Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien ja laitteiden hankintaketju

Tuo vuokrakonsoleiden salkku on kyllä hieno ja ihan hyvässä kunnossakin näyttää olevan. Melkein jo oston arvoinen yksistään.
 
Uusin hankinta ja yhden päivän käytön jälkeen voin todeta, että on perkuleen mukavat päässä. Edelliset HyperX Cloud Alphat puristi ja hikoilutti liikaa, niin jäi käyttämättä.
 

Liitetiedostot

  • IMG_20210701_155505~2.jpg
    IMG_20210701_155505~2.jpg
    1,1 MB · Lukukerrat: 41
Viimeksi muokannut moderaattori:
Viime aikoina tullut hankittua jonkun verran juttuja.

Steelbookeja:
Control, Shadow of the Tomb Raider, Deus Ex: Mankind Divided, Batman: Arkham Knight, Resident Evil 8

Hommasin myös kaukosäätimen, kun pilkkahintaan sai. Ja vähän grippiä tatin päälle. Tuovat mukavuutta ja pitoa pelaamiseen. Tilasin mustat Kontrolfreekit Amazonista, mutta jäivät tulematta. Powerista nappasin sitten tuollaiset mustat perusmalliset. (E: Eivät ole kovin hyvät, en ehkä suosittele. Liian liukkaat. Palautin ja löysin toisesta paikasta Freekit.)

Tuolin metsästys tuli luultavasti myös päätökseensä. Kyllä kelpaa pelata tässä Embodyssä, joka toimittaa myös työtuolin virkaa. Vielä niskatuki pitää hommata, kunhan tulee about vuodenvaihteessa markkinoille.
 

Liitetiedostot

  • IMG_20210701_183250__01.jpg
    IMG_20210701_183250__01.jpg
    2,8 MB · Lukukerrat: 35
  • IMG_20210701_185715__01__01.jpg
    IMG_20210701_185715__01__01.jpg
    1,6 MB · Lukukerrat: 34
  • IMG_20210701_184325__01.jpg
    IMG_20210701_184325__01.jpg
    3,3 MB · Lukukerrat: 38
  • IMG_20210701_185307__01.jpg
    IMG_20210701_185307__01.jpg
    3,5 MB · Lukukerrat: 35
Viimeksi muokattu:
Kaveri tuuppasi tämmösen setin kouraan ja sanoi että pidä hyvänäsi. :)
Toi LotR-peli oli ensimmäisiä pelejä mitä koskaan omistin / pelasin. Sanaakaan englantia osaavana jäi kyllä aika alkutekijöihinsä. :( Konnussa juoksenneltiin ja kiviä pystyi heittelemään. Monta päivää mä siel haahuilin ja yhtään ainutta vihollista en esimerkiksi koskaan löytänyt.

E: Etsinpä nyt nostalgia fiiliksissä läpipeluun kyseisestä pelistä ja tämä oli ensimmäinen kommentti :D Kiva tietää etten ollut yksin.1625993788355.png
 
Viimeksi muokattu:
Tänään tuli noudettua tällainen Zelda-setti. Piti jättää nuo joy-conit väliin, mutta kun niitä oli hyllyssä ihan ilman varaustakin, niin en sit pystynyt jättämään kauppaan kuitenkaan
 

Liitetiedostot

  • 67DDD803-BD51-409F-A894-E3089F6AE6DF.jpeg
    67DDD803-BD51-409F-A894-E3089F6AE6DF.jpeg
    73,6 KB · Lukukerrat: 36
^Kai sulla on myös power A:n valmistama botw ohjain ;)
Tuo suorastaan huutaa mun nimeä prisman hyllyssä ja hintaakin on vain 30e, mutta vielä olen pystynyt vastustamaan kiusausta sillä tuo tulisi vain koristeeksi kuitenkin.

81kTw1W+2DL._SX385_.jpg
 
^Kai sulla on myös power A:n valmistama botw ohjain ;)
Tuo suorastaan huutaa mun nimeä prisman hyllyssä ja hintaakin on vain 30e, mutta vielä olen pystynyt vastustamaan kiusausta sillä tuo tulisi vain koristeeksi kuitenkin.

81kTw1W+2DL._SX385_.jpg
En ole tuota hankinut kahdesta syystä:
1. ei ole Nintendon valmistama eli ei keräilyn kannalta niin oleellinen
2. ei ole langaton eli ei tulisi myöskään koskaan käytettyä

Switchin ohjaimena käytän eniten joy-conien ohella mun Xenoblade Chronicles 2 Pro Controlleria.
Hienohan tuo Zelda-ohjain tosin on. Ei siitä mihinkään pääse. Jos edes toinen noista listaamastani syistä ei pätisikään, niin olisi varmasti hankittu jo.

