Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien ja laitteiden hankintaketju

Tuli tällainen mestariteos ostettua storesta kun 1,99€ maksoi. Sentään pelin teema on kiinnostava :D
IMG_20221201_114832.jpg
 
Tuli tällainen mestariteos ostettua storesta kun 1,99€ maksoi. Sentään pelin teema on kiinnostava :D
Taisin itse maksaa tästä 3,99e joskus aikoinaan Xboxin kauppapaikalta. Jaksoin pelata ehkä tunnin. Tuntui että nyt oli vaan huono peli ihan mitenpäin vaan sitä katsoi. Onnea yritykseen. Läpipeluusta nostan hattua. :D
 
Tuli tällainen mestariteos ostettua storesta kun 1,99€ maksoi. Sentään pelin teema on kiinnostava :D
Näytä liitetiedosto 10141

Konsoliversio oli ainakin julkaisussa sensuroitu, toisin kuin PC-versio. Ilmeisesti Unrated-versio on jossain määrin parempi kuin tavisversio, mutta mestariteoksesta ei varmaan vieläkään puhuta. Laitahan kommenttia kun olet saanut pelattua, aihe on tosiaan mielenkiintoinen.
 
CDONin B(tt)F-ostokset. Pelipuolen tarjouksista ei juuri tullut löytöjä tehtyä, mutta sentään edes KeyWe hintaan 9,55€. Muuta katseltavaa tuli kuitenkin hankittua seuraavien tuotteiden verran:

Outlander Season Six 14,30€
Le Mans 66 5,72€
Toy Story 1-4 19,08€
Back to the Future: The Ultimate Trilogy UHD 47,79€
The Naked Gun Trilogy 14,30€

20221201_222136.jpg

Oli aina hyvin selvää, minkä leffa-franchisen julkaisusta tulisin UHD-kokoelmani aloittamaan, kysymys oli vain ajasta. EMP:ltä tekemääni vaatetilaukseen lisäsin tämän myötä myös BTTF-paidan mukaan.
 
Ylärivissä gigantin black friday ostoksia.
Saints row 25e, sonic frontiers 33e ja life is strange 16e.
True colorsin omistan jo diginä ja pelannut kahdesti läpikin, mutta se oli niin hemmetin hyvä, että kyllä se tuolla hinnalla oli pakko hyllyyn ostaa.
Sieltä pitäisi olla vielä tulossa myös sackboys adventure ps5:lle 13e hintaan ja boxille guardians of the galaxy 17e hintaan. Tuokin tullut pelattua jo kahdesti gamepassin kautta, mutta pakko sekin oli hyllyyn ostaa ja tulen pelaamaan vielä kolmannen kerrankin.

Alarivin pelit porin pelipisteestä kun tuli taas vietyä muutama turha peli vaihtoon joista sain 50e joten maksettavaa jäi 43e.
Lost planet 2 oli 7.9e.

Myös digi ostoksia on tullut tehtyä ja eilen boxille tuli ostettua stuntman ignition kun se viimeinkin oli taas tarjouksessa vitosella sekä neljä fallout 3:n lisäriä kun oli 1.9e/kpl.
Mulla kyllä pitäisi olla jossain ihan goty versio, mutta onnistuin löytämään vain perus version joten samapa tuolla hinnalla oli sitten ne lisärit ostaa.
Tiedä sitten koska näiden uusien pelien pariin pääsee kun nyt mulla on jostain syystä himo aloittaa fallout new vegas vaikka mulla ei ole siitä edes mitään kultaisia muistoja.

pelit.jpg
 
Ylärivissä gigantin black friday ostoksia.
Saints row 25e, sonic frontiers 33e ja life is strange 16e.
True colorsin omistan jo diginä ja pelannut kahdesti läpikin, mutta se oli niin hemmetin hyvä, että kyllä se tuolla hinnalla oli pakko hyllyyn ostaa.
Sieltä pitäisi olla vielä tulossa myös sackboys adventure ps5:lle 13e hintaan ja boxille guardians of the galaxy 17e hintaan. Tuokin tullut pelattua jo kahdesti gamepassin kautta, mutta pakko sekin oli hyllyyn ostaa ja tulen pelaamaan vielä kolmannen kerrankin.

Alarivin pelit porin pelipisteestä kun tuli taas vietyä muutama turha peli vaihtoon joista sain 50e joten maksettavaa jäi 43e.
Lost planet 2 oli 7.9e.

