Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tony Hawk? Vähän kuin se rullalautailija! Mitähän hän tekee nykyään?Kirpparilta pelit 1€ kpl.Näytä liitetiedosto 11261Näytä liitetiedosto 11262
Hitto sun kirppareiden ja Prismas kanssa!Kirpparilta pelit 1€ kpl.Näytä liitetiedosto 11261Näytä liitetiedosto 11262
Pitää vaan sattua oikeaan paikkaan oikeaan aikaan, ei se muuta vaadi.Hitto sun kirppareiden ja Prismas kanssa!Olen kade!
Jartza72: "Lajin helppous viehättää."Pitää vaan sattua oikeaan paikkaan oikeaan aikaan, ei se muuta vaadi.![]()
Kerrankin voin sanoa, että maksoit liikaaSiinä se klonkku nyt odottelis sopivaa hetkeä.Näytä liitetiedosto 11301
19.99€ on sekin kyllä tuosta ehkäpä liikaa. No ei hutkita ennen kun on itse tutkittu.Kerrankin voin sanoa, että maksoit liikaa![]()
I Hope Not.Ryöstöhinta, viikon päästä toi lojuu niissä sun kirppareil missä käyt 1 eurolla.
No siinä on ohjain, mistä löytyy valoa vaikka koko kylälle
Riippuu mitä pelillä tekee. Pitää muoveissa, niin tästä voi tulla vaikkapa uusi E.T. -peli!19.99€ on sekin kyllä tuosta ehkäpä liikaa. No ei hutkita ennen kun on itse tutkittu.
No siinä on ohjain, mistä löytyy valoa vaikka koko kylälle![]()
Siskon poika tykkää kans mun Revolution X ohjaimessa pistää kauheen valoshown päälle, mutta ite kytken pois, kun pelaanPoika se tykkää kyllä tolla pelailla.
Riippuu mitä pelillä tekee. Pitää muoveissa, niin tästä voi tulla vaikkapa uusi E.T. -peli!
Tuossa tulee jo vähän kallis kilohinta paskalle. Ei millään pahalla sinua kohtaan, mutta toki kyseisiä pelejä kohtaan…Gollum verkkokauppa 20e ja Atomic Heart Proshop 35e.