Muoks: Mun tän hetkiset ohjaimet Switchin pelailuun. Ehkä mä näillä nyt hetken pärjään :D
Joy-coneja on ennestäänkin kahdet, koska harmaat alkoi aikoinana driftaamaan. Korjautin tuon driftauksen myöhemmin. Joy-conit on handheld pelaamiseen.
SNES-ohjaimella pelaan NES ja SNES pelit Nintendo Onlinessa.
8bit-do:lla pelaan pelit, joissa ohjaus on kivempi ristiohjaimella, mutta haluaa kuitenkin ehkä välillä käyttää tatteja tai kunnon tupla-shoulder buttoneja.
Pro controllerilla pelaan sitten kaikki muut.
 

Liitetiedostot

  • tempImagejdbRJU.png
    tempImagejdbRJU.png
    1,4 MB · Lukukerrat: 21
Viimeksi muokattu:
Nyt kun Nintendo ei lopulta tuonutkaan Pro-versiota Switchistä, niin ostelin sitten työmatkoja varten harmaan Switch Liten, joka saapui tänään. Kylkeen Xenoblade Chronicles Definitive Edition, että pääsee vihdoinkin kokemaan tämänkin klassikon ja Gigantista 34,95€ hintaan ennakkotilaukseen Ni no Kuni II: Revenant Kingdom - Prince's Edition.
 
Tervetuloa joukkoon! Luigi's Mansion 3 on kyllä mahtava peli :D älä kauhistu sitten liikaa!
Videoita vähän katellut tosta ja näytti kyllä hyvältä.

Ykköstä joskus pelasin Gamecubella ja siitäkin tykkäsin, niin oli pakko ostaa toi kolmonen :)

Switchin akku oli ihan tyhjä, kun yritin sitä käynnistää, niin heti ajattelin, että ei hemmetti tää on varmaan rikki :D onneksi kuitenkin lähti lataamaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Judgment Storen alesta, ei nyt kummonen alennus mutta en jaksa odotella enää gamepassiin niin 26e ihan passeli hinta;)
 
Ollut hieman liiankin kiva kuukausi hankintojen suhteen eikä vielä olla edes puolessavälissä :D

wp_20210813_08_18_16_2bkmw.jpg


Kuten deadly premonition ketjusta voi lukea niin peli iski aika helvetin kovaa joten pakko se oli ostaa vielä kolmannen kerran jotta sai fyysisenä hyllyyn. Coolshopista 33e.

Hieman sama homma disaster reportin kanssa joka tuli ostettua pleikkarille summer sale tarjouksesta ja hyppäsi mun top 3:een tänä vuonna pelattujen pelien listassa joten halusin senkin fyysisenä.
Ellei päivitys ole korjannut mitään niin ainakin parin videon perusteella switch versio on teknisesti aika kamala sillä se rullaa maksimissaan 20fps ja yksi alue jossa pleikkarilla kameran kääntäminen aiheutti aika kovaa nykimista, on switchilla jo melkein ihan oikea diashow.
Coolshopista 40e ja tuo oli halvin hinta minkä löysin ja ihan sama se mulle on kuinka paska tuo on teknisesti kun se kuitenkin on vaan koristeena hyllyssä.

Deadly premonition 2 tuli tilattua jo ennen kuin eka oli pelattu läpi. Coolshopista 30e.
Eilen tuli pelattua 10 tuntia ja kunhan tämän saan kirjoitettua niin menen jatkamaan.

Age of calamity ja luigis mansion 3 taisi maksaa n.56e / kpl coolshopissa eli ihan normi hinnalla tuli ostettua.
Noiden kohdalla on kuitenkin aika turha odottaa mitään 30e tarjouksia joten sama ne oli ostaa samalla jotta niitä pääsee viimeinkin pelaamaan.
Borderlands 3 oli 12.5e ja sakura wars 18.5e prisman alelaarissa.
Sitten vielä kasa digi pelejä sekä tarjouksesta, että normi hinnalla kuten switchille syberia 1&2 (2$), haven park (8$), deadly premonition (27e)
PS3:lle deadly premonition directors cut ultimate edition (20$)
PSVR pelejä: chess ultra [6.5$), operencia the stolen sun (12$), synthriders (20e), arashi: castles of sin (30$) ja jotain muutakin.
 
Viimeksi muokattu:
Ollut hieman liiankin kiva kuukausi hankintojen suhteen eikä vielä olla edes puolessavälissä :D

wp_20210813_08_18_16_2bkmw.jpg
No nyt on hyvää settiä! Hyrule Warriors ja Luigi's Mansion houkuttelisi täälläkin. Molemmat Deadly Premonitionit löytyykin jo Switchille, mutta vielä ne on pientä kokeilua lukuunottamatta pelaamatta. Innostuksesi ja kirjoituksesi näitä pelejä kohtaan on tosin nostanut niitä omalla backlogilla ylöspäin.
 
Ylös Bottom