Myös digi ostoksia on tullut tehtyä ja eilen boxille tuli ostettua stuntman ignition kun se viimeinkin oli taas tarjouksessa vitosella sekä neljä fallout 3:n lisäriä kun oli 1.9e/kpl.
Mulla kyllä pitäisi olla jossain ihan goty versio, mutta onnistuin löytämään vain perus version joten samapa tuolla hinnalla oli sitten ne lisärit ostaa.
Tiedä sitten koska näiden uusien pelien pariin pääsee kun nyt mulla on jostain syystä himo aloittaa fallout new vegas vaikka mulla ei ole siitä edes mitään kultaisia muistoja.

Näytä liitetiedosto 10187
Lost planet 2 olisi ollut diginä 3.99. Toki itse kyllä myös arvostan yli kaiken fyysisiä painoksia. :)
 
Lost planet 2 olisi ollut diginä 3.99. Toki itse kyllä myös arvostan yli kaiken fyysisiä painoksia. :)

Tämä oli tiedossa ja samaan hintaan taisi olla kolmonenkin. Päätin tuon nyt kuitenkin ottaa, koska tuohon ei mennyt varsinaista rahaa ollenkaan :D
Lisäksi tuossa tulee ihan kunnon ohjekirja mukana. Nopeasti tuota testasin ps+ premiumin kautta eikä peli kerro oikeastaan mitään ja training valikko heitti johonkin mgs v.r. tyylisiin tehtäviin joissa pitäisi jo tietää miten kaikki toimii.
 
Tuli pitkästä aikaa hankittua uusi laite. Tai no uusi ja uusi. :)

PSP (1004) + 3 peliä + 3 leffaa: 50€.

Täysi akku jopa postituksen jäljiltä. Hyvin vähän mitään käytön jälkiä ja peleissä kaikki lippulappuset mukana. Joskus aikoja sitten myin PSP:n pois. Ihan kiva saada se nyt kokoelmiin takaisin.
IMG_20221208_170745__01.jpg
 
Mustan perjantain ohjainNäytä liitetiedosto 10210 ja prisman alelaarin anteja 10€ kpl.
Näytä liitetiedosto 10209
Ohjain on paremminkin itsenäisyyspäivän kamaa. :) Itselläni löytyy juurikin samanlainen ohjain, ja sillä pelatessa tulee aina mukavan isänmaallinen olo.:) Ihan hyvät pelitkin löysit pilkkahintaan. Pojan kanssa pelattiin jo aikoja sitten Lego Ninjago 100% läpi kaikkine achievementteineen ja kaikkine hahmoineen. Siinäpä olikin savotta! Hauskaa oli kuitenkin joka hetki, joten ei tuntunut työläältä. Itse rakastan joka tapauksessa sekä Lego-pelejä että Sonic-pelejä, joten todellakin erinomaisia hankintoja minun makuuni.:)
 
Ostin jokunen viikko sitten Playstation 2:n. Konsoli vaatii tietysti myös pelejä. Aloitinpa sitten useammalla pelillä kerrallaan, kun oli niin kelpo pakettihinta. Nämä 19 peliä posteineen 25€.

Kolmesta puuttui ohjekirja ja levyjen kunto vaihtelee erinomaisesta naarmuiseen. Kokonaisuuteen olen kuitenkin tyytyväinen. Sai hyvän sykäyksen PS2 pelien keräilyyn. :)

IMG_20221212_104844__01__01.jpg
 
Ostin jokunen viikko sitten Playstation 2:n. Konsoli vaatii tietysti myös pelejä. Aloitinpa sitten useammalla pelillä kerrallaan, kun oli niin kelpo pakettihinta. Nämä 19 peliä posteineen 25€.

Kolmesta puuttui ohjekirja ja levyjen kunto vaihtelee erinomaisesta naarmuiseen. Kokonaisuuteen olen kuitenkin tyytyväinen. Sai hyvän sykäyksen PS2 pelien keräilyyn. :)

Näytä liitetiedosto 10222

Hello Kitty Roller Rescue vaikuttaa eeppiseltä, "longplay"-videon kesto alle 1,5h :D



Halvalla on kasa lähtenyt ja pelkästään Simpsonit jo taitaa kattaa melkein puolet hankintahinnasta. Fight Night Round 3 on mielestäni ehkä edelleen se paras nyrkkeilypeli mitä on tehty.
 
Hello Kitty Roller Rescue vaikuttaa eeppiseltä, "longplay"-videon kesto alle 1,5h :D



Halvalla on kasa lähtenyt ja pelkästään Simpsonit jo taitaa kattaa melkein puolet hankintahinnasta. Fight Night Round 3 on mielestäni ehkä edelleen se paras nyrkkeilypeli mitä on tehty.

