Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien ja laitteiden hankintaketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minäkin löydän aina Prismoista ja vastaavista korkeintaan jonkin Lego-pelien laarin, jossa 20 euroa per peli. Eikä nekään ole mitään uusimpia pelejä tai alustoja.

Oho! Äijähän pisti haisemaan. Oliko heräteostos ? Hienojahan nuo toki on:D

Olihan se.
Kuten visual novel aiheessa kirjoitin niin mä en edes tiennyt, että tuo uusi somnium files sai erikoisversion kun siitä ei ole missään mainittu.
Ykkönen kuitenkin oli hemmetin hyvä ja Aiba ihan helvetin hyvä ja hauska hahmo niin pakko tuo oli sen figun takia ostaa.
Coconutin olin joskus silloin huomannut kun julkaisu oli vielä parin kuukauden päässä ja nyt näytti sekin olevan varastossa niin tuli otettua samaan pakettiin.

Tuli sitten hommattua astetta röyhkeämmät kajarit ilman mitään mittauksia tai esteettisiä vaatimuksia ilmeisesti :D Ei helkutti, kertoisiko joku fiksumpi mitä näillä tekisi. Heräteostos näköjään tämäkin :D
Näytä liitetiedosto 9179
Eikä noi kohdista äänen ylöspäin, ainakin kajareiden jaloista päätellen, eli laittaisin tv tason molemmin puolin lattialle niin näkisi telkkarin alareunankin :D

Ainiin pitänyt laittaa tänne tämmöinen keräily harvinaisuus minkä ostin kirpparilta 4 eurolla :), tuo nimittäin löytyy monelta harvinaisten PS2 pelien listoilta :), tiedustelin vähä arvoa kerran VDP:lta ja 70 euroa olivat valmiita tuosta maksamaan, mutta sillä hinnalla en sitä myynnyt :), koska tiedän että, sen hinta tulee vielä nousemaan :), vielä ku tuossa on tuo strategy guidet muut mukana.

IMG_20220722_104905 (1).jpg

Viimeksi muokattu:
Ainiin pitänyt laittaa tänne tämmöinen keräily harvinaisuus minkä ostin kirpparilta 4 eurolla :), tuo nimittäin löytyy monelta harvinaisten PS2 pelien listoilta :), tiedustelin vähä arvoa kerran VDP:lta ja 70 euroa olivat valmiita tuosta maksamaan, mutta sillä hinnalla en sitä myynnyt :), koska tiedän että, sen hinta tulee vielä nousemaan :), vielä ku tuossa on tuo strategy guidet muut mukana.

Näytä liitetiedosto 9188

Nohuhuh! Ei uskoisi että PS2 peleillä voi olla tuollainen arvo. Pitänee näköjään itekki pitää silmät auki kun on kirppareilla. :D

Minulla kävi jotain hieman samansuuntaista sen taannoisen New Nintendo 3DS XL:n kanssa. Mietin että onko se 60 euroa siitä halpa hinta vai ei. Intuitio (tai joku) sanoi että on ja lopulta päädyin sen ostamaan. Olen sen jälkeen katsellut huvikseni noiden hintoja silloin tällöin ja ei tuota kalleinta New XL -mallia juuri edes ole käytettynä myynnissä ja jos on niin se on lähemmäs tai yli 200 euroa.

Sen jälkeen ostin vielä 55 eurolla perusmallin, mikä ei sekään ole minusta huono hinta 3DS:stä. Sekin olisi minulle riittänyt nyt kun molempia on käpälöinyt ja pelaillut mutta kerrankin sattui tuuri ja sain vähän paremman todella mainioon hintaan.

Mutta jos kirpputoreilla vielä tulee käytyä - tai siis silloin kuin tulee - niin täytyypä pitää jotain listaussivustoa puhelimessa auki :D

Posti oli viikonloppufiiliksissä ja toi Saksasta asti SSD-levyn ja Verkkokaupasta siihen sopivan jäähdytyssiilin. Yhteensä tälle päivityspaketille tuli suhteellisesti naurettavan vähän hintaa, alle 220e. Vasemmalla puolestaan Switchille hankittuja korkeakulttuuripelejä, joiden kansia kelpaa esitellä vaikka avopuolisolle.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom