Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien ja laitteiden hankintaketju

Tulihan se sieltä ja jälleen laadukkaasti paperipussiin pakattuna.
Prismasta tarttui myös powerbank mukaan 15e hintaan niin saa molemmat kapulat kerralla kiinni jos tarve vaatii.
Sitten vaan toivotaan, että mä voitin lotossa ja sain sellaisen yksilön jossa kaikki toimii kuten kuuluu.

hor.jpg
 
Edellisestä postauksesta tähän ketjuun onkin jo tovi vierähtynyt, niin laitetaan nyt samaan fotoon muutamat pelit.

Cowabunga Collection tuli hankittua jo Tammikuun puolella, Hogwarts tuli pöllöpostilla julkaisupäiväksi, ja eilen saapuivat Octopath Kakonen ja Metroid Prime.


20230304_085645.jpg
 
Pitihän se tämäkin ostaa. Tuli hankittua kaksi ensimmäistä Zelda-peliä ties monettako kertaa eri laitteille. Onhan tässä toki itselleni uutena pelinä Game Boyn TLoZ: Link's Awakening.

Näyttö on todella pieni, pitää testailla pelaamista illemmalla. 49 euron hintaan DNA:lta.


E
Lisätäänpä vielä, että onhan minulla tietenkin Link's Awakening Switch-versiona. Game Boyn alkuperäistä versiota ei ole tullut pelattua.
 

Liitetiedostot

  • G&W_TLoZ.jpg
    G&W_TLoZ.jpg
    137,7 KB · Lukukerrat: 14
Viimeksi muokattu:
Vähän hiljaisemman ajan jälkeen löytyi prisman alelaarista taas jotain.
20230318_121713.jpg
Pitihän se tämäkin ostaa. Tuli hankittua kaksi ensimmäistä Zelda-peliä ties monettako kertaa eri laitteille. Onhan tässä toki itselleni uutena pelinä Game Boyn TLoZ: Link's Awakening.

Näyttö on todella pieni, pitää testailla pelaamista illemmalla. 49 euron hintaan DNA:lta.


E
Lisätäänpä vielä, että onhan minulla tietenkin Link's Awakening Switch-versiona. Game Boyn alkuperäistä versiota ei ole tullut pelattua.
olipas dna:lla vielä kova tarjoushinta. Itse ostin viime kesänä noita zeldoja 2 kpl gigantista kun olivat tarjouksessa 19.90€/kpl. Toinen käyttöön ja toinen keräilyyn.
 
Viimeksi muokattu:
VPD tilaus.
PS2 hdmi adapteri (15e) siltä varalta jos kuvaputkitelsu päättää hajota ja jokainen peli 5-10e/kpl.
From Russia With Love oli kyl kovaa kamaa skidinä. Löytyi myös jaetun ruudun moninpeli missä pääsi kurmottamaan kaveria 1v1.
 
Ai jumaleissön että Matrix oli lapsena kova peli! Samoin viewtiful joe, tosin se oli niin vaikea, että en koskaan päässyt läpi. Loistavia löytöjä!

Tuosta puuttuu meikän lapsuuden klassikoista vielä Prince Of Persia :p
Viewtiful Joeta tuli tosiaankin aikoinaan pelattua hiki päässä. Oli tosiaankin niin vaikea, että kesken jäi itsellänikin. Onneksi peli löytyy vielä hyllystä, joten voisihan sitä joskus vielä yrittää jatkaakin varmaan, kun tuli pari vuotta sitten ostettua uudelleen PS2 käytettynä. Tosin kivempaa olisi, jos pelistä tulisi uusille konsoleille remasteroitu versio. Ei tarvitsisi noiden tallennusten muistikorttien kanssa säätää.
 
Halpis "handheld barebones only" joycon joka oli pakko ottaa testiin, tiedän että se toimii vaan jos vehe laittees kiinni, mut käytän käsikonsolina switchiä muutenkin noin 98% ajasta nii ei haittaa ettei oo herkkui. Käytännössä maksoin 24euroa pelkästää dpadist joka soveltuu erityisesti 2d peleihin ja klassikko nes snes ym peleihin. Sopii myös yhteen harmaan oikean joyconin kanssa mun mielest.

Jotenkin outoo ettei virallinen nintendo ole itse raaskinut tehää ristipää versioita joyconeista jos nyt pro ohjainta ei lasketa. Lyhyen testin perusteella ristipää on tukevan ja napakan oloinen ja naksuu kivasti, - nappi ja capture nappi ovat jotenki pehmeitä ja löysiä, mut eipä niitä pahemmin ees käytä. Eli tämä on periaattees 24 euron d pad zelda teemalla.
hori 1.jpghori 2.jpg
 
Halpis "handheld barebones only" joycon joka oli pakko ottaa testiin, tiedän että se toimii vaan jos vehe laittees kiinni, mut käytän käsikonsolina switchiä muutenkin noin 98% ajasta nii ei haittaa ettei oo herkkui. Käytännössä maksoin 24euroa pelkästää dpadist joka soveltuu erityisesti 2d peleihin ja klassikko nes snes ym peleihin. Sopii myös yhteen harmaan oikean joyconin kanssa mun mielest.

