kun tuntuu että kesä ja hyvät kelit haittaa harrastustoimintaa. :)
Näytä liitetiedosto 6605

Offtopic mutta Oulun pelimies on aivan mahtava kivijalkakauppa, mahtavasti tuotu valikoima esille ja itse myyjän kanssa on mahtava porista niitä ja näitä peleihin liittyen.
 
Offtopic mutta Oulun pelimies on aivan mahtava kivijalkakauppa, mahtavasti tuotu valikoima esille ja itse myyjän kanssa on mahtava porista niitä ja näitä peleihin liittyen.
Kyllä! Aina kun Oulussa käyn, niin käyn myös Pelimiehessä. "Onneksi" vaimo on Oulun suunnalta kotoisin niin siellä tulee piipahdettua säännöllisen epäsäännöllisesti. :)

Pelimies ei ole kaikista halvin paikka ostaa pelejä, mutta valikoimassa löytyy ja on vanhan kunnon kivijalkakaupan tunnelmaa. Pesee kaiken maailman GameStopit ja muut ketjut 100-0.
 
Offtopic mutta Oulun pelimies on aivan mahtava kivijalkakauppa, mahtavasti tuotu valikoima esille ja itse myyjän kanssa on mahtava porista niitä ja näitä peleihin liittyen.
Tuttu paikka, kun Oulussa tuli 28 vuotta asuttua. Samaa mieltä, hyvä kauppa. Sieltä ostin aina pelit ja konsoleitakin. Montakohan euroa on siihen puljuun tullut kannettua. :D Oon jollain tapaa iloinen, ettei GameStop ole enää siellä viemässä heidän asiakkaitaan.

Topiciin liittyen: tuli laitettua palautukseen se tuoli, jonka tuossa aiemmin hommasin. Ei taida olla gaming chairit mua varten, nyt metsästän hyvää työtuolia.
 
Viimeksi muokattu:
Shenmue 3 iski niin kovaa, että laitoin vielä fyysisen version tilaukseen vpd:lta 22e hintaan.
Samalla tuli tilattua myös mafia trilogy pleikkarille 37e hintaan.
Saattaa pelkkä ykkönen olla jo tuon arvoinen ja vaikka kakkosen remasteria onkin haukuttu niin kyllä se videoiden perusteella näyttää paljon paremmalta mitä xbox 360 versio jonka vuosia sitten pelasin.
Mun mielestä kolmonenkin on ihan hyvä, mutta se löytyy jo hyllystä. On tuossa silti hinta kohdillaan.
 
Ei taida olla gaming chairit mua varten, nyt metsästän hyvää työtuolia.
Itse olen vedellyt tuollaisella ikean keinutuolilla jo parisen vuotta :D Yllättävän mukava kun laittaa vähän tyynyä pehmusteeksi, soveltuu myös loistavasti ajopenkiksi mataluutensa ansiosta. Ja mahtuu myös pitempijalkainen risti-istuntaan, mikä on itselleni vähimmäisvaatimus pelituolissa.

1622019518172.png
 
Viimeksi muokattu:
Itse olen vedellyt tuollaisella ikean keinutuolilla jo parisen vuotta :D Yllättävän mukava kun laittaa vähän tyynyä pehmusteeksi, soveltuu myös loistavasti ajopenkiksi mataluutensa ansiosta. Ja mahtuu myös pitempijalkainen risti-istuntaan, mikä on itselleni vähimmäisvaatimus pelituolissa.

Näytä liitetiedosto 6619
Tuohan on vähän samanlainen idealtaan kuin se Puman Playseat Active, joka maksaa jotain 250€. :D Mites tuleeko selkä kipeäksi jos pidempään istuskelee/keikkuu? Se on isoin syy miksi haluan sohvalta pois.
 
Tuohan on vähän samanlainen idealtaan kuin se Puman Playseat Active, joka maksaa jotain 250€. :D Mites tuleeko selkä kipeäksi jos pidempään istuskelee/keikkuu? Se on isoin syy miksi haluan sohvalta pois.
Samaa tyyliä on joo. Ei ole tullut kyllä mitään kipuja (paitsi risti-istunnan aiheuttamat ajoittaiset nilkkakivut) tässä reilun parin vuoden aikana, kunhan on tukeva tyyny (ala)selän takana. Suosittelen pehmeästi!
 
Kaksi megapeliä julkaistaan samaan aikaan? Ratkaisu: Hankitaan molemmat!
kesakuunpelitl9k1c.jpg

FF Remakea en olekaan vielä pelannut. Olen odottanut PS5 versiota.
 
Kaksi megapeliä julkaistaan samaan aikaan? Ratkaisu: Hankitaan molemmat!
kesakuunpelitl9k1c.jpg

FF Remakea en olekaan vielä pelannut. Olen odottanut PS5 versiota.
Sama steelbook-versio FFVIIR:stä tuli haettua tänään. Myös mulla vielä kokonaan pelaamatta kyseinen peli (mutta oon kyllä spoilannut itseni ja katsonut tämän läpipeluun streamina aikoinaan).
 
Coolshopista switchille NEO: The world ends with you ennakkotilaukseen kun hintaa oli 47e.
Eshopista Metro last light 2.5e ja omasta mielestä paras metroidvania eli Dust: an elysian tail 6.5e
 
Kyllä! Aina kun Oulussa käyn, niin käyn myös Pelimiehessä. "Onneksi" vaimo on Oulun suunnalta kotoisin niin siellä tulee piipahdettua säännöllisen epäsäännöllisesti. :)

Pelimies ei ole kaikista halvin paikka ostaa pelejä, mutta valikoimassa löytyy ja on vanhan kunnon kivijalkakaupan tunnelmaa. Pesee kaiken maailman GameStopit ja muut ketjut 100-0.
Toinen kierros Oulussa lyhyen ajan sisään ja piipahdus Pelimiehessä tottakai. Tällä kertaa mukaan tarttui Dark Pictures: Little Hope ovh hinnalla. Siihen päälle Verkkokauppa.comista Marvel Avengers Deluxe Edition suhteellisen järkevään 14,90€ hintaan.
IMG_20210629_101750__01.jpg
 
Ylös Bottom