Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien ja laitteiden hankintaketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vanhat hajos, toinen korva lakkas suoltamasta mitään ääntä. Sain tekosyyn ostaa uuden mallin. 370€ tarjouksessa Verkkiksessä. Mietin ensin että siirrynkö johonkin toiseen valmistajaan kun jo toiset Audezet mitkä hajoaa jollain tapaa (Penrosat kyllä toimii ja on käytössä Xboxilla) mutta kun hetken aikaa kokeilin Steelseries Nova Pro langattomia niin ei ole Audezen jälkeen paluuta enään, äänimaailma on niin rikas ja kristallin kirkas ettei omat korvat enään kelpuuta muuta. Arviot miten vertaituu Maxwell 1 tulee kunhan saa tarpeeksi tunteja alle.

4683.jpg

Pelejä ei hirveästi ole vertaillut. Spider-man remasteria testasin ja Battlefield 6. Enemmän mä olen ollu vaikuttunut itse Pron hiljaisuudests verrattuna vanhaan pleikkariin. Wolverineä on nyt tullut pelattua ja kyllähän se näyttää upealta.

Tarkoitatko hiljaisuudella että se levyasema ei hurise kun F15 hävittäjä? Koska ei tää ihan alkuperäinen ps5 paljon ääntä pidä ellet pistä sitä korvaa siihen kiinni, ei tiie miten se tästä enää hiljaisempi voi olla. Vielä kun on kuulokkeet päässä niin ne loputki hurinat jää pois.

Sekä ainahan se uusi pakasta vedetty laite on alkuu hiljaisempi kun jo 5 vuotta käytössä ollut laite. Ja se levyasema pitää sitä melua vain silloin kun asentaa peliä ja aina välillä pyöräyttää ku tarkistaa siinä kai jotain lisenssihärdelliä ym.

Mulla hieman hiljeni ku laitoin sen pleikkarin mukana tulleen tukihärpäkkeen, ilman sitä se ääni oli aivan sietämätön.

Tarkoitatko hiljaisuudella että se levyasema ei hurise kun F15 hävittäjä? Koska ei tää ihan alkuperäinen ps5 paljon ääntä pidä ellet pistä sitä korvaa siihen kiinni, ei tiie miten se tästä enää hiljaisempi voi olla. Vielä kun on kuulokkeet päässä niin ne loputki hurinat jää pois.

Sekä ainahan se uusi pakasta vedetty laite on alkuu hiljaisempi kun jo 5 vuotta käytössä ollut laite. Ja se levyasema pitää sitä melua vain silloin kun asentaa peliä ja aina välillä pyöräyttää ku tarkistaa siinä kai jotain lisenssihärdelliä ym.

Mulla hieman hiljeni ku laitoin sen pleikkarin mukana tulleen tukihärpäkkeen, ilman sitä se ääni oli aivan sietämätön.
Joo levyasemaa tarkoitan ettei hurise kuin helikopteri missään vaiheessa kuten og ps5 tekee.

Torin kautta löydös. Molemmat yhteensä 28€ ja kaikki koodit käyttämättä ja kunnot kuin uudet. RDR2 mulla on jo ennestään hyllyssä joten tämä kappale menee myyntiin niin ei jääny paljoa Cyberille hintaa.

Liitetiedostot

• 20260924_182331.jpg
    20260924_182331.jpg
    1,3 MB · Lukukerrat: 6
Xenoblade Chronicles 2 Torna-lisäseikkailu 36,50e ja Mortal Shell 16,50e Coolshopista. Silent Hill: Townfall kauppareissun yhteydessä Gigantista 47,99e.

pelit2.jpg

Viimeisimmät hankinnat.
IMG_0400.jpeg
IMG_2026-09-24-231648.jpeg

Plus näiden lisäksi Control Resonance digiversiona.

Varmaan kahteen vuoteen ensimmäinen tehokonsoleille ostamani fyysinen versio tuo Wolverine. Hinta oli kohdillaan, niin ajattelin sitten kuitenkin jo ostaa. Tunnin kokeilun jälkeen ei oikein sytyttänyt, mutta katsellaan toki paraneeko edetessään. On kyllä aika yksinkertaistettua mättöä. Tulee oikeastaan tähän mennessä mieleen jonkinlainen aggressiivisempi ja yksinkertaistettu versio God of War Ragnarokista. Ehkä menee pieninä annoksina, vaikken tällaisten pelien fani oikein ole. Wolverine on kuitenkin ollut aina suosikkisupersankareitani, joten kyllähän tähän kieltämättä tietty kiinnostus on ollut, kun kohtuulliseen hintaan vaan sai ostettua.

4TB:n SSD-kortti boxille oli harkinnassa pidempäänkin, mutta sellaisen löytäminen edes jotenkin järkevään hintaan nykymuistien hinnoittelun keskellä, tuntui aika mahdottomalta. Tuo sitten löytyi Espanjan Amazonista, ja näköjään hakivat sen itsekin italialaisten Amazon-serkkujensa varastosta, nimittäin tilaus saapui lopulta niin, että lähti Italiasta matkaan. Hintaa kertyi kyllä varsin hulppeat 530 euroa, joka sitten kuitenkin näiden nykymuistien hinnoittelussa on ihan siedettävä hinta. Tällä hetkellä kun ei ole harvinaisuus, että vastaavan kortin 2TB-versiosta pyydetään jopa 400-600 euroa. 4TB:n version hyviä puolia on ison tilan lisäksi se, että muistikapasiteetti on tehokkaammassa käytössä, kuin olisi esim. kahden erillisen 2TB:n kortin tapauksessa.

Sen verran kovaa pelitulvaa on tullut tämän vuoden aikana ja on tulossakin vielä tämän vuoden loppuun, sekä ensi vuoden alkupuolelle, että lisäkovotilaan oli reippaasti investoitava, ettei tarvitse jatkaa tuon jatkuvan poistelu- ja latailurumban kanssa. Olen myös jo jonkin aikaa sitten tehnyt päätöksen siitä, että ostan kaikki multiplatterit Xboxille tästä eteenpäin. Niin paljon luotan jo tässä vaiheessa MS:n tulevan Helix-konsolin ylivertaisuuteen PS6:een nähden.

Pleikkarille ostan sitten enää sen yksinoikeuspelejä. Nekään eivät minua ole mitenkään valtavasti vuosiin kiinnostaneet, ja ovat myös julkaisseet niitä aika harvaan tahtiin, joten ei kovin paljoa pleikkarille ole enää pelejä tarvinnut ostaa. Toki lähiaikoina tulee sitten paljonkin itseäni kiinnostava Phantom Blade Zero

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom