Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien ja laitteiden hankintaketju

Työreissujen välisen vapaapäivän ratoksi availin kolme pakettia sekä yhden kirjeen. Tilauspaikat huuto.net sekä reloadshop.fi. Pelejä tasapuolisesti kolmen eri valmistajan alustoille, joten ryhmitellään ne myös kuviin laitevalmistajien mukaan.

PS2: Haven: Call of the King
PSP: Daxter, Untold Legends: The Warrior's Code
PS4: FIFA 16, F1 2018, F1 2019, F1 2020
20220723_125058.jpg
Yhtään ylimääräistä FIFA:a en kyllä enää tarvitsisi, mutta FIFA:t 16-18 sekä oikeasti hankintalistalla olleet F1 2019 & 2020 oli niputettu liiankin houkuttelevaksi 15€ paketiksi. FIFA 16:n ajattelin pitää koska en sitä PS4:lle aiemmin omistanut, mutta 17-18 päätyvät kyllä suoraan kiertoon.

Xbox: Driv3r (aiemmin osana isompaa settiä ostamani kappale oli hiukan liian naarmuinen)
X360: Brave, Fallout 3
XOne: MXGP2
20220723_125313.jpg

Wii: Mystery Case Files: The Malgrave Incident, Tangled
Switch: DC Super Hero Girls: Teen Power
DS: Herbie Rescue Rally, The Legend of Zelda: Phantom Hourglass (NTSC) sekä varmasti jännittävä Imagine Detective Adventures
20220723_125521.jpg

Neljästä tilauksesta kolmessa tarkoituksena oli etsiä juuri ostetulle DS:lle muutama ensimmäinen peli. Kuten kuvista näkyy, niin pahasti ylitsehän homma taas rönsyili, mutta hyvähän se vain on. :D
 
VPD:sta cuben tarvike ohjain 13e

Oliko tuossa cuben tarvike ohjaimessa tärinät?

Nyt pääsin retro peleissäni viimeinkin niihin cuben peleihin joten voin sanoa, että kyllä tuossa tärinät on.
Laatu sitten onkin sitä perus kiina kamaa eli X namiska toimii vain kun painaa oikeasta reunasta ja dpad on täysin tunnoton alas ja vasemmalle.
Noiden kanssa nyt voisi vielä elää kun on vaan pari peliä pelattavana, mutta vasen tatti tuntuu rekisteröivän maksimi liikkeen jo puolvälissä.

Pari tuntia pelasin star fox adventuresia ja sillä sauvalla tähtääminen oli niin äärimmäisen herkkä, että yhtään liioittelematta mun täytyi aina sihtailla likemmäs 10 sekuntia kun yritin osua sellaiseen isoon pommikasviin.
Asiaa ei auta se kuinka pelin tähtäys on sitä ärsyttävää mallia joka keskittää itsensä heti kun tatista irrottaa.
Session päätteeksi heitin vielä dualshockin adapterilla kiinni ja tähtääminen oli huomattavasti helpompaa.
 
Nyt pääsin retro peleissäni viimeinkin niihin cuben peleihin joten voin sanoa, että kyllä tuossa tärinät on.
Laatu sitten onkin sitä perus kiina kamaa eli X namiska toimii vain kun painaa oikeasta reunasta ja dpad on täysin tunnoton alas ja vasemmalle.
Noiden kanssa nyt voisi vielä elää kun on vaan pari peliä pelattavana, mutta vasen tatti tuntuu rekisteröivän maksimi liikkeen jo puolvälissä.

Pari tuntia pelasin star fox adventuresia ja sillä sauvalla tähtääminen oli niin äärimmäisen herkkä, että yhtään liioittelematta mun täytyi aina sihtailla likemmäs 10 sekuntia kun yritin osua sellaiseen isoon pommikasviin.
Asiaa ei auta se kuinka pelin tähtäys on sitä ärsyttävää mallia joka keskittää itsensä heti kun tatista irrottaa.
Session päätteeksi heitin vielä dualshockin adapterilla kiinni ja tähtääminen oli huomattavasti helpompaa.
Kiitokset infosta. :) Tuo ohjain saakin sitten jäädä tilaamatta. Ilmankos halpa hinta herätti heti epäilyt laadusta.
 