Hello Kitty... En tiedä onko ensimmäisenä backlogissa, mutta onpahan olemassa, jos mieli tekee. :D

Fight Night Round 3 on totta tosiaan loistava. Se tosin tuli pelattua 100% läpi julkaisuvuotenaan Xbox 360:llä. Avattujen Achievementtien mukaan välillä huhtikuu 2006 - joulukuu 2006. Muistan käyneeni ottamassa turpaan myös verkkopelin puolella. Hiton hyvä peli, mutta en tiedä onko tarvetta pelata tätä graafisesti heikompaa versiota, kun halutessaan voi lyödä Xbox 360 -version koneeseen.

Simpsonit näyttää olevan Ebayssa kaikkea 5 euron ja 30 euron väliltä. Tietysti postien kanssa se on äkkiä vähintään se 10e. Tämä minun versio on suhteellisen hyvässä kunnossa, niin koteloltaan kuin levyltään ja ohjekirjakin on mukana, joten kaipa se tosiaan äkkiä tuon kympin on. En siis edes erillisten pelien hintoja tässä ajatellut tai tarkistanut, kun olin vaan, että voin kyllä ostaa 19 peliä vähän reilun euron kappalehinnalla. :)
 
Taas on kotiin kulkeutunut peliaiheista kamaa:
D61ACD3F-9033-4DCE-84E5-011E211A2368.jpeg
  • Vuosi sitten ennakkotilattu Persona-vinyylisetti saapui viimein. Tässä siis soundtrackit Persona1-5 peleistä. Tuon Persona5 soundtrackin omistinkin jo ennestään eli sitä löytyy nyt kotoa tuplat. ^^’ Maksoi aivan liikaa, mutta kerrankos sitä vaan tällaista herkkua tulee tarjolle.
  • Endling tuli tilattua jo mustan perjantain aikaan verkkikseltä hintaan 19,99
  • Crisis Coren ostin heti julkaisupäivänä Verkkikseltä normihintaan eli 56,99
  • Konsolinetissä tuli vastaan Tales of Vesperia Switchille 29,95 niin päätin napata mukaan. Tales of Arise on maistunut niin kokeillaan nyt jotain muutakin sarjan osaa.
  • Samalla konsolinet-kauppareissulla mukaan lähti Cloud-amiibo. Tämä advent children versio puuttui vielä kokoelmasta. 24,95
  • Puolenkuunpeleistä taas sitten löytyi jo kirjamessujen aikaan 3ds:n Persona Q spin-off -peli. Hinta oli 52e mutta oli silti pakko ottaa mukaan, kun näitä 3ds pelejä alkaa olla pikkuhiljaa hankala löytää.
 
Muutama peli ja elokuva tullut taas hommattua. Kaikki muut tuli ostettu Black Fridaysta, paitsi NHL 22 jonka ostin jo ennen Black Fridayta alennuksesta. Kuvasta puuttuu kaksi elokuvaa, koska Cdon ei ole saanut niitä vieläkään toimitettua, vaikka tein tilauksen jo 27.11. Laskua ei ole myöskään näkynyt.

Cdon:
Tilaus 1:
The Bourne Legacy (4K Ultra HD) 11€
Doctor Strange in the Multiverse of Madness (4K Ultra HD) 11€
Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore (4K Ultra HD) 11€
G.I. Joe: Retaliation (G.I. Joe: Kosto) (4K Ultra HD) 11€
Jason Bourne (4K Ultra HD) 11€
Rocketman (4K Ultra HD) 11€
Suicide Squad (2016) (4K Ultra HD) 11€
Terminator Salvation (4K Ultra HD) 11€
Venom (4K Ultra HD) 11€
xXx: Return of Xander Cage (4K Ultra HD) 11€

Tilaus 2:
Batwoman kausi 1 (Blu-ray) 9,95€
Captain America: The First Avenger (Blu-ray) 5€
Iron Man 3 (Blu-ray) 5€ (puuttuu kuvasta, koska Cdon ei ole saanut tätä vielä toimitettua)
Pirates of the Caribbean: Salazar's Revenge 5€ (Blu-ray) (puuttuu kuvasta, koska Cdon ei ole saanut tätä vielä toimitettua)
Thor (Blu-ray) 5€
Thor 2: The Dark World (Blu-ray) 5€
Toy Story 3 (Blu-ray) 5€
Rambo 1-3 Steelbook Collection (4K Ultra HD) 29,95€

Gigantti:
Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (4K Ultra HD) 8€
Guardians of the Galaxy (PS4) 16,95€
+ 5,95€ postikulut

Prisma Hämeenlinna:
NHL 22 (PS5) n. 17€.

VPD:
Sniper Ghost Warrior Contracts 2 (PS4) 24,99€

Hankinnat 18.12.22.jpg
4K Ultra HD 27.11.22.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom