Pelien ja laitteiden hankintaketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jokos olet tätä aloitellut? Itse aloittelin eilen ja näistä vähemmän tunnetuista aina mukava lukea muidenkin mielipiteitä ja näkemyksiä. RE-peleistä olen aina tykännyt, varsinkin uudemmista ja remastereista, joten ainakin yhden pelisession perusteella on TS ongelmistaan huolimatta varsin viihdyttävää pelailua.

En ole vielä uskaltanut.
Enkä tarkoita sitä, että peli olisi pelottava vaan sitä kuinka kaikkien videoiden perusteella tämä on samaa mitä code veronica oli mulle aikoinaan eli aina tallennuksen jälkeen tarttee ottaa selvää mihin mennä seuraavaksi ja sitten ladataan tallennus ja tehdään homma uudestaan tuhlaamatta resursseja liikaa.
Sen takia tän fyysisenä ostinkin, että jos peli osottautuu ihan paskaksi niin siitä pääsee jopa eroon :D

En ole vielä uskaltanut.
Enkä tarkoita sitä, että peli olisi pelottava vaan sitä kuinka kaikkien videoiden perusteella tämä on samaa mitä code veronica oli mulle aikoinaan eli aina tallennuksen jälkeen tarttee ottaa selvää mihin mennä seuraavaksi ja sitten ladataan tallennus ja tehdään homma uudestaan tuhlaamatta resursseja liikaa.
Sen takia tän fyysisenä ostinkin, että jos peli osottautuu ihan paskaksi niin siitä pääsee jopa eroon :D
Joudun nyt valitettavasti kertomaan että aika pitkälti se tuota on. Tosin minulle kaikki tuon tyylin pelit on aina enemmän tai vähemmän tuota. Varsinkin ne vanhat ressat, joissa oli hyvä opetella asioita, paikkoja ja muuta ulkoa. Tosin niissä auttoi paljon se, että vihulaisia pystyi ohittamaan ja joiden mielestä (itseni mukaan lukien) peliä on vähän tarkoituskin pelata sillä tapaa.

Tormented Souls sisältää siis samat jutut mutta myös sen ettei vihuja yhtä lailla ohitella vaan esimerkiksi toiseen huoneeseen mennessä ne jäävät siihen ovelle odottamaan. Siinä otat sitten osuman kun/jos palaat samaa kautta. Tämä on tosin asia, jonka estää pelaamalla peliä eri tavalla, sillä jokainen mörkö on selvästikin kannattanut hoitaa pois häiritsemästä ASAP.

Itseäni myös on häirinnyt tallennus tässä enemmän mitä ressoissa ikinä, joten joku rytmitys sen suhteen ehkä vähän huono tai sitten se johtuu vain siitä että peli selkeästi pakottaa yhteenottoihin ohijuoksujen sijaan.

Mutta tosiaan kun pelailen ressojakin vähän samalla tapaa, eli ottaen uusiksi jos ei mene kauhean hyvin, niin ei tuo itselleni niin paha juttu ole ollut.

Ylös Bottom