Tsiisus! Suurena Tomb Raider-fanina en edes tiennyt, että Lara seikkailee GBA:lla! GBC-pelin tiedän. Onko tää hyvä?
En ole vielä ehtinyt kokeilemaan, meni vain automaationa tilaukseen, kun tajusin DS Liten hankinnan jälkeen että minulla olisi nyt yksi laite lisää jolla pelata Tomb Raideria. :D
 
Alkaa tulla kalliiksi tämä Switchin hommaaminen... Tosin edelleen on pysytty melko hyvin pelien kannalta kipurajalla eli max noin 30 eurossa. Tyhmä kun olen, niin tupladippasin myös Xbonelle tuon jälkimmäisen. Näitä kun ei tunnu ihan kauheasti liikkuvan edes huutokaupoissa.

Alemmalla hyllyllä pari halvempaa heräteostosta alle 20e kappalehintaan PS4:lle. Sitten luonnollisesti pari täytettä leffahyllyyn. Varsinkin oikeanpuoleisin on pelkästään kannen perusteella raikas tuulahdus supersankarileffojen keskellä. Leffat reilusti alle 10e / kpl.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Alkaa tulla kalliiksi tämä Switchin hommaaminen... Tosin edelleen on pysytty melko hyvin pelien kannalta kipurajalla eli max noin 30 eurossa. Tyhmä kun olen, niin tupladippasin myös Xbonelle tuon jälkimmäisen. Näitä kun ei tunnu ihan kauheasti liikkuvan edes huutokaupoissa.

Alemmalla hyllyllä pari halvempaa heräteostosta alle 20e kappalehintaan PS4:lle. Sitten luonnollisesti pari täytettä leffahyllyyn. Varsinkin oikeanpuoleisin on pelkästään kannen perusteella raikas tuulahdus supersankarileffojen keskellä. Leffat reilusti alle 10e / kpl.

Näytä liitetiedosto 9248
Switchillä 30e tietämissä pysyminen on kyllä melkoinen haasteen, jopa käytetyt tuppaa olemaan ylitetty 30e
 
Switchillä 30e tietämissä pysyminen on kyllä melkoinen haasteen, jopa käytetyt tuppaa olemaan ylitetty 30e

Jep, mutta ainahan sitä saa unelmoida. Toistaiseksi on kuitenkin vielä pysytty siinä 30e tietämissä, mutta joutunee lopulta jälleen Nintendon kohdalla tekemään poikkeuksen.
 
Switchillä 30e tietämissä pysyminen on kyllä melkoinen haasteen, jopa käytetyt tuppaa olemaan ylitetty 30e
Aika paljon myös riippuu pelistä. Positiiviseksi puoleksi on sen sijaan laskettava se, että usein jopa uutuuspelit ovat pikemminkin 50-60 euron väliltä kuin toisten konsolien 60-80 euron.

Oli minulla ketjuun sopivaa asiaakin. Coolshopin paketti löysi perille. The Quarry 39,90€ ja The Wonderful 101 Remastered 29,90€
IMG_20220727_161530__01.jpg
 
Alkaa tulla kalliiksi tämä Switchin hommaaminen... Tosin edelleen on pysytty melko hyvin pelien kannalta kipurajalla eli max noin 30 eurossa. Tyhmä kun olen, niin tupladippasin myös Xbonelle tuon jälkimmäisen. Näitä kun ei tunnu ihan kauheasti liikkuvan edes huutokaupoissa.
Osaatko sanoa onko tuossa Xboxin versiossa peli levyllä vai onko MS:n perushommaa eli suurin osa ladataan netistä? Toki tuota siis muutkin tekevät mutta MS tuntuu olevan ihan eturintamassa tuon kanssa mitä olen mutuillut asiaa.
 