Jotenkin outoo ettei virallinen nintendo ole itse raaskinut tehää ristipää versioita joyconeista jos nyt pro ohjainta ei lasketa. Lyhyen testin perusteella ristipää on tukevan ja napakan oloinen ja naksuu kivasti, - nappi ja capture nappi ovat jotenki pehmeitä ja löysiä, mut eipä niitä pahemmin ees käytä. Eli tämä on periaattees 24 euron d pad zelda teemalla.
Näytä liitetiedosto 10856Näytä liitetiedosto 10857
Tän hankinta on ollut itselläkin pohdinnassa että saisi tiettyihin peleihin myös kannettavassa moodissa ristipäänäppäimen. Hyvä tietää että D-pad tuntuu ok:lta eli voisi ehkä oikeastikin laittaa hankintaan tän.
 
Oha niitä ns "porvari" öky hori ohjaimia mut itse jotenki en tykkää ku ne on jotenki semmosia jäätäviä pölkkyjä nii tää on just hyvä, mulla semmoset pienen tytön kädetki. Sit just että halpa.

Tässähä ei oo edes akkua, eli ihan tyylii kaikki riisuttu ja ottaa virtaa switchistä, siinä oli joskus ku nää julkastiin ongelma että se söi akkua vaik oli rest modes, mut asia korjattiin jo vuosia sitten firmware päivitykses. Myös L ja ZL napit tuntuu hyviltä ja napakoilta, ehkä parempi kun alkuperäises, tulevat hieman ulommas ja naksuu kivasti.

Ainoa miinus just ne - ja capture ovat semmosen löysän kumin tuntuisia. Mut niiku sanoin niitä harvemmin käyttää. Näin niiku halpis riisutust joyconist minusta just hyvä hintalaatu suhde. On vielä mario ja pokemon tyylillä varustettuja mut mulle iski tämä musta kultaisilla zelda teemalla.
 
Ai jumaleissön että Matrix oli lapsena kova peli! Samoin viewtiful joe, tosin se oli niin vaikea, että en koskaan päässyt läpi. Loistavia löytöjä!

Tuosta puuttuu meikän lapsuuden klassikoista vielä Prince Of Persia :p

Viewtiful Joeta tuli tosiaankin aikoinaan pelattua hiki päässä. Oli tosiaankin niin vaikea, että kesken jäi itsellänikin. Onneksi peli löytyy vielä hyllystä, joten voisihan sitä joskus vielä yrittää jatkaakin varmaan, kun tuli pari vuotta sitten ostettua uudelleen PS2 käytettynä. Tosin kivempaa olisi, jos pelistä tulisi uusille konsoleille remasteroitu versio. Ei tarvitsisi noiden tallennusten muistikorttien kanssa säätää.

En minäkään pitkälle viewtiful joessa cubella päässyt, mutta ps2 versiossa on vielä pykälää helpompi taso valittavissa joten jos sillä pääsis jopa läpi asti. Lisäksi ps2 versiossa pääsee pelaamaan dantella ekan läpäisyn jälkeen.

Enter the matrix oli mun mielestä erittäin hyvä vaikka teknisesti aika kehno olikin, mutta se täydentää leffojen tarinan ja dos komennoilla tehtävä hakkerointi oli hemmetin siistiä kun voit tiputella kenttiin uusia aseita, avata katanan käyttöön ja sen kautta on ilmeisesti mahdollista avata jopa jonkinlainen kaksinpeli muotokin.
Muutenkin noista peleistä seitsemän on sellaisia jotka on tullut aikoinaan pelattua läpi ja ostin vaan nostalgian takia kun halvalla sai.
 
Pitkästä aikaa tähän ketjuun asiaa. :)

Mario + Rabbids Sparks of Hope Gigantista 21,95e ja loput Proshopista:
Xenoblade Chronicles 2: Torna - The Golden Country - 39,75 €
Dragon Quest VII: Fragments of the Forgotten Past - 38,96 €
Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King - 39,52 €
Yo-Kai Watch - 9,82 €
Yo-Kai Watch 2: Fleshy Souls - 23,38 €
IMG_20230322_095329.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Pitkästä aikaa tähän ketjuun asiaa. :)

Mario + Rabbids Sparks of Hope Gigantista 21,95e ja loput Proshopista:
Xenoblade Chronicles 2: Torna - The Golden Country - 39,75 €
Dragon Quest VII: Fragments of the Forgotten Past - 38,96 €
Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King - 39,52 €
Yo-Kai Watch - 9,82 €
Yo-Kai Watch 2: Fleshy Souls - 23,38 €
Näytä liitetiedosto 10863
Mistä löytyi dragon questit noinkin halvalla? Jos on joku kauppa eikä kirppis niin saattaisi lähteä täältäkin tilausta menemään.
 
Ylös Bottom