Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Taisin itse maksaa tästä 3,99e joskus aikoinaan Xboxin kauppapaikalta. Jaksoin pelata ehkä tunnin. Tuntui että nyt oli vaan huono peli ihan mitenpäin vaan sitä katsoi. Onnea yritykseen. Läpipeluusta nostan hattua.Tuli tällainen mestariteos ostettua storesta kun 1,99€ maksoi. Sentään pelin teema on kiinnostava
Tuli tällainen mestariteos ostettua storesta kun 1,99€ maksoi. Sentään pelin teema on kiinnostava
Näytä liitetiedosto 10141
Tuli tällainen mestariteos ostettua storesta kun 1,99€ maksoi. Sentään pelin teema on kiinnostava
Näytä liitetiedosto 10141
Lost planet 2 olisi ollut diginä 3.99. Toki itse kyllä myös arvostan yli kaiken fyysisiä painoksia.Ylärivissä gigantin black friday ostoksia.
Saints row 25e, sonic frontiers 33e ja life is strange 16e.
True colorsin omistan jo diginä ja pelannut kahdesti läpikin, mutta se oli niin hemmetin hyvä, että kyllä se tuolla hinnalla oli pakko hyllyyn ostaa.
Sieltä pitäisi olla vielä tulossa myös sackboys adventure ps5:lle 13e hintaan ja boxille guardians of the galaxy 17e hintaan. Tuokin tullut pelattua jo kahdesti gamepassin kautta, mutta pakko sekin oli hyllyyn ostaa ja tulen pelaamaan vielä kolmannen kerrankin.
Alarivin pelit porin pelipisteestä kun tuli taas vietyä muutama turha peli vaihtoon joista sain 50e joten maksettavaa jäi 43e.
Lost planet 2 oli 7.9e.
Myös digi ostoksia on tullut tehtyä ja eilen boxille tuli ostettua stuntman ignition kun se viimeinkin oli taas tarjouksessa vitosella sekä neljä fallout 3:n lisäriä kun oli 1.9e/kpl.
Mulla kyllä pitäisi olla jossain ihan goty versio, mutta onnistuin löytämään vain perus version joten samapa tuolla hinnalla oli sitten ne lisärit ostaa.
Tiedä sitten koska näiden uusien pelien pariin pääsee kun nyt mulla on jostain syystä himo aloittaa fallout new vegas vaikka mulla ei ole siitä edes mitään kultaisia muistoja.
Näytä liitetiedosto 10187
Lost planet 2 olisi ollut diginä 3.99. Toki itse kyllä myös arvostan yli kaiken fyysisiä painoksia.
Ohjain on paremminkin itsenäisyyspäivän kamaa. Itselläni löytyy juurikin samanlainen ohjain, ja sillä pelatessa tulee aina mukavan isänmaallinen olo. Ihan hyvät pelitkin löysit pilkkahintaan. Pojan kanssa pelattiin jo aikoja sitten Lego Ninjago 100% läpi kaikkine achievementteineen ja kaikkine hahmoineen. Siinäpä olikin savotta! Hauskaa oli kuitenkin joka hetki, joten ei tuntunut työläältä. Itse rakastan joka tapauksessa sekä Lego-pelejä että Sonic-pelejä, joten todellakin erinomaisia hankintoja minun makuuni.Mustan perjantain ohjainNäytä liitetiedosto 10210 ja prisman alelaarin anteja 10€ kpl.
Näytä liitetiedosto 10209
Ostin jokunen viikko sitten Playstation 2:n. Konsoli vaatii tietysti myös pelejä. Aloitinpa sitten useammalla pelillä kerrallaan, kun oli niin kelpo pakettihinta. Nämä 19 peliä posteineen 25€.
Kolmesta puuttui ohjekirja ja levyjen kunto vaihtelee erinomaisesta naarmuiseen. Kokonaisuuteen olen kuitenkin tyytyväinen. Sai hyvän sykäyksen PS2 pelien keräilyyn.
Näytä liitetiedosto 10222
Hello Kitty Roller Rescue vaikuttaa eeppiseltä, "longplay"-videon kesto alle 1,5h
Halvalla on kasa lähtenyt ja pelkästään Simpsonit jo taitaa kattaa melkein puolet hankintahinnasta. Fight Night Round 3 on mielestäni ehkä edelleen se paras nyrkkeilypeli mitä on tehty.