Omat hankinnat jäävät kyllä tämän rinnalla aika kalpeaksi. Jos joskus ihmettelee, mihin kaikki Nintendo-romppeet ovat kadonneet markkinoilta, niin vastaus on näköjään tämän tyypin olkkariin.
 
Ilmeisesti venäläisten turistien rahat mielessä myös Perähikiän Prisma oli viimein laittanut sopivat hinnat poistokorin peleihin. Kaikki kuvan pelit 5e / kpl paitsi New Super Lucky's Tale, joka oli 2e / kpl. Osa jää hyllyyn, osa menee lahjaksi / vaihtoon ja jonkun voinee myydäkin. Fast & Furious Crossroads piti ottaa mukaan ihan sen paskuuden ja myötähäpeän vuoksi, hyllykamaa 5/5. Tai ehkä sen voi polttaa ensi vuonna roviolla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ilmeisesti venäläisten turistien rahat mielessä myös Perähikiän Prisma oli viimein laittanut sopivat hinnat poistokorin peleihin. Kaikki kuvan pelit 5e / kpl paitsi New Super Lucky's Tale, joka oli 2e / kpl. Osa jää hyllyyn, osa menee lahjaksi / vaihtoon ja jonkun voinee myydäkin. Fast & Furious Crossroads piti ottaa mukaan ihan sen paskuuden ja myötähäpeän vuoksi, hyllykamaa 5/5. Tai ehkä sen voi polttaa ensi vuonna roviolla.

Näytä liitetiedosto 9267
No nyt lähti halvalla. Milloinkohan tästä tulisi maanlaajuinen Prismojen käytäntö? Siinä tapauksessa kävisin Prismassa selvästi useammin kuin nyt. "Parhaat" löydöt omista lähiprismojen alelaareista on tyyliin jotain Yakuza Like A Dragon 30e tai sitten joku NHL21 5e. Ei paljon nappaa.
 
No nyt lähti halvalla. Milloinkohan tästä tulisi maanlaajuinen Prismojen käytäntö? Siinä tapauksessa kävisin Prismassa selvästi useammin kuin nyt. "Parhaat" löydöt omista lähiprismojen alelaareista on tyyliin jotain Yakuza Like A Dragon 30e tai sitten joku NHL21 5e. Ei paljon nappaa.
Omassa Lähi Prismassa(Kaleva Tampere) ei ole kunnolla edes pelejä enää valikoimissa. Muilla sitten alekorit täynnä ostettavaa kamaa..
 
Taas tuli hankittua yksi PS3 peli. Harmittelin tuossa yksi päivä miksi mä en ikinä ostanut Asuras wrath omaan kokoelmaan varsinkin kun peli vielä pelaamatta. Yllättävän vaikea oli löytää Suomesta tai sit mä vaan en osaa etsiä. Cdon myy käytettynä peliä lähes 80€ hintaan eikä tätä saa edes PS3 Storesta. Sit kävi hirveä säkä ja huutonetistä lähti uusi/muoveissa 37€.
IMG_20220729_180840.jpg
 
Oli 1 kappale Citymarketissa vähän alle 10€ hintaan niin pitihän se ostaa :)

IMG-20220729-175408.jpg

IMG-20220729-175145.jpg
 
Se 2 viikkoa sitten dna:lta ostettu series x 15e/kk
Telialta ps5 16e/kk
Gigantista grid legends 20e (joka näköjään unohtui kuvasta)
Citymarketista alan wake remastered 20e ja cruella sekä dune seuraavaa krapula päivää varten 5e/kpl
Prismasta nuka cola muki 13e

Koneet saa pysyä laatikoissaan siihen asti kunnes olen saanut retropelit pelattua tai se ainakin on tarkoitus.

plese.jpg
 
Ylös Bottom